SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Wat moeten we hier nu weer van denken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig gaat morgen de spuit erin.
Die klotechinees van ons bezorgt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kook ook nooit hoor na een lange rit in de kou. Thuisbezorgd.nl
ik kan gewoon niets.. niet sprinten, niet klimmen, niet tijdrijden.. was de ideale knecht. Hard op kop rijden, gaten dichten, water halen, sprint aantrekken..quote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Same here. Kan wel sturen, op het kantje rijden en kloten. En kan ook wel redelijk doorfietsen. Alleen mis ik explosiviteit
Ik wel. Gehaktballen gedraaid, aarpels geschild en gekookt met bloemkool.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon de dag van tevoren voor 2 dagen koken en na thuiskomst de wok ff opstoken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Pizzeria hier wel. Ze brachten alleen de verkeerde pizza. Binnen 5 minuten had ik de goede. Mocht ook wel, die gasten zitten 500 meter verderopquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die klotechinees van ons bezorgt niet
Als je op kop kan rijden kan je ook in een ontsnapping zittenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik kan gewoon niets.. niet sprinten, niet klimmen, niet tijdrijden.. was de ideale knecht. Hard op kop rijden, gaten dichten, water halen, sprint aantrekken..
ja hoor, zat ik ook wel eens, maar in een sprint met 5 of 6 werd ik dan 4, of 5 of 6..quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je op kop kan rijden kan je ook in een ontsnapping zitten
Ik hoor bij de sportklasse meestal wel bij de sterkeren in koers, maar offer me als ik zelf niet weg kan komen altijd wel op voor een ploeggenoot die wel snel is. Vind ik ook mooi om te doen
Zo gaat het bij mij ook. Ik geniet er al van als ik anderen pijn kan doenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja hoor, zat ik ook wel eens, maar in een sprint met 5 of 6 werd ik dan 4, of 5 of 6..haha Achja.. als je er maar lol aan hebt
en dat had ik..
Leuk is dat he? Ben van het groepje waarmee ik rij de 1 na snelste/sterkste. Laatste keer dat we samen reden had ik de snelste eraf gereden, die was onder de indruk. Leuk is datquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook. Ik geniet er al van als ik anderen pijn kan doen
Dat maakt de verleiding om op de fietst te springen terwijl je eigenlijk moet rusten wel kleiner. Dus ik snap het wel. Ik hoop vooral op nog wat natuurijs!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
Ik hoop op sneeuw en vuile wegen. Slecht ben ik he..
kracht / weerstand training.. goed bezig!! Wat zul jij straks vliegen als je weer op lichte fiets met dunne bandjes zitquote:Op maandag 14 januari 2013 07:40 schreef Blik het volgende:
Ik heb ook gefietst gisteren, alleen dan met de fietskar erachter en de kleine erin
Alles goed met de kleine? Zoon heb je toch? Hoe bevalt het vaderschap je?quote:Op maandag 14 januari 2013 07:40 schreef Blik het volgende:
Ik heb ook gefietst gisteren, alleen dan met de fietskar erachter en de kleine erin
Als ik thuiskom ga ik meestal eerst wat eten. Fietskleding houd ik dan nog half aan. Eerst even opwarmen en dan pas douchen.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
Kou was tijdens ritje geen probleem, maar onder de douche kreeg ik pijnlijke tenen, kriebelend maar dan vervelend pijnlijk. Raar, wil ik niet nog een keer meemaken, volgende keer overschoenen aan ondanks droge weg.
Alles helemaal prima, nu 4.5 maanden oud. Alleen snotverkouden en dat heeft zijn weerslag op mijn nachtrust... Maar daar zullen andere ouders over kunnen meepraten. vaderschap is verder top, ik kan het iedereen aanraden. Alleen je vrije tijd wordt wel significant minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles goed met de kleine? Zoon heb je toch? Hoe bevalt het vaderschap je?
Voor zo'n bakfiets moet je wel eerst in Blaricum, Laren of Naarden gaan wonen, waar alle juppen hun kinderen in zo'n k*t ding vervoeren en denken van ik heb voorrang dus neem ik voorrang. Levensgevaarlijk, vooral die miepen op zo'n ding 's morgens om kwart over acht.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Leuk hoor met de kleine erin. Wij willen een bakfiets waar we de hondjes in kunnen doen
Ik ben nog niet echt overtuigd Blik...quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
vaderschap is verder top, ik kan het iedereen aanraden. Alleen je vrije tijd wordt wel significant minder.
Ach dat komt wel weer als alles weer een beetje "gewoon" is. Het eerste half jaar had ik ook niet veel vrije tijd. Inmiddels sport ik 7 - 10 uur in de week. Op een gegeven moment heb je daar weer zin in en ga je vanzelf efficient plannen. Afgelopen zaterdag heb ik bv. van 07.15 tot 09.15 hardgelopenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Alles helemaal prima, nu 4.5 maanden oud. Alleen snotverkouden en dat heeft zijn weerslag op mijn nachtrust... Maar daar zullen andere ouders over kunnen meepraten. vaderschap is verder top, ik kan het iedereen aanraden. Alleen je vrije tijd wordt wel significant minder.
MWah, in a'dam lijkt het me wel weer handig, kan je ook wat grotere dingen vervoeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
De bakfietsen zijn trouwens achterlijk, 2 kinderen kun je eenvoudig vervoeren op een normale stadsfiets. Als je er meer dan 2 hebt, zullen de oudste kinderen al zelf kunnen fietsen (tenzij meerling), bovendien staan die dingen na een jaar of 3-4 werkloos in de schuur...
In Grunn heb je dat tuig ook. Kutwijven die niet kunnen rijdenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor zo'n bakfiets moet je wel eerst in Blaricum, Laren of Naarden gaan wonen, waar alle juppen hun kinderen in zo'n k*t ding vervoeren en denken van ik heb voorrang dus neem ik voorrang. Levensgevaarlijk, vooral die miepen op zo'n ding 's morgens om kwart over acht.
Ik had het er gisteren nog met kaasplankje over. We reden op de maasboulevard, en daar lag ergens een stapel net gekapte boomstammen. Meestal zagen bosbouwers die af op lengtes van 2 meter, zodat je ze niet zo makkelijk meesnaait. Maar deze waren nog geen meter lang, mooi handelbaar dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MWah, in a'dam lijkt het me wel weer handig, kan je ook wat grotere dingen vervoeren.
Schiet niet op, hout gaat er rap doorheen hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren nog met kaasplankje over. We reden op de maasboulevard, en daar lag ergens een stapel net gekapte boomstammen. Meestal zagen bosbouwers die af op lengtes van 2 meter, zodat je ze niet zo makkelijk meesnaait. Maar deze waren nog geen meter lang, mooi handelbaar dus.
Aangezien Kaas straks ook nog een houtkachel in zn appartement wil neerzetten, moet ie vanaf nu ook goed gaan speuren naar hout, en met de koeriersbakfiets kun je mooi een paar stammetjes inladen. Te mooie kans om te laten liggen
kuubje of 4-5 per jaar stook ik in ieder geval makkelijk op. Dat zijn heel wat ritjes met de bakfiets!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schiet niet op, hout gaat er rap doorheen hoor.
Ja, dat weet ik ook wel, ik heb ook een houtkachel. Maar door hout te laten liggen (al zijn het 3 stammetjes) komt m'n houthok niet voller...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schiet niet op, hout gaat er rap doorheen hoor.
DAt is ook weer waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, ik heb ook een houtkachel. Maar door hout te laten liggen (al zijn het 3 stammetjes) komt m'n houthok niet voller...
wel een goede trainingquote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
kuubje of 4-5 per jaar stook ik in ieder geval makkelijk op. Dat zijn heel wat ritjes met de bakfiets!
hangt er van af wie er ingelogd isquote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zou dan ook kunnen zeggen bijv. Mijn man heeft gespoten, kan je ook op meerdere manieren opvatten hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |