SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Wat moeten we hier nu weer van denken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig gaat morgen de spuit erin.
Die klotechinees van ons bezorgt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kook ook nooit hoor na een lange rit in de kou. Thuisbezorgd.nl
ik kan gewoon niets.. niet sprinten, niet klimmen, niet tijdrijden.. was de ideale knecht. Hard op kop rijden, gaten dichten, water halen, sprint aantrekken..quote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Same here. Kan wel sturen, op het kantje rijden en kloten. En kan ook wel redelijk doorfietsen. Alleen mis ik explosiviteit
Ik wel. Gehaktballen gedraaid, aarpels geschild en gekookt met bloemkool.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon de dag van tevoren voor 2 dagen koken en na thuiskomst de wok ff opstoken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Pizzeria hier wel. Ze brachten alleen de verkeerde pizza. Binnen 5 minuten had ik de goede. Mocht ook wel, die gasten zitten 500 meter verderopquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die klotechinees van ons bezorgt niet
Als je op kop kan rijden kan je ook in een ontsnapping zittenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik kan gewoon niets.. niet sprinten, niet klimmen, niet tijdrijden.. was de ideale knecht. Hard op kop rijden, gaten dichten, water halen, sprint aantrekken..
ja hoor, zat ik ook wel eens, maar in een sprint met 5 of 6 werd ik dan 4, of 5 of 6..quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je op kop kan rijden kan je ook in een ontsnapping zitten
Ik hoor bij de sportklasse meestal wel bij de sterkeren in koers, maar offer me als ik zelf niet weg kan komen altijd wel op voor een ploeggenoot die wel snel is. Vind ik ook mooi om te doen
Zo gaat het bij mij ook. Ik geniet er al van als ik anderen pijn kan doenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja hoor, zat ik ook wel eens, maar in een sprint met 5 of 6 werd ik dan 4, of 5 of 6..haha Achja.. als je er maar lol aan hebt
en dat had ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |