Nou, bij het doorlezen van allerlei Armeense recepten had ik echt overal zin inquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Armeens eten is zooo lekker!! Ik werk op een school met als belangrijkste 'allochtone' populatie Armenen en dan krijg je wel eens wat lekkers met het kerstdiner of gewoon zomaar
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, bij het doorlezen van allerlei Armeense recepten had ik echt overal zin in
Nooit geweten dat die zo'n rijke keuken hadden.
Super lekker en erg makkelijk en snel klaar!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Nog nooit gegeten, Armeens, wat leuk toch zo onbekend en zo lekker
Veel invloeden over en weerquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Sowieso die hele regio heeft een prachtige culinaire traditie, tussen Turkije, Iran en aan de zijderoute.
Was dat ooit zo in slank?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Bij de slankies denk ik aan:
O: brood
T: tarweproduct
L: brood
T: stukje fruit
D: pasta
T: chocola
Maar dat is dus achterhaald?
Vorig jaar denk ik 1/3e maar gedaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef AnneX het volgende:
Isa![]()
Ben je op 1 januari opnieuw begonnen met koken op " geografisch alfabet"![]()
Hoe ver ben je vorig jaar gekomen ?
Zelf zit ik even te dubben over een workshop Iraaks koken...
Ws. Al volgeschreven ook![]()
Over deze meneren een stukje gelezen.
http://koneksa-mondo.nl/2013/01/12/worsten-met-een-goed-verhaal/
Heb er al eens een lavendel- en een venkel worst van gesnoept.
Wildzwijnsalamie met venkelzaad, oh nomnomnomnomquote:
Check. Inschrijving voltooidquote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorig jaar denk ik 1/3e maar gedaanDus nu in de herhaling, met andere landen er bij + herhaling landen die ik niet heb gedaan.
Iraakse workshop: doen!
Venkelworst lijkt me niks.
Nee, het is nog steeds armoe troef in dit durp. Dat was ook best wel een groot probleem voor veel gerechten en dan val je toch terug op de dingen die je wel kan kopen. En elke week naar de markt in Groningen is ook zo watquote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef AnneX het volgende:
Wordt het al makkelijker om ingredienten te vinden?
Leuk! Weer Facebooken he als je bent geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Check. Inschrijving voltooid
Boeiend staaltje historie op Ned 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |