SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK BEN TROTS OP JE!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het is maar een nieuw topic openen, geen rocket-science.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nieuw-topic-ontmaagding... Best wel bijzonder ook al hebben we al bijna 950 delenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraaktquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Meid tochquote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraakt.
![]()
Mutsquote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De twee voorgaande keren was ik zwaar in paniek geraakt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik voel mij aangesprokenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Logisch met zo'n naamquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Smakelijk en veel plezierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eten is zo goed als klaar
Dus eten, daarna filmpje kijken...en..
.
![]()
Had ik al gezegd dat Huppel in de IKEA een nieuw slachtoffer heeft gemaakt, ze kneep zo ineens in mijn tepels. Alsof ze driftig een nieuw radiostation zocht.
![]()
Hmm was trouwens wel leuk kijken, het laatste 2-tal in de 10km schaatsen.
Het wordt bijna routine dat Kramer met de turbo erop wegrijdt tegen het eind...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar ze liet de zendmast met rust toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Had ik al gezegd dat Huppel in de IKEA een nieuw slachtoffer heeft gemaakt, ze kneep zo ineens in mijn tepels. Alsof ze driftig een nieuw radiostation zocht.
![]()
Straks even oppassen. Waarom zei ik ja... Oh ja, betaald tv kijken
.
Heb je nou veel moeite moeten doen om tussen de demo opstelling met gordijnen te kunnen kruipen voor ze je dat kon zien doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eh... daar zei ik toch ook niks over.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ze liet de zendmast met rust toch?![]()
![]()
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna afquote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je nou veel moeite moeten doen om tussen de demo opstelling met gordijnen te kunnen kruipen voor ze je dat kon zien doen?.
![]()
Wijf.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna af.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat het serieus prettig is wanneer Huppel een twister bij je doet? Ze vielen er bijna af.
![]()
![]()
![]()
Stomme hork dat ik ben...toegangspas in de auto laten liggen, die inmiddels binnen staat bij de garage...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
dan mag je je melden bij de receptiequote:Op zondag 13 januari 2013 19:23 schreef fietsie het volgende:
Stomme hork dat ik ben...toegangspas in de auto laten liggen, die inmiddels binnen staat bij de garage...
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
U got issues!!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Es goed testen hoe goede de beveiliging werkelijk isquote:Op zondag 13 januari 2013 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan mag je je melden bij de receptie
(Lees: gewoon meelopen met iemand die wel een pas heeft)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben blij dat we gewoon een sleutel hebben en die zit aan mn huissleutels, welke ik nodig heb om mn huis te verlaten. Dus die kan ik nooit vergeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Es goed testen hoe goede de beveiliging werkelijk is
(Lees: gewoon meelopen met iemand die wel een pas heeft)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Mijn werkkamer is ook gewoon een sleutel, maar parkeerterrein, buitendeur en toilet (!) moeten wel met pasje...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we gewoon een sleutel hebben en die zit aan mn huissleutels, welke ik nodig heb om mn huis te verlaten. Dus die kan ik nooit vergeten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom toilet met pas?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkkamer is ook gewoon een sleutel, maar parkeerterrein, buitendeur en toilet (!) moeten wel met pasje...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je wilt toch niet zomaar iedereen op je toilet gaat zitten?quote:
Toilet (2x) is samen met douche onderdeel van unisex-lockerroom.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dan kan de baas zien hoe lang hij gemiddeld bezig is met een toiletbezoekje en zodoende zijn werkuren erop aanpassen..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Unisexquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zomaar iedereen op je toilet gaat zitten?
Toilet (2x) is samen met douche onderdeel van unisex-lockerroom.![]()
Anyway, ik ga even douchen
[b]AirwiN schreef [/b]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeldquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Unisex![]()
Anyway, ik ga even douchen
Die gaat toch mee?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeld![]()
![]()
Dan zou er ook een paslezer op moeten zitten om hem van binnenuit weer open te krijgen...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dan kan de baas zien hoe lang hij gemiddeld bezig is met een toiletbezoekje en zodoende zijn werkuren erop aanpassen..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu al overal op het nieuws speculaties over een wedstrijd op natuurijs.
Is het weer komkommertijd?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Opgespoten 400meter athletiekbanen bedoelen ze dan neem ik aan?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
Die ouwetjes op het ijsquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Is het weer zover?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Er ging ergens iets mis in mijn planquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet je visite niet, anders issie straks te ver afgekoeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar was jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet waterbestendig?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ging ergens iets mis in mijn planProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik stond alleen onder de douchequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan je nagaan dat je het nu heet had kunnen hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar als je er onderuit gaat is het koudquote:Op zondag 13 januari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat je het nu heet had kunnen hebben![]()
![]()
Niet als je dan al seksend op het bed dondertquote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar als je er onderuit gaat is het koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie? Waar? Je zoon is verliefd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral die frequenties die nog wat afstemming behoevenquote:
Welquote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als je dan al seksend op het bed dondert. Alleen krijg je het daarna wel weer warm
.
![]()
Je verwart liefde met lustquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gemiste kans..quote:Op zondag 13 januari 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel. Alleen krijg je het daarna wel weer warm
.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar moet dat dan de hele tijd hier?
Oh?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
![]()
WIL IK HEBBEN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Spinazie met sjampiejons op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jointje draaien terwijl je elektrische grinder kapot is.. Wat een hel...
Wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
J. wil over een ovulatiestick pissen
ouiquote:
why?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Waaromquote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
pup!quote:
Hij is een nerd he?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om te kijken offie vruchtbaar is ?Kind spoort niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Duidelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja, ik denk dat dat een tegenvaller isquote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om te kijken offie vruchtbaar is ?Kind spoort niet
![]()
Waarom gaat trouwens alles over zwanger zijn, zwanger worden of kinderen uitschijten de laatste paar dagen?
Goh heb jij die standaard in huis dan? *naief modus aan*quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
J. wil over een ovulatiestick pissenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nee, met jou?quote:
Omdat je ongesteld moet worden en dan valt het op...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik denk dat dat een tegenvaller is![]()
Waarom gaat trouwens alles over zwanger zijn, zwanger worden of kinderen uitschijten de laatste paar dagen?
(onbewuste hormoonhuishouding![]()
![]()
daarom vandaag al 2x gedoucht.. 3x als je de zweetdouche van H. meeteltquote:
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goh heb jij die standaard in huis dan? *naief modus aan*![]()
Luisteren jullie meeMonopoly op de radio.
Even oldschool echt echt radio zo amateur mogelijkLeuke muziek, van alles wat, en wat geouwehoer
![]()
![]()
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvaltquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat je ongesteld moet worden en dan valt het op...
(onbewuste hormoonhuishouding
Ik vanmiddag. Maar dat was niet door seks maar omdat ik het gewoon koud hadquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom vandaag al 2x gedoucht.. 3x als je de zweetdouche van H. meetelt.
goed zoquote:
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvaltProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je bent zwangerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had t al moeten zijn.. Ik denk daarom dat het NOG erger opvalt
of
stuk![]()
Koud... Nee dat had ik vannacht wel heel ergquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vanmiddag. Maar dat was niet door seks maar omdat ik het gewoon koud had.
Het leven is een groot risico. Is het fantastischquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee....
stuk hoop ikquote:
ik denk dat k geen liters verwerk hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah liters vitamine Z (quote van Buurmeisje) verwerken brengt risico's met zich mee...
Ik gelukkig niet. Slapen als je koud bent is echt zwaar kut.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Koud... Nee dat had ik vannacht wel heel erg“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja, vooral als je verwarming op de bank ligt te pitten (net als nu) en niet wakker te krijgen isquote:Op zondag 13 januari 2013 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Slapen als je koud bent is echt zwaar kut.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verstopte iPad?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, vooral als je verwarming op de bank ligt te pitten (net als nu) en niet wakker te krijgen isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
we hadden geen tijd om te zoekenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verstopte iPad?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we hadden geen tijd om te zoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
Fotoquote:![]()
Tag, you're it!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Van de week riep je iets andersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik hoorde dat jij zwanger wasquote:
oke, ik schrok er al bijna vanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was toen!
[..]
Vals bericht mop.
Mja, ik ga er even een wakker schoppen. Ik wil aandacht.![]()
Ik ben wel bezig om mijn zwangere buik weg te poetsen middels sportquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik schrok er al bijna van. Zolang te gaan nog, stom vet ook.
![]()
mijn pens is bier. Alleen de tap ontbreektquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig om mijn zwangere buik weg te poetsen middels sport. Zolang te gaan nog, stom vet ook.
Die zit toch onderop?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pens is bier. Alleen de tap ontbreekt.
Of pis jij geen schuimkraag.
![]()
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik iedere ochtendquote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zit toch onderop?.
Of pis jij geen schuimkraag.
.
Gisteren veel gezopen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je bedoelt die voortdurende trek naar Whiskysaus ?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Ishimaru het volgende:
Ik weet hoe garnalen zich de hele dag door voelen![]()
Ben jaloersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nadorst van gisteren?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering, wat heb ik een dorst vandaag. Ik blijf maar drinken.![]()
![]()
Ben helaas allergisch voor schaaldierenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die voortdurende trek naar Whiskysaus ?![]()
![]()
Pis is dan ook zo donker dat het door kan voor bier.
Ik drink geen bier meer als jij in de buurt benquote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ga je voor het slapen gaan ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen druppel alcohol op.dan geen idee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Pup heeft mn dekentje gejat
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dan kan je het beter aan mij geven.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik drink geen bier meer als jij in de buurt ben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koud water!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt. Ochtendurine is altijd donkerder.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd, zover ik weet is een verkleuring een teken dat er veel afvalstoffen in zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan kan je het beter aan mij geven.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: