Nou, bij het doorlezen van allerlei Armeense recepten had ik echt overal zin inquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Armeens eten is zooo lekker!! Ik werk op een school met als belangrijkste 'allochtone' populatie Armenen en dan krijg je wel eens wat lekkers met het kerstdiner of gewoon zomaar
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, bij het doorlezen van allerlei Armeense recepten had ik echt overal zin in
Nooit geweten dat die zo'n rijke keuken hadden.
Super lekker en erg makkelijk en snel klaar!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Nog nooit gegeten, Armeens, wat leuk toch zo onbekend en zo lekker
Veel invloeden over en weerquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Sowieso die hele regio heeft een prachtige culinaire traditie, tussen Turkije, Iran en aan de zijderoute.
Was dat ooit zo in slank?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Bij de slankies denk ik aan:
O: brood
T: tarweproduct
L: brood
T: stukje fruit
D: pasta
T: chocola
Maar dat is dus achterhaald?
Vorig jaar denk ik 1/3e maar gedaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef AnneX het volgende:
Isa![]()
Ben je op 1 januari opnieuw begonnen met koken op " geografisch alfabet"![]()
Hoe ver ben je vorig jaar gekomen ?
Zelf zit ik even te dubben over een workshop Iraaks koken...
Ws. Al volgeschreven ook![]()
Over deze meneren een stukje gelezen.
http://koneksa-mondo.nl/2013/01/12/worsten-met-een-goed-verhaal/
Heb er al eens een lavendel- en een venkel worst van gesnoept.
Wildzwijnsalamie met venkelzaad, oh nomnomnomnomquote:
Check. Inschrijving voltooidquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorig jaar denk ik 1/3e maar gedaanDus nu in de herhaling, met andere landen er bij + herhaling landen die ik niet heb gedaan.
Iraakse workshop: doen!
Venkelworst lijkt me niks.
Nee, het is nog steeds armoe troef in dit durp. Dat was ook best wel een groot probleem voor veel gerechten en dan val je toch terug op de dingen die je wel kan kopen. En elke week naar de markt in Groningen is ook zo watquote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef AnneX het volgende:
Wordt het al makkelijker om ingredienten te vinden?
Leuk! Weer Facebooken he als je bent geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Check. Inschrijving voltooid
Boeiend staaltje historie op Ned 2![]()
Ah, ik ga hem morgen invullen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer mijn Lifelines vragenlijst voor dit jaar in te vullen en het is gewoon niet te doen
Ik dacht dat al die vragen over je eetgewoontes moeilijk waren (hoe vaak hebt u in de afgelopen maand x gegeten?), maar nu kom ik aan bij je dagindeling. En dan gaan ze uit van een 9-5 baan of zo
Werkdag:
Ik ga naar bed om xxx uur.
Om xx uur besluit ik te gaan slapen.
Ik heb xx minuten nodig om in slaap te vallen.
Ik word wakker om xx uur.
Ja, voor dagdiensten, nachtdiensten, wat?!
Ja lastig dan inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wekelijks nachtdiensten! En vaak werk ik net zo vaak (2x) in de nachtdienst als in de dagdienst (ook 2x). Maar goed, ik heb maar een 'gewone' dag genomenVroeg naar bed, vroeg op.
Nou inderdaad. Het zijn natuurlijk algemene lijsten en geen persoonlijke enquetes. En ze mikken toch op de grote generatie-overstijgende lijnen. althans, dat heb ik begrepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me ook wel erg moeilijk hoor, vragenlijsten ontwerpen zodat iedereen de vragen goed kan invullen.
Ik denk datje het met google moet kunnen vinden. Het gaat om een heel groot onderzoek waarbij ze zo veel mogelijk nederlanders willen betrekken, liefst ook in familieverband.quote:
https://www.lifelines.nl/quote:
Oh ja, daar heb ik wel eens over gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Isabeau het volgende:
https://www.lifelines.nl/
Het onderzoek richt zich vooral op families in de noordelijke provincies. Zo doe ik mee, maar ook mijn vader en mijn oudste neef (zoon van mijn broer).
Duckface hield het niet droog, en er zaten nog wel meer mensen te snikken in de zaalquote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je em vindt! Ik wil em ook zien.
Oh dan wil ik ook. Als mensen moeten huilen zal ie vast mooi zijn (of juist verschrikkelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duckface hield het niet droog, en er zaten nog wel meer mensen te snikken in de zaal
Mooie film, aanrader
quote:
de werktijden zijn wel ruimer dan 9 tot 5, plus dat ze mij tegemoet komen, omdat ik de rest van de maand de enige op de zaak ben (baas is op vakantie) en ik dus niet zomaar een dag(deel) er tussenuit kan. Daar heb ik al loyaliteitspunten mee gescoordquote:Op zondag 13 januari 2013 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel apart dat je gesprek 's avonds is Vork. Zijn dat hun werktijden?
deur tot deur ongeveer anderhalf uur. Dat is lang, maar de werktijden zijn wat onregelmatig en dat heeft ook wel zo z'n voordelen. Ook dat het in Amsterdam is. Dan ben ik ook wat vaker in de buurt van familie en mevr. Vork. De functie zelf is ook wel afwisselend en het bedrijf lijkt me leuk en dat is ook wel belangrijk bij zo'n reistijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou ja zeker. Hoe lang is het reizen naar A'dam? Lijkt het je leuk?
Wat woont je vriendin dan ver van jou. Ik dacht trouwens dat jullie samenwoonden maar dat zal ook wel maar nu niet meer denk ik? (sorry hoor voor mijn nieuwsgierigheid)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Vork het volgende:
[..]
deur tot deur ongeveer anderhalf uur. Dat is lang, maar de werktijden zijn wat onregelmatig en dat heeft ook wel zo z'n voordelen. Ook dat het in Amsterdam is. Dan ben ik ook wat vaker in de buurt van familie en mevr. Vork. De functie zelf is ook wel afwisselend en het bedrijf lijkt me leuk en dat is ook wel belangrijk bij zo'n reistijd.
nee, mijn vriendin heeft nooit bij mij gewoond, de afstand is helaas altijd zo groot geweest. Amsterdam ligt een beetje in het midden van onze afstand en mijn ouders wonen ook ergens die kant op. Ik heb trouwens al een jaar inquote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat woont je vriendin dan ver van jou. Ik dacht trouwens dat jullie samenwoonden maar dat zal ook wel maar nu niet meer denk ik? (sorry hoor voor mijn nieuwsgierigheid)
Uur tot anderhalf uur kan, heb ik ook lang gedaan en als je het gewend bent gaat het gewoon. Ik hoop dat ze je, zoals je aangeeft, inderdaad aan willen nemen. Zou fijn zijn als je wat hebt voor je huidige contract afloopt.
Maar er zijn heel veel voordelen aan je nieuwe baan. Kijk hoeveel je maximum lager wil, en hou daar in onderhandelingen aan vast mocht dat nodig zijn. Hoop dat je meer krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou wordt waarschijnlijk uitgesteld tot morgen. Eerst moet het salaris overeenkomen. Het is nog niet zeker wat ik krijg aangezien de financieel manager langdurig ziek is. Ik mag hopen sowieso niet lager want anders bestaat er kans dat ik niet doe. Lekker geregeld.
Dat dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maar er zijn heel veel voordelen aan je nieuwe baan. Kijk hoeveel je maximum lager wil, en hou daar in onderhandelingen aan vast mocht dat nodig zijn. Hoop dat je meer krijgt natuurlijk.
Achteraf gezien kreeg je bij de nootjes waarschijnlijk veel voor je type functie, maar dat is nu de koe in z'n kont kijken
Ik vergelijk met mn huidige baan, niet met de nootjes. Daar heb ik idd goed verdiend (maar t hele bedrijf droeg ik bijna).quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar er zijn heel veel voordelen aan je nieuwe baan. Kijk hoeveel je maximum lager wil, en hou daar in onderhandelingen aan vast mocht dat nodig zijn. Hoop dat je meer krijgt natuurlijk.
Achteraf gezien kreeg je bij de nootjes waarschijnlijk veel voor je type functie, maar dat is nu de koe in z'n kont kijken
ooh dies walgelijkquote:
Rottig als er eentje ziek is.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:52 schreef Bluezz het volgende:
FFT wat zeiden ze van je ontslag?
Bij ons is er eentje ziek naar huis, dus het hele rooster mag weer op de schop deze week, en de bezetting is al zo ruim
Kan je haar even ook hier langs sturen?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
En dan kom je thuis, ruikt het heerlijk en ligt er een blaadje op je tafel:
'Welkom in je schone huis! Heb je kerstboom weggehaald, alles gestoft, gezogen en gedweild, de ramen gezeemd, je bed verschoond, de was gedaan en opgeruimd. Kus van je moeder (Assepoester)'.
Heeft ze ruim 3 uur schoongemaakt
Moeders...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
En dan kom je thuis, ruikt het heerlijk en ligt er een blaadje op je tafel:
'Welkom in je schone huis! Heb je kerstboom weggehaald, alles gestoft, gezogen en gedweild, de ramen gezeemd, je bed verschoond, de was gedaan en opgeruimd. Kus van je moeder (Assepoester)'.
Heeft ze ruim 3 uur schoongemaakt
Ik weet niet of het in Nederland wel mag. Heb het in nog geen enkele Aziatische winkel gezien.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef minilot het volgende:
Vandaag sandelhoutpoeder binnengekregen om mee te koken. Ik ken het alleen als wierrook, het zal mij benieuwen..
Aldus mijn eerste voorzichtige pogingen tot het maken van allerhande middeleeuwse gerechten uit het Game of Thrones-kookboek. Jawel! Ahem.![]()
![]()
In dat kader.. Vraagje aan de CUL'erds hier: heeft iemand van jullie ergens in Nederland wel eens slang te koop gezien? Voor consumptie, bedoel ik. Met Googelen ben ik tot nu toe niet ver gekomen en bij de Sligro werd ik afgelopen week nogal merkwaardig aangekeken toen ik vroeg of het besteld kon worden.. Ik krijg de indruk dat het hier eigenlijk gewoon echt niet te krijgen is, maar ik hóóp natuurlijk dat ik het bij het verkeerde eind heb..
Oooh, dat ruikt zo lekker..quote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef minilot het volgende:
Vandaag sandelhoutpoeder binnengekregen om mee te koken. Ik ken het alleen als wierrook, het zal mij benieuwen..
Aldus mijn eerste voorzichtige pogingen tot het maken van allerhande middeleeuwse gerechten uit het Game of Thrones-kookboek. Jawel! Ahem.![]()
![]()
Ik heb het in europa nog nooit gezien.quote:In dat kader.. Vraagje aan de CUL'erds hier: heeft iemand van jullie ergens in Nederland wel eens slang te koop gezien? Voor consumptie, bedoel ik. Met Googelen ben ik tot nu toe niet ver gekomen en bij de Sligro werd ik afgelopen week nogal merkwaardig aangekeken toen ik vroeg of het besteld kon worden.. Ik krijg de indruk dat het hier eigenlijk gewoon echt niet te krijgen is, maar ik hóóp natuurlijk dat ik het bij het verkeerde eind heb..
Ratelslang. In Amerika naar het schijnt niet ongebruikelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
En welke slang zou dan te eten zijn?
Nee, ik heb er nooit mee gekookt, vind het ook niet echt iets om te eten qua geur, door de zeep associatiequote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef minilot het volgende:
DH, Piet, dat stemt niet al te hoopvol.. Snif.
Piet, lekker ruiken doet het beslist, maar heb jij er zelf wel eens mee gekookt?
Als er iemand het zou leveren is het Hanos ISPC. Vinden ze leukquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Minilot, ik heb bij de Hanos wel eens slang gezien.
Denk net als krokodil.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ratelslang. In Amerika naar het schijnt niet ongebruikelijk.
Netpython, een plaag in florida trouwensquote:Op maandag 14 januari 2013 18:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ratelslang. In Amerika naar het schijnt niet ongebruikelijk.
Jawel daar denk ik dus overna. Het geboden salaris zit net iets boven hoe ik als starter (in t toerisme nog wel) begon 7 jaar geleden...quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef golfer het volgende:
Werktijden die stukken gunstiger zijn, kortere reistijd en geen enorme benzinekosten wegen niet mee in die overweging?
Beetje balen van je salaris FF!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk net als krokodil.
Waarom wil je slang eten eigenlijk?
Wat meer eisen. Je hoeft niet lijdzaam af te wachten wat ze bieden! Proberen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jawel daar denk ik dus overna. Het geboden salaris zit net iets boven hoe ik als starter (in t toerisme nog wel) begon 7 jaar geleden...
Poeh!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom koop je geen gekweekte netpython in een dierenwinkel?
Dat boek is wel perfect voor mn broertje z'n verjaardag! Hoe vaak die niet zegt "Winter is coming" :p.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Poeh!Ik ben nogal een kluns, loopt vast niet goed af. Ratelslang on the loose in de flat waar ik woon, ik kan het al helemaal voor me zien.. Maar ik hou het in mijn achterhoofd.
Luister naar papa golfer !quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef golfer het volgende:
Werktijden die stukken gunstiger zijn, kortere reistijd en geen enorme benzinekosten wegen niet mee in die overweging?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
Poes. Lag ze op de één-na-onderste trede van de trap. En in het donker zie je dat niet altijd
.
Ik heb het boek nog maar net en heb vooralsnog niet meer dan anderhalf recept klaargemaakt dus ik kan eerlijk gezegd nog weinig zinnigs zeggen over hoe smakelijk het allemaal is. Maar de recepten zijn in elk geval hartstikke leuk, vaak ongebruikelijk en alle recepten worden ingeleid met een daadwerkelijk tekstfragment uit de boeken, waarin dan over het gerecht wordt gesproken. Voor Game of Thrones-fans is het hoe dan ook een heel leuk cadeau, dunkt me!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:40 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Dat boek is wel perfect voor mn broertje z'n verjaardag! Hoe vaak die niet zegt "Winter is coming" :p.
Zijn de recepten verder wel wat makkelijker te volgen? En lekker?
Sowieso bedrijven die willen dat je een oude salarisstrook opstuurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou ben net gebeld door het bedrijf. Salaris is wel per 4 weken maar krijg net zo veel (weinig) per jaar totaal dan wat ik nu krijg dus per 4 wkn 140,- bruto minder. Ik dacht dat ik een 13e salaris overhield.
Werd ook eerst gezegd en nu dus niet meer. Was er al bang voor toen ze vroegen of ik een salarisstrook wilde mailen.
Ik bel hem morgenochtend en heb dan beslist wat ik doe. Ik weet niet of ik t waard vind opnieuw te beginnen als ik nu ergens ben ingewerkt terwijl ik niet vooruitga
Niet dat ik weet.quote:
Maak je wel foto's als je er een gaat bereiden?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje balen van je salaris FF!
Enneh, krokodil is best lekker. Hangt een beetje tussen een stevige witvis en kip in. Ik vind het wel smakelijk!Leuke structuur.
En waarom slang? Nerdy kookboek voor mijn verjaardag gehad (A Feast of Ice and Fire) en ben nieuwsgierig naar het recept met slang dat erin staat.
Denk niet dat dat helpt. Hij zei aan de telefoon dat hij anders weer opnieuw iemand zou/moest gaan zoeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat meer eisen. Je hoeft niet lijdzaam af te wachten wat ze bieden! Proberen!!
Ik vond het al raar en voelde me er al niet lekker bij. Ik vroeg het ook 3x en zei dat ik het ook wel vreemd vondquote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso bedrijven die willen dat je een oude salarisstrook opstuurt.![]()
Bij overheid en bij ziekenhuizen met een vaste CAO kan ik mij daar iets bij voorstellen, maar in het particuliere bedrijfsleven is dat uiterst ongewoon.
Je onderhandel met elkaar en je weet wat je wilt hebben en dat vraag je dan en dan is het aan het bedrijf daar een tegenbod op te doen.
Gaat om een baan in het bedrijfsleven, toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk niet dat dat helpt. Hij zei aan de telefoon dat hij anders weer opnieuw iemand zou/moest gaan zoeken.
Precies. Geeft meteen aan dat je ook wat commerciële vaardigheden hebt.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef foodlover het volgende:
Ik zou gewoon proberen er iets bij te krijgen, niet bang zijn! Ze willen je hebben, dan houden ze altijd een slag om de arm.
als je slang hebt laat het even weten. ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het smaakt en proeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef minilot het volgende:
Dude, Piet, dan inderdaad maar eens een belletje naar de Hanos. Dank! Balen dat ik geen vestiging in de buurt heb..
Dat is een test/chantage/bluf. Kom op, onderhandelen, je kan hetquote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk niet dat dat helpt. Hij zei aan de telefoon dat hij anders weer opnieuw iemand zou/moest gaan zoeken.
Zullen we al die goed bedoelde adviezen die op de één of andere manier bij FFT altijd best slecht aflopen achterwege laten?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Dat is een test/chantage/bluf. Kom op, onderhandelen, je kan het
Ik reserveerde ook altijd onder die naam als ik met Memo ergens ging etenquote:
Nou ja als zij alles deelt hier dan mag ik mn mening geven.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we al die goed bedoelde adviezen die op de één of andere manier bij FFT altijd best slecht aflopen achterwege laten?
Ik bedoel, er werd ook bluf geroepen toen ze moest pushen voor reiskostenvergoedingEn haar vorige salarisonderhandelingen op advies van hier liepen uit op ontslag
Etc etc.
Hoe spraken ze het uit ; als Stier?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, ja, 't loopt altijd op ontslag uit, onze adviezen
Heb telefoneren wel leuk weten te maken. Had een tray locatosevrije chocolademelk besteld bij de lokale Jumbo, en mijn naam als ' Steer' opgegeven, letterlijkVandaag werd ik opgebeld:
Jumbo: 'Meneer Steer, uw bestelling chocolademelk is gearriveerd'
Ik: 'Dankjewel![]()
![]()
'
Jumbo:
Ja, op zich wel, maar als ze niet doet wat mensen hier vinden roept iedereen dat ze niet assertief is en over zich heen laat lopen en als ze heel erg niet-assertief braaf al het advies op volgt loopt het slecht af. Dus misschien gewoon maar haar eigen pad laten trekken met behulp van bijv haar vader en als ze advies wil dan vraagt ze het wel. Een mens mag ook gewoon dingen vertellen zonder de meningen (vaak dwingende adviezen imho) van jan en alleman hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja als zij alles deelt hier dan mag ik mn mening geven.
Mja, is wel een openbaar forum he. En je hoeft niet per se adviezen op te volgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar als ze niet doet wat mensen hier vinden roept iedereen dat ze niet assertief is en over zich heen laat lopen en als ze heel erg niet-assertief braaf al het advies op volgt loopt het slecht af. Dus misschien gewoon maar haar eigen pad laten trekken met behulp van bijv haar vader en als ze advies wil dan vraagt ze het wel. Een mens mag ook gewoon dingen vertellen zonder de meningen (vaak dwingende adviezen imho) van jan en alleman hoor.
Sterkte met de beslissing.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 05:18 schreef FutureFairytale het volgende:
En een goeiemorgen![]()
Op naar wijze beslissingen vandaag
Denk dat ik de beslissing heb doorgegeven voor jullie wakker zijn hehe
Klinkt goed! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg excuses voor t feit dat de communicatie niet goed ging qua salaris + hij beloofde dat ik niet werd getest en t ook niet de bedoeling is geweest om mij, voor mijn gevoel, voor het blok te zetten.
Ik heb geaccepteerd en later deze morgen als de manager er is overleg ik wanneer ik weg kan.
Ja, alleen schriftelijk en aan het einde van de maand maar wil met mn manager overleggen of ik eerder weg mag. Uiteindelijk zit er al een nieuwe hier, om mij te vervangen. Bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goed! GefeliciteerdHopen dat je snel weg kan bij je huidige baan. Heb je je contract al nagekeken op opzegtermijnen?
Hopelijk een overdektequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:59 schreef borisz het volgende:
In de boot naar 020. Lekker alle files vermijden.
FFT Gefeli
Groot gelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
SneeuwZo lekker naar buiten met Sam, die gaat altijd lekker uit zijn plaatje in de sneeuw
Op zich is het wel begrijpelijk dat het vast staat. Het was gewoon glad vanmorgen. Wel te berijden, maar niet met de gebruikelijke snelhedenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Sneeuw is best tof! Jammer alleen dat half NL gelijk in de stress springt. Met een beetje rustig rijden kom je een heel eind, maar vanmorgen heb ik er een uur over gedaan om 12 km te rijden. En en collega moet vanuit Vlaardingen naar Bunnik om training te geven. Ze ging om 7:15 weg en om 8:45 was ze net bij Kleinpolderplein. 10 km van huisDe training begint om 9:30.......
ik het het managementoverleg maar een uurtje uitgesteld, er waren 4 van de 20 deelnemers binnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja beetje jammer dat het meteen zo'n bende is op de weg. Hier gelukkig geen last van
Maar daar ligt toch behoorlijk veel sneeuw als ik zo rondlees? Hier ligt niets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Nergens last van
Maar ik werk dan ook thuis vandaag.
Moet je hierheen komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daar ligt toch behoorlijk veel sneeuw als ik zo rondlees? Hier ligt niets.Nou ja, de stoep is een ietsiepietsie wit.
Dan hou ik je van je werkquote:
meer dan 20cmquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel ligt er eigenlijk? 5 cm? 10?
Tis geén plaksneeuw hiero.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel ligt er eigenlijk? 5 cm? 10?
En dat doe je vooral op je zolderkamertje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:25 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik houd zo ontzettend veel van wokken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat doe je vooral op je zolderkamertje?
Niet wokken, lekker hokken!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]Nah, ik woon gewoon in een leuk huisje met een keukenblok groot genoeg voor 2 wokpannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor wie nog naar buiten moet vandaag een waarschuwing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sam![]()
Helaas is het echte wokken alleen te bereiken op een wokbrander. Alles wat je thuis op je minivuurtjes doet is niet echt wokken, maar 'koken in een oversized pan'.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Wat ook zo fijn is aan wokken is, je kookt wat groente los in een pannetje en wokt gemarineerde kip in de wokpan, flikkert het allemaal in een pan met gemarineerde kip, wat rijst erbij, satetje of een ander sausje (creme fraiche) en het ziet er goed uit![]()
En die hoeveelheid wokolieën die je kunt krijgen![]()
Wokken is fantastisch
Ach, wokken op zijn Nederlands danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas is het echte wokken alleen te bereiken op een wokbrander. Alles wat je thuis op je minivuurtjes doet is niet echt wokken, maar 'koken in een oversized pan'.
Daarom smaakt het allemaal ook veel 'beter' bij de Chinees: die vlam moet kort in de pan en de polyonverzadigde vetzuren uit soja of pindaolie moet kortstondig oxideren.
[ afbeelding ]
In het Chinees heet het 'wok hei', wat betekent 'wok hitte'.
Stel jij tegenwoordig ook al dat soort eisen?quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg excuses voor t feit dat de communicatie niet goed ging qua salaris + hij beloofde dat ik niet werd getest en t ook niet de bedoeling is geweest om mij, voor mijn gevoel, voor het blok te zetten.
Ik heb geaccepteerd en later deze morgen als de manager er is overleg ik wanneer ik weg kan.
Wat een rare schoenen heeft die mevrouw aanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef AnneX het volgende:
In de oven: http://koken.blogo.nl/2013/01/14/recept-kruidkoek-met-honing/
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een rare schoenen heeft die mevrouw aan
Van Kay ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben babi pangang aan het maken.. ik ben heel benieuwd of dat wat wordt
Beterschap. Hopelijk helpt de Joodse penicilline een beetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ben golfer zn kibbesoep aan het maken. Want ik ben ziek.
Dat is te overzien. Nog ruim 3 weken dus.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van Kay ?
Is hier lekker geworden.
En het is de favo van de lokale chinees van mn. X .
Da's netjesquote:
Kippensoeppizzaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:13 schreef minilot het volgende:
Beterschap Maximus! Kippensoeppizza maken.
Goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is te overzien. Nog ruim 3 weken dus.![]()
Hoe reageerden ze op je ontslag?
En wanneer ga je dan bij je nieuwe werkgever beginnen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig heb je veel bil om op te vallen mini
Top!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed. Ik zei dat ik t terecht zou vinden als ik over een maand -/- vak.dagen weg mag en hij kon daar niks op tegenin brengen. PZ is ook accoord, ga een briefje schrijven met 8 feb als afspraak erin en dan is het aftellen.
Leuke bijkomstigheid; week van 11 tot 14 feb is, samen met Moederdag, de drukste week van het jaar in de bloemen (nml Valentijn). Dat wordt voor mijn 2 collega's + nieuwe een ramp![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor wie nog naar buiten moet vandaag een waarschuwing:Ohh heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil die ene week (mn vakantiedagen) nog vrij dus wil graag 18 feb beginnen.
Leedvermaak is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuke bijkomstigheid; week van 11 tot 14 feb is, samen met Moederdag, de drukste week van het jaar in de bloemen (nml Valentijn). Dat wordt voor mijn 2 collega's + nieuwe een ramp![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Evil!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed. Ik zei dat ik t terecht zou vinden als ik over een maand -/- vak.dagen weg mag en hij kon daar niks op tegenin brengen. PZ is ook accoord, ga een briefje schrijven met 8 feb als afspraak erin en dan is het aftellen.
Leuke Speld weer.quote:
Gefeliciteerd, ben blij voor je dat alles goed afgelopen is.quote:
Wat eet je er dan bij? Doe je ze op een broodje? Met ui, tomaat, sla, saus en kaas? Met frietjes of gebakken aardappel ernaast? Of 'bloot', naast je kruimig gekookte piepers en bloemkool?quote:
Nee, dat zijn ze niet. Althans niet de laatste keer dat ik dat spul heb gehadquote:
Eerste wat ik zou invoeren als ik mod zou zijn.quote:
Is goed eten voor heel weinig. Veel plezierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef foodlover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ben blij voor je dat alles goed afgelopen is.![]()
Enne Isabeau had ook wel een goed puntje, iemand adviseren om voor zichzelf op te komen is prima, maar de manier waarop moet ook bij de persoon passen, anders voel je je daar ook niet goed bij.
Gelukkig maar.
Zo eten in brasserie bij Hotelschool Den Haag en daarna naar een heuse wijncursus...
En welke hamburgers heb je nog meer gegeten zodat je tot deze conclusie bent gekomen?quote:
Ontucht bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Met mij als CUL mod zou hier orde en tucht zijn
LOL
Met patat en een klodder mayo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat eet je er dan bij? Doe je ze op een broodje? Met ui, tomaat, sla, saus en kaas? Met frietjes of gebakken aardappel ernaast? Of 'bloot', naast je kruimig gekookte piepers en bloemkool?
Martijn 'antwoord: sojasaus? op de vraag "ik moet natriumarm eten dus mag geen keukenzout hebben, wat dan?"' 88quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee dat was in de tijd van die mafkees Martijn*nogwat* en moemoe.
Eigenmerk van andere supermarkten. Heb even een testje gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En welke hamburgers heb je nog meer gegeten zodat je tot deze conclusie bent gekomen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn 'antwoord: sojasaus? op de vraag "ik moet natriumarm eten dus mag geen keukenzout hebben, wat dan?"' 88
En waarom zijn je beroemde broodjes kip zo beroemd? Wat zit erin?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben lekker m'n beroemde broodjes kip aan het maken
Gronings trots.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En waarom zijn je beroemde broodjes kip zo beroemd? Wat zit erin?
Sausje er over.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben lekker m'n beroemde broodjes kip aan het maken
liefde en ervaringquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En waarom zijn je beroemde broodjes kip zo beroemd? Wat zit erin?
nee, fc is de trots van het noorden, ik ben de trots van groningenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whut? Spelt? FC Groningen? Ik snap m niet
En tot dusver heeft niemand van je gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, fc is de trots van het noorden, ik ben de trots van groningen
in groningen welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En tot dusver heeft niemand van je gehoord.
dus toch nog goed gekomen.quote:
dat moet nog blijkenquote:
Nopequote:
Als alle rij-examens afgezegd worden omdat er wat sneeuw is gevallen lijkt me het probleem wel duidelijk hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef z80 het volgende:
leren de Nederlanders niet meer rijden? wat een ramp. een beetje sneeuw en alles staat vast.
dat je de snelheid aanpast en extra ruimte/afstand houd is normaal. maar als al het andere verkeer 80 rijd en je komt weer een NL tegen die met een gangetje van 40 over de autobahn kachelt is het toch weer schrikken.
welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope
Van 'kip' daarintegen wel
Hamburgers zijn precies wat Piet zegt, van gehakt met augurk, tomaat, ketchup, ui, kaas en een lekker broodje
Ik was vanochtend net de ellende voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef z80 het volgende:
leren de Nederlanders niet meer rijden? wat een ramp. een beetje sneeuw en alles staat vast.
dat je de snelheid aanpast en extra ruimte/afstand houd is normaal. maar als al het andere verkeer 80 rijd en je komt weer een NL tegen die met een gangetje van 40 over de autobahn kachelt is het toch weer schrikken.
Ken je deze trouwens?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef golfer het volgende:
Django Unchained (2012) - IMDb
absolute aanrader!
Ken je deze trouwens?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef golfer het volgende:
absolute aanrader!
Typische Tarentino weer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef golfer het volgende:
absolute aanrader!
Spaghetti-westernquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken je deze trouwens?
Django (1966) - IMDb
Ja, heerlijk over the top, maar briljant gespeeld en prachtige decors.quote:
Hoofdrolspeler daarin (Franco Nero) heeft trouwens ook een rolletje gekregen in deze Tarantinofilm.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken je deze trouwens?
Django (1966) - IMDb
aah neequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Of hij gaat z'n ouders nu briefjes schrijven ipv bellen!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Of hij gaat z'n ouders nu briefjes schrijven ipv bellen!
2x per week een uur, liefst 3x.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak train je nu in de week? (excl dansen) (Steer dus)
Eigenlijk alleen maar krachttraning, op de warming up en cooling down na.quote:
WHAAAAYquote:'Kristen Stewart en Robert Pattinson weer uit elkaar'
LONDEN - Robert Pattinson en Kristen Stewart zouden voor de tweede keer in een paar maanden uit elkaar zijn.
http://www.nu.nl/achterkl(...)son-weer-elkaar.html
Ik zag het iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoofdrolspeler daarin (Franco Nero) heeft trouwens ook een rolletje gekregen in deze Tarantinofilm.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, nu weten we waar die brief heen gaat.
quote:
At last ! Gefeli voor Mr. Moblo...quote:
Dus je bent gewoon een kei lekker gespierde Steerkequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2x per week een uur, liefst 3x.
Ik zie er naakt behoorlijk goed uit tegenwoordig jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een kei lekker gespierde Steerke
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie er naakt behoorlijk goed uit tegenwoordig ja
Ook met kleding aan prima hoor.![]()
Foto's!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie er naakt behoorlijk goed uit tegenwoordig ja
Ook met kleding aan prima hoor.![]()
Ik had al gepost een paar weken terug, had je maar op moeten lettenquote:
Die naaktfoto's heb ik dan net gemistquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had al gepost een paar weken terug, had je maar op moeten letten
Ik ook! Volgens mij had hij nog een broek aan. Bummerquote:
Hoi! Wanneer kom je logeren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook! Volgens mij had hij nog een broek aan. Bummer
Bij de buren(KennemerGasthuis) hebben ze iemand gevraagd om de club Financieel gezond te maken. Wel voor een leuke vergoeding natuurlijk als hij het bedrag krijgt wat hij bij andere ziekenhuizen ving. http://www.haarlemsdagbla(...)er-Gasthuis?lref=sllquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:05 schreef golfer het volgende:
Hey, B. haar ziekenhuis is op de radio.
Radio2 nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hebben jullie het huis?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:41 schreef borisz het volgende:
Bij de buren(KennemerGasthuis) hebben ze iemand gevraagd om de club Financieel gezond te maken. Wel voor een leuke vergoeding natuurlijk als hij het bedrag krijgt wat hij bij andere ziekenhuizen ving. http://www.haarlemsdagbla(...)er-Gasthuis?lref=sllDe nieuwe interim-puinruimers/snoeiers bij het RKZ komen ook van Boer en Croon en zullen het ook vast niet pro-deo doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
Ze hebben natuurlijk gewacht tot je man was afgestudeerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bank is éindelijk eens gaan werken, krijgen deze week nog het contractvoorstel opgestuurd
Yeah! Qua goed nieuws is het echt een topdag! Zullen het maar even niet over studieconcentratie hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk gewacht tot je man was afgestudeerdDubbel gefeliciteerd vandaag dus!
Mij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me echt tofWandelen in de Peaks
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Bank is éindelijk eens gaan werken, krijgen deze week nog het contractvoorstel opgestuurd
Klinkt goed!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Over smaak gesproken, beetje ontopic: kikkererwten/zoete aardappel curry wordt er nu weggelepeld hier
Was ook echt de hóógste tijd dat ze eens in actie zouden komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bank is éindelijk eens gaan werken, krijgen deze week nog het contractvoorstel opgestuurd
Kliekje prei/stiltonsoep en desembrood.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Over smaak gesproken, beetje ontopic: kikkererwten/zoete aardappel curry wordt er nu weggelepeld hier
Ik vind mijn jas koudquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Was ook echt de hóógste tijd dat ze eens in actie zouden komen
Ja, ik stond gisteren op het punt om zowel de bank als de adviseurs te dumpen en ergens opnieuw te beginnenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Was ook echt de hóógste tijd dat ze eens in actie zouden komen
Nom! Dat klinkt ook lekker. Het is dat ik de deur niet uit wilde vandaag en gisterenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik had een salade met jonge bladsla, avocado, tonijn, tomaat, komkommer en ui
Ja, ik eigenlijk ook niet. Maar moest toch werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nom! Dat klinkt ook lekker. Het is dat ik de deur niet uit wilde vandaag en gisteren
Raak je daar vol van?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik had een salade met jonge bladsla, avocado, tonijn, tomaat, komkommer en ui
Welke?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Thanksen jij nog helemaal blij met de nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |