Maar 'gewoon' een verandering van naamquote:
En subforumquote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hoi elbeequote:
ingeruildquote:
quote:
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarjaquote:
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.quote:ok.
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheenquote:
Het ziet er niet uit inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
Doe eens [img=640]quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenEng ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.dan nog wel te bedenken dat ik jou heb verteld hoe je dat meot doen
Alcoholist, constant aan de fles jij.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel inquote:
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarja
Aha, okayquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
btjequote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel in
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankuquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.
Best lullig voor rockie dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.
I couldn't care lessquote:
waarom bij jou niet een rode rand en bij mij wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less
Is toch geen persoonlijke aanval op hem? Ik vind die banners er gewoon niet uitzien, that's all
staat [img=640] ipv [img]quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom bij jou niet een rode rand en bij mij wel?
eerder voor LB, die de OP maken verandert rockie m zomaarquote:
Precies, ik vind alle FOK!kers er ook niet uitzien, ik val toch ook niemand aan..?!?!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less
Is toch geen persoonlijke aanval op hem? Ik vind die banners er gewoon niet uitzien, that's all
Ik ben een Britse Nederlander en studeer niet meer. Ik woon hier nu 7 jaar maar al langer in Engelandquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je Brits of studeer je in London?
En voor Beach. Die was het leukste.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerder voor LB, die de OP maken verandert rockie m zomaar
truequote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En voor Beach. Die was het leukste.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar toch.Hij doet moeite ervoor. Je kan ook genuanceerder zeggen dat je ze niet zo mooi vindt of zo.
Me jelly.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een Britse Nederlander en studeer niet meer. Ik woon hier nu 7 jaar maar al langer in Engeland
stuur, krijgt die eerbetoonquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En voor Beach. Die was het leukste.
Een plaatje vergelijken met 'alle fokkers' is wel vreemd hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, ik vind alle FOK!kers er ook niet uitzien, ik val toch ook niemand aan..?!?!
Dat weet jij heull niequote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik niet
Nogmaals, het is geen aanval op de persoon en hij is geen 5 dus hij kan het vast wel hebben
Ik was ook niet serieus.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een plaatje vergelijken met 'alle fokkers' is wel vreemd hoor
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te makenquote:
Nee maar het is alsnog vrij lullig. Misschien kwetst het iemand anders wel. Ik bedoel, in het algemeen. Als je iets genuanceerder en minder lomp kan zeggen, waarom doe je dat dan niet? Los van Rockie zeg maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik niet
Nogmaals, het is geen aanval op de persoon en hij is geen 5 dus hij kan het vast wel hebben
Maar je kan toch wel lezen?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Zweetteef het volgende:
Dientje ik heb dm ban he, dat linkje vna laatst wat je stuurde doet het nie
Ik denk spontaan aan mijn deodorant als ik jouw naam zie.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Zweetteef het volgende:
Dientje ik heb dm ban he, dat linkje vna laatst wat je stuurde doet het nie
Fascinerend he of nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk spontaan aan mijn deodorant als ik jouw naam zie.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook een teef dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intrigerende naam inderdaad ja.quote:
Jeetje, wat blaas je de boel op zeg. Ik heb zijn banners 'shit' genoemd.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar het is alsnog vrij lullig. Misschien kwetst het iemand anders wel. Ik bedoel, in het algemeen. Als je iets genuanceerder en minder lomp kan zeggen, waarom doe je dat dan niet? Los van Rockie zeg maar.
ja maar ik wist het al gekkie xDquote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja maar ik daxht zeg het nog ff dat je weet wrm ik niks terug stuur :p
Little bitchquote:
Wat ga jij over mijn moeder praten wollahh ik prik jou in je oog mattie tazzquote:Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nounou, niet zo over jouw moeder praten.
Nu ook niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke oke voor de zekerheid toch!! Maar linkjr deed ut dus niet
Hihi ik las pik.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij over mijn moeder praten wollahh ik prik jou in je oog mattie tazz
Je bent gecharmeerd van zwaffelen?quote:
Niet zo giechelenquote:
Als meisje zijnde, en mijn vriend zou dat doen bij mijquote:Op zondag 13 januari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zullen we nooit achterkomen hoop ik.
Erin bijten. En hard.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als meisje zijnde, en mijn vriend zou dat doen bij mijIk zou echt niet weten hoe ik zou moeten reageren
Ik wel, in zijn ballen trappen, doe niet voor niks aan kickboksen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als meisje zijnde, en mijn vriend zou dat doen bij mijIk zou echt niet weten hoe ik zou moeten reageren
Okequote:
quote:
Ik mag jouw manier van denken wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wel, in zijn ballen trappen, doe niet voor niks aan kickboksen.
Boks G.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jouw manier van denken wel.
Is gewoon worst hoor?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hè bah
Nou Peter, nooit swaffelen bij hypo dus.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey welkom terug, praat mee over in ballen bijten.
Dat durft hij niet denk ik nee.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hè bah
Nou Peter, nooit swaffelen bij hypo dus.
Met een saucijsjequote:
knoflook.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey welkom terug, praat mee over in ballen bijten.
Uhu. Komt goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedzo, blijf vooral een dominante vrouw.
dientjeequote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga jullie ook eventjes verlaten. Doei viezerikken
Gemeen van mij bedoelde ik dan ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, hij is jouw vriend, niet de mijne, ik mag gemeen zijn.
Klopt, hoe durf je, bitch.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gemeen van mij bedoelde ik dan ook.
NEEEEEEquote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
sorryik weet het ook niet
heppie verdient dit niet
sorry
ik maak het wel uit
Wil je Heppie dood hebben of zo?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor straf moet je voor hem koken
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan een ei bakken. En pannenkoeken.
En magnetronvoedsel
Het is wel heel erg met je gesteldquote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan een ei bakken. En pannenkoeken.
En magnetronvoedsel
quote:
Iedereen houdt van pannenkoeken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is wel heel erg met je gesteld
En iedereen kan ze zelf bakkenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Iedereen houdt van pannenkoeken.
Ik kan wel koken, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 13 januari 2013 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij als aziaat, kan voor mij een 5 gangen menu bereiden?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Iedereen houdt van pannenkoeken.
Rijst?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En iedereen kan ze zelf bakken
[..]
Ik kan wel koken, al zeg ik het zelf
Dat kunnen alle mensen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat kan ik ooken een ei
en magnetronvoedsel bereiden
en spaghetti kan ik maken.
/carequote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik maak het met extra liefde en zo.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel, maar daarvoor zou ik niet op bezoek komen
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik maak het met extra liefde en zo.
Heppie=nobody, dus.quote:
Wanneer jullie me ¤50 geven.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wanneer voor mij en tbakkert koken dan?
Jij bent nobodyquote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie=nobody, dus.
[..]
Wanneer jullie me ¤50 geven.
ik ga je niet prostitueren, kom nouquote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie=nobody, dus.
[..]
Wanneer jullie me ¤50 geven.
verzuurd jij.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan prefereer ik het bij me moeder. en aan die extra liefde heb ik toch niks![]()
Niet speciaal tijd vrij maken om te postenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, eindelijk tijd om eens mee te posten. Hai
Okéquote:
Om boodschappen te doen kutquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ga je niet prostitueren, kom nou
Ja ik probeerde het wel maar maar maar.. Oké ik heb geen excuusquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet speciaal tijd vrij maken om te posten
Heeeeyquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, eindelijk tijd om eens mee te posten. Hai
Als het tijd is om je te vergeven is het al te laat, sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja ik probeerde het wel maar maar maar.. Oké ik heb geen excuus
Waarom zoveel?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
[..]
Om boodschappen te doen kut
Maar het spijt me zo, toeeee? *puppy eyes*quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als het tijd is om je te vergeven is het al te laat, sorry
Oh?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar het spijt me zo, toeeee? *puppy eyes*
kuiken piepquote:
neee, ik versta elke keer kippetopquote:
Stoot op je neus.quote:
een liedje.quote:
Maar het is wel de kip tok tok, of zit er soms brood in je oren?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
neee, ik versta elke keer kippetop
quote:
haha ja maar het lijkt wel zo. Nee mijn oren zijn schoonquote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar het is wel de kip tok tok, of zit er soms brood in je oren?
Ja, maar toch is het niet zo. Oh oké..quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja maar het lijkt wel zo. Nee mijn oren zijn schoon
vast wel, klein aziaatje ben je toktokquote:
Nee want jij bent groot.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vast wel, klein aziaatje ben je toktok
faalquote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
tsss. jullie zijn ook gezellig vanavond :[w
groter dan jij bent, groter dan a-jquote:
verhoudingsgewijs kleiner.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
groter dan jij bent, groter dan a-j
Ik ben wel in een gezellige mood al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
tsss. jullie zijn ook gezellig vanavond :[w
gemeen ditquote:
Als ik mijn hakken aandoen, zijn we bijna even lang.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vast wel, klein aziaatje ben je toktok
Hoe lang ben je zonder hakken?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik mijn hakken aandoen, zijn we bijna even lang.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In dat geval, ben ik een godin.
jouw hakken zijn 20 cm?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik mijn hakken aandoen, zijn we bijna even lang.
ja maar nouquote:
Ik ben niet koetsjie, ik ben stoer.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aww koetsjiekoe kleintje lief schattig koetsjiekoe.
Alsnog kan je me niet aan uk.quote:
Wil je me dood hebben ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke doe 18 cm hakken aan en je bent net zo lang als ik
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, blijf maar lekker leven![]()
Niet op hakken van 18cm kunnen lopen
tuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef Kimberliedje het volgende:
Hé, kleine mensen zijn niet klein.
Door mijn vet veert jouw hand terugquote:
ja, dus ze zijn klein.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Echtniet. Die zijn gewoon niet zo groot als de rest
Ik trap in jouw ballen en ren weg, je kan me toch niet bijhouden.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Door mijn vet veert jouw hand terug
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik op m'n knieën sta misschien
Ik ben de enige die eventueel in Heppie's ballen zou mogen trappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik trap in jouw ballen en ren weg, je kan me toch niet bijhouden.
Mijn buik hangt daaroverheen. Rol vervolgens achter je na.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik trap in jouw ballen en ren weg, je kan me toch niet bijhouden.
Ik ook ja. Niks tegen kleine mensen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef JRRY het volgende:
Weet je wie klein is? Nicki MInaj, die is 1.59
Bah, nu krijg ik nachtmerries.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn buik hangt daaroverheen. Rol vervolgens achter je na.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Alleen had ik er dan D'Angelyo van gemaakt
Oké bazin.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben de enige die eventueel in Heppie's ballen zou mogen trappen.
Nee, kleine mensen zijn leukquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook ja. Niks tegen kleine mensen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lil'AJ in thaaa houseeee, yo yo yo
Ik prefereer eigenlijk; minder grote mensen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, kleine mensen zijn leuk. Behalve Nicki Minaj
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik prefereer eigenlijk; minder grote mensen.
Wat kan je welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zo hard trappen.
Koningins wil is wetquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik prefereer eigenlijk; minder grote mensen.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zo hard trappen.
Privé dat.quote:
Van mij mag je het zeggen hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gemeen dit.
Ik wilde iets heel gemeens gaan zeggen eigenlijkmaar ik zal mijn mond houden
ja laten we dat doenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggen hoor.
Of wil je er over rap battelen?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yo mijn naam is AJ en ik ben lekker
Jij bent net zo lelijk als een kouwe kikkerrrrrrrr
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yo mijn naam is AJ en ik ben lekker
Jij bent net zo lelijk als een kouwe kikkerrrrrrrr
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Lil' AJ, no Armani Jeans maar Queen of the Queens.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu moet je wel terug rappen enzo.
AJ is stom, AJ is dom. Hypo is stoer.quote:
EN AJ IS EEN AANDACHTSHOER.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
AJ is stom, AJ is dom. Hypo is stoer.
Het bewijst maar weer eens dat blanke niet kunnen rappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
AJ is stom, AJ is dom. Hypo is stoer.
mag ik je groupie zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
EN AJ IS EEN AANDACHTSHOER.
hihihahahaomg
ik ga hier goed in wordennieuwe carrière
wil je me dood hebben of wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat blanke niet kunnen rappen.
Dance battelen?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
EN AJ IS EEN AANDACHTSHOER.
hihihahahaomg
ik ga hier goed in wordennieuwe carrière
ik moest er nog aan denkenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet Roald's lijn inpikken.
Oh snap.
haal die tags etc. uit je sig mang, ziet er niet uuuiiiitquote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet Roald's lijn inpikken.
Oh snap.
Kan je goed dansen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat blanke niet kunnen rappen.
Dance battelen?
als je danst op een gevaarlijke hoogte kan jeer er af vallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe kan je dood gaan met dansen??
Ik. En dansen. En ik. En dansen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
benen brekenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap geen neuk van wat je probeert te zeggen, maar het zal wel een compliment zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Voor hypocriet kan ik wel een line jatten van biggie
Bedankt g.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef ChesterPerry het volgende:
Voor hypocriet kan ik wel een stukje tekst uit een liedje stelen van christopher wallace aka notorious big
vwo hehquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef ChesterPerry het volgende:
weet je zeker weer niet wat aka betekent...
Ik ben jouw allesquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan bodyguard dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |