SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK BEN TROTS OP JE!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het is maar een nieuw topic openen, geen rocket-science.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nieuw-topic-ontmaagding... Best wel bijzonder ook al hebben we al bijna 950 delenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraaktquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Meid tochquote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraakt.
![]()
Mutsquote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraakt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik voel mij aangesprokenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Logisch met zo'n naamquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Smakelijk en veel plezierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eten is zo goed als klaar
Dus eten, daarna filmpje kijken...en..
.
![]()
Had ik al gezegd dat Huppel in de IKEA een nieuw slachtoffer heeft gemaakt, ze kneep zo ineens in mijn tepels. Alsof ze driftig een nieuw radiostation zocht.
![]()
Hmm was trouwens wel leuk kijken, het laatste 2-tal in de 10km schaatsen.
Het wordt bijna routine dat Kramer met de turbo erop wegrijdt tegen het eind...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar ze liet de zendmast met rust toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Had ik al gezegd dat Huppel in de IKEA een nieuw slachtoffer heeft gemaakt, ze kneep zo ineens in mijn tepels. Alsof ze driftig een nieuw radiostation zocht.
![]()
Straks even oppassen. Waarom zei ik ja... Oh ja, betaald tv kijken
.
Heb je nou veel moeite moeten doen om tussen de demo opstelling met gordijnen te kunnen kruipen voor ze je dat kon zien doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eh... daar zei ik toch ook niks over.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ze liet de zendmast met rust toch?![]()
![]()
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna afquote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je nou veel moeite moeten doen om tussen de demo opstelling met gordijnen te kunnen kruipen voor ze je dat kon zien doen?.
![]()
Wijf.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna af.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna af.
![]()
![]()
![]()
Stomme hork dat ik ben...toegangspas in de auto laten liggen, die inmiddels binnen staat bij de garage...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
dan mag je je melden bij de receptiequote:Op zondag 13 januari 2013 19:23 schreef fietsie het volgende:
Stomme hork dat ik ben...toegangspas in de auto laten liggen, die inmiddels binnen staat bij de garage...
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
U got issues!!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Es goed testen hoe goede de beveiliging werkelijk isquote:Op zondag 13 januari 2013 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan mag je je melden bij de receptie
(Lees: gewoon meelopen met iemand die wel een pas heeft)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben blij dat we gewoon een sleutel hebben en die zit aan mn huissleutels, welke ik nodig heb om mn huis te verlaten. Dus die kan ik nooit vergeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Es goed testen hoe goede de beveiliging werkelijk is
(Lees: gewoon meelopen met iemand die wel een pas heeft)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mijn werkkamer is ook gewoon een sleutel, maar parkeerterrein, buitendeur en toilet (!) moeten wel met pasje...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we gewoon een sleutel hebben en die zit aan mn huissleutels, welke ik nodig heb om mn huis te verlaten. Dus die kan ik nooit vergeten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom toilet met pas?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkkamer is ook gewoon een sleutel, maar parkeerterrein, buitendeur en toilet (!) moeten wel met pasje...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je wilt toch niet zomaar iedereen op je toilet gaat zitten?quote:
Toilet (2x) is samen met douche onderdeel van unisex-lockerroom.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dan kan de baas zien hoe lang hij gemiddeld bezig is met een toiletbezoekje en zodoende zijn werkuren erop aanpassen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Unisexquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zomaar iedereen op je toilet gaat zitten?
Toilet (2x) is samen met douche onderdeel van unisex-lockerroom.![]()
Anyway, ik ga even douchen
[b]AirwiN schreef [/b]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeldquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Unisex![]()
Anyway, ik ga even douchen
Die gaat toch mee?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeld![]()
![]()
Dan zou er ook een paslezer op moeten zitten om hem van binnenuit weer open te krijgen...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan kan de baas zien hoe lang hij gemiddeld bezig is met een toiletbezoekje en zodoende zijn werkuren erop aanpassen..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu al overal op het nieuws speculaties over een wedstrijd op natuurijs.
Is het weer komkommertijd?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Opgespoten 400meter athletiekbanen bedoelen ze dan neem ik aan?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
Die ouwetjes op het ijsquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Is het weer zover?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Er ging ergens iets mis in mijn planquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar was jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet waterbestendig?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ging ergens iets mis in mijn planProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik stond alleen onder de douchequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan je nagaan dat je het nu heet had kunnen hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar als je er onderuit gaat is het koudquote:Op zondag 13 januari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat je het nu heet had kunnen hebben![]()
![]()
Niet als je dan al seksend op het bed dondertquote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar als je er onderuit gaat is het koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie? Waar? Je zoon is verliefd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral die frequenties die nog wat afstemming behoevenquote:
Welquote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als je dan al seksend op het bed dondert. Alleen krijg je het daarna wel weer warm
.
![]()
Je verwart liefde met lustquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gemiste kans..quote:Op zondag 13 januari 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel. Alleen krijg je het daarna wel weer warm
.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar moet dat dan de hele tijd hier?
Oh?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
![]()
WIL IK HEBBEN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Spinazie met sjampiejons op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jointje draaien terwijl je elektrische grinder kapot is.. Wat een hel...
Wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
J. wil over een ovulatiestick pissen
ouiquote:
why?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Waaromquote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
pup!quote:
Hij is een nerd he?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om te kijken offie vruchtbaar is ?Kind spoort niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Duidelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja, ik denk dat dat een tegenvaller isquote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om te kijken offie vruchtbaar is ?Kind spoort niet
![]()
Waarom gaat trouwens alles over zwanger zijn, zwanger worden of kinderen uitschijten de laatste paar dagen?
Goh heb jij die standaard in huis dan? *naief modus aan*quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
J. wil over een ovulatiestick pissenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nee, met jou?quote:
Omdat je ongesteld moet worden en dan valt het op...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik denk dat dat een tegenvaller is![]()
Waarom gaat trouwens alles over zwanger zijn, zwanger worden of kinderen uitschijten de laatste paar dagen?
(onbewuste hormoonhuishouding![]()
![]()
daarom vandaag al 2x gedoucht.. 3x als je de zweetdouche van H. meeteltquote:
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goh heb jij die standaard in huis dan? *naief modus aan*![]()
Luisteren jullie meeMonopoly op de radio.
Even oldschool echt echt radio zo amateur mogelijkLeuke muziek, van alles wat, en wat geouwehoer
![]()
![]()
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvaltquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat je ongesteld moet worden en dan valt het op...
(onbewuste hormoonhuishouding
Ik vanmiddag. Maar dat was niet door seks maar omdat ik het gewoon koud hadquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom vandaag al 2x gedoucht.. 3x als je de zweetdouche van H. meetelt.
goed zoquote:
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvaltProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je bent zwangerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvalt
of
stuk![]()
Koud... Nee dat had ik vannacht wel heel ergquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanmiddag. Maar dat was niet door seks maar omdat ik het gewoon koud had.
Het leven is een groot risico. Is het fantastischquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee....
stuk hoop ikquote:
ik denk dat k geen liters verwerk hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee...
Ik gelukkig niet. Slapen als je koud bent is echt zwaar kut.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Koud... Nee dat had ik vannacht wel heel erg“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja, vooral als je verwarming op de bank ligt te pitten (net als nu) en niet wakker te krijgen isquote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Slapen als je koud bent is echt zwaar kut.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verstopte iPad?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, vooral als je verwarming op de bank ligt te pitten (net als nu) en niet wakker te krijgen isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
we hadden geen tijd om te zoekenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verstopte iPad?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hadden geen tijd om te zoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
Fotoquote:![]()
Tag, you're it!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Van de week riep je iets andersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik hoorde dat jij zwanger wasquote:
oke, ik schrok er al bijna vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was toen!
[..]
Vals bericht mop.
Mja, ik ga er even een wakker schoppen. Ik wil aandacht.![]()
Ik ben wel bezig om mijn zwangere buik weg te poetsen middels sportquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik schrok er al bijna van. Zolang te gaan nog, stom vet ook.
![]()
mijn pens is bier. Alleen de tap ontbreektquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig om mijn zwangere buik weg te poetsen middels sport. Zolang te gaan nog, stom vet ook.
Die zit toch onderop?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pens is bier. Alleen de tap ontbreekt.
Of pis jij geen schuimkraag.
![]()
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik iedere ochtendquote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zit toch onderop?.
Of pis jij geen schuimkraag.
.
Gisteren veel gezopen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je bedoelt die voortdurende trek naar Whiskysaus ?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Ishimaru het volgende:
Ik weet hoe garnalen zich de hele dag door voelen![]()
Ben jaloersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nadorst van gisteren?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.![]()
![]()
Ben helaas allergisch voor schaaldierenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die voortdurende trek naar Whiskysaus ?![]()
![]()
Pis is dan ook zo donker dat het door kan voor bier.
Ik drink geen bier meer als jij in de buurt benquote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ga je voor het slapen gaan ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen druppel alcohol op.dan geen idee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pup heeft mn dekentje gejat
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dan kan je het beter aan mij geven.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik drink geen bier meer als jij in de buurt ben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koud water!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt. Ochtendurine is altijd donkerder.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd, zover ik weet is een verkleuring een teken dat er veel afvalstoffen in zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je het beter aan mij geven.![]()
![]()
In mijn volgende huis wil ik een houtkachel!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ook een optiequote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje lepeltje op de bank.
![]()
![]()
Zo fijnquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Past nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, slecht plan.. Je moet niet proberen binnen 10 minuten al je voedsel naar binnen te werken.. *misselijk*
Sparen voor een grote bankquote:Op zondag 13 januari 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Bank iets te klein gekocht.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik later groot ben, wil ik een grote zachte fijne bank waar ik met een lief meisje samen op kan liggen knuffelen terwijl Transformers (1986) op de achtergrond speelt.
Ik zag van de week nog iemand die in zijn huis op zijn bank zat met pr0n op de tv en leuter in de handquote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil 2 2.5 zitters denk ik. Hm stom huis, dan komt ie voor het raam
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerst wachten tot beide katten dood zijn... die piesen alles kapot.... Nu steeds 4e handsjes....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alles behalve de filmkeuzequote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een grote zachte fijne bank waar ik met een lief meisje samen op kan liggen knuffelen terwijl Transformers (1986) op de achtergrond speelt..
Heb je op het raam gebonkt?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog iemand die in zijn huis op zijn bank zat met pr0n op de tv en leuter in de hand![]()
![]()
Bij gebrek aan gordijnen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog iemand die in zijn huis op zijn bank zat met pr0n op de tv en leuter in de handProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1986, dat moet dan de serie zijn.. of de Pilot..quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles behalve de filmkeuze.
[..]
Heb je op het raam gebonkt?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, hij zag mij wel want juist op die plek besloot mijn hond te gaan pissenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles behalve de filmkeuze.
[..]
Heb je op het raam gebonkt?
Lamellen waren niet dichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hater.quote:Neen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1986, dat moet dan de serie zijn.. of de Pilot..
Goeie hond welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, hij zag mij wel want juist op die plek besloot mijn hond te gaan pissen.
Sorry, ik vind het niet romantischquote:.
![]()
Ligt hier een uk in bed:
"O denneboom O denneboom.... nog harder"
"O DenneBoom O DenneBoom.... nog harder"
"O DENNEBoom O DENNEBoom.... Nog Harder"
"O DENNEBOOM O DENNEBOOM... WAT ZIJN JE TAKKE SCHOON!!!!!"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leuk tochquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef fietsie het volgende:
Ligt hier een uk in bed:
"O denneboom O denneboom.... nog harder"
"O DenneBoom O DenneBoom.... nog harder"
"O DENNEBoom O DENNEBoom.... Nog Harder"
"O DENNEBOOM O DENNEBOOM... WAT ZIJN JE TAKKE SCHOON!!!!!"
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nichtje komt net beneden (pa en ma zijn net weg), mag ik m'n iPod mee naar bed, anders kan ik niet slapen.
As if.
Ze weet donders goed dat ik meeluister want ze heeft vanmiddag nog terug zitten praten via de babyfoonquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Samzz het volgende:
Mijn nichtje komt net beneden (pa en ma zijn net weg), mag ik m'n iPod mee naar bed, anders kan ik niet slapen.
As if.
![]()
![]()
![]()
Je bent wel streng zegquote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Samzz het volgende:
As if.
![]()
![]()
geweldige film, ik heb hem op dvd.quote:![]()
Ik ook. Toppertje.quote:
Ik heb hem een keer of 8 gezien denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kom je een keer m'n transformertjes kijken?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Toppertje.
Ik heb hem een keer of 8 gezien denk ik.![]()
![]()
Allicht.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je een keer m'n transformertjes kijken?
Hij heeft er een aantal, ja. Maar ik geloof alleen van de laatste paar shows en films. Of zaten er nou ook een paar G1 bij.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft echt transformers? Waarom dacht ik aan iets anders.
Waar zou je dan aan denken?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft echt transformers? Waarom dacht ik aan iets anders.
Wacht ik maak zo wel even foto.... moet toch even koffie halen![]()
![]()
Nee heb geen G1, wel Masterpieces, da's min of meer G1. En dan nog wat van de laatste films, en een soort schaalmodellenserie gebaseerd op de G1'squote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft er een aantal, ja. Maar ik geloof alleen van de laatste paar shows en films. Of zaten er nou ook een paar G1 bij.![]()
![]()
Ja, bij jou krijg ik meteen MI's van je pener die je trots aan kaneel laat zienquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar zou je dan aan denken?
Wacht ik maak zo wel even foto.... moet toch even koffie halen.
En ik heb je pener niet eens gezien.
![]()
En daar baal je nog dagelijks van?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij jou krijg ik meteen MI's van je pener die je trots aan kaneel laat zien.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij jou krijg ik meteen MI's van je pener die je trots aan kaneel laat zien.
.
Ik ga uit frustratie mezelf volproppen om daar maar niet aan te denkenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar baal je nog dagelijks van?.
![]()
Logisch tochquote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar baal je nog dagelijks van?! Wie wil er nu niet een fallus op z'n netvlies
.
Alleen die van mezelfquote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch toch! Wie wil er nu niet een fallus op z'n netvlies
.
.
![]()
Gewoon even naar KPD gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga uit frustratie mezelf volproppen om daar maar niet aan te denken.
![]()
![]()
Liever mooie vrouwenbuikjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Hoezo? Ik heb geen behoefte om daar te kijken...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja, dan is het je eigen schuld.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen behoefte om daar te kijken...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga uit frustratie mezelf volproppen om daar maar niet aan te denken.
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 posts van mij aanhalen en het punt niet duidelijk hebben.
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 posts van mij aanhalen en het punt niet duidelijk hebben.
.
Hmpf kan geen vest meer vinden in de kast...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Noujaaa zeg, waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Je komt wat tegenstrijdig overquote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
Ja, vertel jij het maarquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noujaaa zeg, waar heb ik dat aan verdiend?. Het klonk gewoon vulgair. Wil je mijn transformertje zien?
![]()
Ja wacht, heb foto's.... even uploadenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vertel jij het maar. Het klonk gewoon vulgair. Wil je mijn transformertje zien?
![]()
Maak ik gelijk indruk op Samzz want die vindt Transformertjes ook leuk dacht ik![]()
![]()
Niet waar. Ik kan er niks aan doen dat sarcasme niet opgemerkt wordtquote:.
* Ishimaru mompelt iets over blond zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kan er niks aan doen dat sarcasme niet opgemerkt wordt.
![]()
![]()
Dit probleem heb ik ook zo vaakquote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kan er niks aan doen dat sarcasme niet opgemerkt wordt.
.
![]()
ONZ / De teloorgang van de PI.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die PI's sowieso al niet echt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen maar op tijd op om te sporten, nog wat boodschappen halen en dan binnen zijn voor die meters sneeuw vallen en ik dagen zit opgesloten.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef Faxie het volgende:
Slechte kwaliteit maarja... en ga die kast anders zetten om meer ruimte te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie me doodslaan als ik zeg dat ik mijn transformers, die vergeeld waren, weg heb gegooit?![]()
![]()
Ja![]()
![]()
Nee, maar wel om die spelfout. Die kan echt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie me doodslaan als ik zeg dat ik mijn transformers, die vergeeld waren, weg heb gegooit?![]()
![]()
ALDOquote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar wel om die spelfout. Die kan echt niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Protecting virginity level: 9999quote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef Faxie het volgende:
Slechte kwaliteit maarja... en ga die kast anders zetten om meer ruimte te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Tjah, jammer.quote:Kak haatquote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar wel om die spelfout. Die kan echt niet![]()
![]()
Ik heb ze voor een prikkie verkocht op de rommelmarkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie me doodslaan als ik zeg dat ik mijn transformers, die vergeeld waren, weg heb gegooit?
Maar weggooien? Ben je niet goed bij je hoofd?
Ze waren echt ranzig geworden... 1 likje en je zou dood gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze voor een prikkie verkocht op de rommelmarkt.
Maar weggooien? Ben je niet goed bij je hoofd?.
![]()
Jij likt er aan?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze waren echt ranzig geworden... 1 likje en je zou dood gaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Da's dan jouw faalquote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die PI's sowieso al niet echt..
Serieus, voltooid verleden tijd van gooien met een 't'?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie me doodslaan als ik zeg dat ik mijn transformers, die vergeeld waren, weg heb gegooit?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kinderen wel.quote:Ow, heb ik zowaar 2 spelfouten in 1 post gemaaktquote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's dan jouw faal.
[..]
Serieus, voltooid verleden tijd van gooien met een 't'?.
![]()
Watte??quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie me doodslaan als ik zeg dat ik mijn transformers, die vergeeld waren, weg heb gegooit?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik moet echt nodig een vest, of een fleece ofzo.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boeien, die films zijn toch kutquote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het waren er maar 6 die samen 1 grote transformer vormde.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Devastator?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Die's als origineel best geld waard nu![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Devastator?![]()
Die's als origineel best geld waard nujammerdebammer
![]()
Nee, 1 of andere medibot ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Devastator?![]()
Die's als origineel best geld waard nu![]()
![]()
Ik ben een baas.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Godver hoezo weet jij dat zo snel.
Neeee dat meen je niet, die is kei veel geld waard nuquote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het, maar vond hem er toffer uitzien dan de old school. Die zag er altijd zo lomp uit.quote:
Ik vind die nieuwe combiners nepquote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vond hem er toffer uitzien dan de old school. Die zag er altijd zo lomp uit.
De kleine voertuigjes veranderen niet eens in een robotje, maar slechts in een misvormde arm of been![]()
![]()
Datquote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaan jullie vrouwen maar weer 50 tinten grijs lezen, laat ons mannen onze pleziertje hebben![]()
![]()
Ik zeg niksquote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaan jullie vrouwen maar weer 50 tinten grijs lezen, laat ons mannen onze pleziertje hebben![]()
![]()
Die oude dingen veranderen ook amper. Er waren geen armen, benen of hoofden in de zien. Het waren eigenlijk gewoon blokjes die uit elkaar schoven.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe combiners nep
De kleine voertuigjes veranderen niet eens in een robotje, maar slechts in een misvormde arm of been
Euhwm sorry, maar dit zijn jongenspleziertjes....quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gaan jullie vrouwen maar weer 50 tinten grijs lezen, laat ons mannen onze pleziertje hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De jongetjes uit de G1 tijd zijn nu mannen he.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhwm sorry, maar dit zijn jongenspleziertjes....![]()
Heb alleen maar Thunderbirds spul. Zo'n eiland met neerklapbare palmbomen en wat van die poppetjes en voertuigen. Maar das nieuwer dan Transformers. Staat ook niet in de vitrinekast.![]()
Ik heb van de week een stuk uit het boek voorgelezenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij gaan wel iets anders doen he![]()
![]()
.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afhankelijk van de definitie van 'man'.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De jongetjes uit de G1 tijd zijn nu mannen he.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van de week een stuk uit het boek voorgelezen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de definitie van 'man'.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van de week een stuk uit het boek voorgelezen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet echt weer actiever worden![]()
Joh, netaan -2,5quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meid in vriendengroep probeert ons, mannen, de boek te laten lezenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik heb ze alle 3 hier liggen, en uitgelezenAs if
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strak lijf voor de zomer.
Op de meet mag je me een slaapverhaaltje voorlezen uit je boek.
![]()
je moet gauw eens radio gaan luisteren als ik ga draaien
![]()
Het is geen literair hoogstandje hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Meid in vriendengroep probeert ons, mannen, de boek te laten lezenAs if
maar het leest wel lekker weg
Verder vind ik het niet zo boeiend eigenlijk![]()
Want? Best grappig verhaal hoor. De seks is alleen slaapverwekkend en er zit her en der wat vrouwen hysterie in...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Meid in vriendengroep probeert ons, mannen, de boek te laten lezenAs if
Als ik kan luister ikquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
je moet gauw eens radio gaan luisteren als ik ga draaien
.
![]()
En dat is voor iedereen weer anders natuurlijk hequote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want? Best grappig verhaal hoor. De seks is alleen slaapverwekkend en er zit her en der wat vrouwen hysterie in...![]()
![]()
Dat idee had ik alquote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is geen literair hoogstandje hoormaar het leest wel lekker weg
Verder vind ik het niet zo boeiend eigenlijkDenk dat die met 1 van ons een en ander wil proberen. Meid is een open boek voor alle mannen in de groepquote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want? Best grappig verhaal hoor. De seks is alleen slaapverwekkend en er zit her en der wat vrouwen hysterie in...![]()
![]()
De hysterie ?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is voor iedereen weer anders natuurlijk heProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet iedere week neequote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks slaapverwekkend
Niet iedereen heeft zulke seks natuurlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo weer studentenhuis in De Smaakpolitie. Je vraagt je toch wel eens af of het in scene is gezet of dat het echt zo ranzig is. Zelf nooit op kamers gezeten dus geen idee.![]()
Bij ons was het 10x erger....quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Zo weer studentenhuis in De Smaakpolitie. Je vraagt je toch wel eens af of het in scene is gezet of dat het echt zo ranzig is. Zelf nooit op kamers gezeten dus geen idee.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
50 tinten grijs... Lijkt me echt geen flikker aan.
Daarom ben jijquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Samzz het volgende:
50 tinten grijs... Lijkt me echt geen flikker aan.
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde laatst een meisje in mijn klas zeggen 'sommige mannen kunnen nog wat leren van dat boek'
Bitch please.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heinekenvlag aan het plafond, op de hoeken met bout vast, waarop de niet-opgeruimde-vaat van 1ejaars werd geflikkerd.... Met de nodige groene-culturen.quote:
Oven/fornuis wat je met 1 vinger duwend kon verplaatsen wegens vetsmering op de vloer...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is tv: net zolang zoeken tot je hebt gevonden wat je zocht.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef xFriendx het volgende:
Zo weer studentenhuis in De Smaakpolitie. Je vraagt je toch wel eens af of het in scene is gezet of dat het echt zo ranzig is. Zelf nooit op kamers gezeten dus geen idee.
Misschien heeft Rob Geus die dag al 18 studentenhuizen gehad, en bij de 19e is het een teringbende.
Elke week de 19e uitzenden, met dikke vinger naar de kijkers die je foolt
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Zij is wel into SM?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik hoorde laatst een meisje in mijn klas zeggen 'sommige mannen kunnen nog wat leren van dat boek'
Bitch please.
Ja mijn vriend ookquote:Op zondag 13 januari 2013 22:12 schreef heloef het volgende:
Bitch please.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: