Meestal zijn de cijfers die ze aan het einde van het programma noemen anders dan de optelsom tijdens het programma, misschien zijn ze dus al verkocht.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Best stom programma.
"Oh, dit ding is volgens mij ¤1000,- waard, we hebben maar ¤500,- voor deze box betaald dus we hebben ¤500,- winst!"
Probeer het eerst maar te verkopen
mooi tochquote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Best stom programma.
"Oh, dit ding is volgens mij ¤1000,- waard, we hebben maar ¤500,- voor deze box betaald dus we hebben ¤500,- winst!"
Probeer het eerst maar te verkopen
Sowieso: rottige koelkast, 1200 dollar of zo. Echt, die dingen vallen hier binnen een dag van Marktplaats...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Meestal zijn de cijfers die ze aan het einde van het programma noemen anders dan de optelsom tijdens het programma, misschien zijn ze dus al verkocht.
quote:
Volkomen terecht.quote:
Kijken mensen van 50- uberhaupt nog films op tvzenders dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is er in België nou eigenlijk nooit een fatsoenlijke film op TV? Eens in de 2 weken zie ik een een matige film voorbij komen en heel af en toe is het goed te bekijken.
Ik heb al die nieuwerwetse rommel nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kijken mensen van 50- uberhaupt nog films op tvzenders dan?Daar is een HTPC voor
ik word er ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Opdrachten Nederlands
Daar wordt ik niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |