Meestal zijn de cijfers die ze aan het einde van het programma noemen anders dan de optelsom tijdens het programma, misschien zijn ze dus al verkocht.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Best stom programma.
"Oh, dit ding is volgens mij ¤1000,- waard, we hebben maar ¤500,- voor deze box betaald dus we hebben ¤500,- winst!"
Probeer het eerst maar te verkopen
mooi tochquote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Best stom programma.
"Oh, dit ding is volgens mij ¤1000,- waard, we hebben maar ¤500,- voor deze box betaald dus we hebben ¤500,- winst!"
Probeer het eerst maar te verkopen
Sowieso: rottige koelkast, 1200 dollar of zo. Echt, die dingen vallen hier binnen een dag van Marktplaats...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Meestal zijn de cijfers die ze aan het einde van het programma noemen anders dan de optelsom tijdens het programma, misschien zijn ze dus al verkocht.
quote:
Volkomen terecht.quote:
Kijken mensen van 50- uberhaupt nog films op tvzenders dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is er in België nou eigenlijk nooit een fatsoenlijke film op TV? Eens in de 2 weken zie ik een een matige film voorbij komen en heel af en toe is het goed te bekijken.
Ik heb al die nieuwerwetse rommel nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kijken mensen van 50- uberhaupt nog films op tvzenders dan?Daar is een HTPC voor
ik word er ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Opdrachten Nederlands
Daar wordt ik niet vrolijk van.
Te moeilijk voor mij blijkbaarquote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef Duvel het volgende:
Gewoon 't kofschip toepassen, hoe moeilijk kan het zijn?
Docent Nederlands niet bij een examen schrijvenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Precies, wat kan er mis gaan. Het internet is zeer tolerant mbt typ- en spelfouten.
Had hij een voldoende op Nederlands?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Chuck Norris heeft wellicht nog goede tips.
Het voltooid deelwoord of verleden deelwoord is in termen van taalkundige ontleding een deelwoord dat wordt gebruikt om het voltooide karakter van een toestand of handeling uit te drukken. Het voltooid deelwoord wordt hiertoe gecombineerd met de persoonsvorm van een hulpwerkwoord (in het Nederlands is dit hebben of zijn). In termen van redekundige ontleding vormt het voltooid deelwoord - al dan niet samen met een infinitief - de werkwoordelijke rest van het grammaticaal gezegde.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij kan me vast het voltooid deelwoord in een paar zinnen uitleggen
Post gewoon je antwoorden hier, als het verkeerd is dan zal iedereen zich opwinden en je door het slijk halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij kan me vast het voltooid deelwoord in een paar zinnen uitleggen
Wikipedia is van mij, ik heb dat geschreven.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef .Neovo. het volgende:
Hé, die tekst komt me bekend voor, las ik ook op wikipedia
Bedankt voor het schrijven van al mijn werkstukken op de middelbare schoolquote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wikipedia is van mij, ik heb dat geschreven.
Ik zal nog eens geld overmaken met dat geschooi van jequote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Haal voortaan de blauwe woorden uit de teksten, scheelt iedereen een hoop werk bij werkstukken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik vul er altijd "loop" in, maar dan gaat het vaak alsnog misquote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
dat dt verhaal ram ik altijd het woord fiets in de plek van het woord dat je wil weten. Werkt meestal wel.
Ben zelf ook niet echt een held qua taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |