Maar 'gewoon' een verandering van naamquote:
En subforumquote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hoi elbeequote:
ingeruildquote:
quote:
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarjaquote:
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.quote:ok.
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheenquote:
Het ziet er niet uit inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
Doe eens [img=640]quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenEng ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.dan nog wel te bedenken dat ik jou heb verteld hoe je dat meot doen
Alcoholist, constant aan de fles jij.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel inquote:
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarja
Aha, okayquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
btjequote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel in
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankuquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.
Best lullig voor rockie dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.
I couldn't care lessquote:
waarom bij jou niet een rode rand en bij mij wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less
Is toch geen persoonlijke aanval op hem? Ik vind die banners er gewoon niet uitzien, that's all
staat [img=640] ipv [img]quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom bij jou niet een rode rand en bij mij wel?
eerder voor LB, die de OP maken verandert rockie m zomaarquote:
Precies, ik vind alle FOK!kers er ook niet uitzien, ik val toch ook niemand aan..?!?!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
I couldn't care less
Is toch geen persoonlijke aanval op hem? Ik vind die banners er gewoon niet uitzien, that's all
Ik ben een Britse Nederlander en studeer niet meer. Ik woon hier nu 7 jaar maar al langer in Engelandquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je Brits of studeer je in London?
En voor Beach. Die was het leukste.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerder voor LB, die de OP maken verandert rockie m zomaar
truequote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En voor Beach. Die was het leukste.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee maar toch.Hij doet moeite ervoor. Je kan ook genuanceerder zeggen dat je ze niet zo mooi vindt of zo.
Me jelly.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een Britse Nederlander en studeer niet meer. Ik woon hier nu 7 jaar maar al langer in Engeland
stuur, krijgt die eerbetoonquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En voor Beach. Die was het leukste.
Een plaatje vergelijken met 'alle fokkers' is wel vreemd hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, ik vind alle FOK!kers er ook niet uitzien, ik val toch ook niemand aan..?!?!
Dat weet jij heull niequote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik niet
Nogmaals, het is geen aanval op de persoon en hij is geen 5 dus hij kan het vast wel hebben
Ik was ook niet serieus.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een plaatje vergelijken met 'alle fokkers' is wel vreemd hoor
Gelukkig maar. Begon me al zorgen te makenquote:
Nee maar het is alsnog vrij lullig. Misschien kwetst het iemand anders wel. Ik bedoel, in het algemeen. Als je iets genuanceerder en minder lomp kan zeggen, waarom doe je dat dan niet? Los van Rockie zeg maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen. Maar zo ben ik niet
Nogmaals, het is geen aanval op de persoon en hij is geen 5 dus hij kan het vast wel hebben
Maar je kan toch wel lezen?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Zweetteef het volgende:
Dientje ik heb dm ban he, dat linkje vna laatst wat je stuurde doet het nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |