ieder ziekenhuis heeft tegenwoordig toch wel een restaurant/coffeecorner waar eetbare zaken verkocht worden?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef pessie het volgende:
Ik had dextro gekocht voor mezelf, uiteindelijk zelf niet opgegeten maar manlief wel. Ik denk toch ook schhon ondergoed en t shirt voor je man en een paar snickers oid.
Verder was mijn schoonzus na de bevalling van haar tweeling om half 2 smiddags op de afdeling. Daar kreeg ze alleen een appel te eten tot het avond eten, wat in haar ziekenhuis brood was. misschien een magnetron maaltijd mee voor het geval dat?
Geen idee hoe dat daar was. Maar bij een koffiecorner kun je meestal wel een worstenbroodje. Maar geen maaltijd krijgen. En met 2 babys op de ic en 2 peuters thuis vrees ik dat zezover niet zijn gekomen qua denken...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ieder ziekenhuis heeft tegenwoordig toch wel een restaurant/coffeecorner waar eetbare zaken verkocht worden?
Ah kijkquote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Kyara het volgende:
Ik mag vanaf vandaag gewoon in Rijnstate bevallen en daar kon je altijd nog wel wat krijgen hoor. Zeker als je net op de afdeling kwam.
Tijdens de bevalling kon man ook complete maaltijden krijgen. Uiteindelijk heeft ie een paar boterhammen gegeten. Ik heb geloof ik ook wel gegeten tijdens de bevalling (maar die duurde 28 uur en ik had een ruggeprik).
Mijlpaal!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Kyara het volgende:
Ik mag vanaf vandaag gewoon in Rijnstate bevallen
Dat klinkt ook wel echt smerig, tabletten in water. Vorige waren capsules. Maar goed, ikbreng preventief even wat heen, buik voelt stom aan en er schiet continu een harde buik in, kan gewoon baby zijn, maar beter even uitsluiten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef As1981 het volgende:
Nou ja het rottige vind ik dat je de tabletten op oplossen in water en daar ga ik echt van over mijn nek. En aangezien ik deze zwangerschap toch al makkelijk spuug even overlegt. Nu mag ik ze gewoon innemen met een groot glas water. Dan is het een weekje pillen slikken daar heb ik niet zo'n moeite mee gelukkig.
Kraamverzorgster had het bij zich. Toen Nathan opgenomen werd bij 7 weken kwamen ze ook aanzetten met gewone voeding. Nu was ik al niet al te vrolijk over de gang van zaken daar maar dit was wel de druppel. Maar goed, ik ben nogal een leeuwin als het om mn kids gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef As1981 het volgende:
Wij geven ook hypoallergeen ivm allergieen aan beide kanten. Vond het vreemd dat het daarom niet van te voren was aangegeven. Zeker nu ik lees dat het bij andere wel beschikbaar was.
Ik kom er dus ook niet achter hoe dit beeld bij mij is ontstaan?! Misschien toch een soort van verkeerd begrepen ooit en altijd onthouden..quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Juud79 het volgende:
Hmm, het lijkt me echt heel raar als je voeding mee zou moeten brengen als je in het ziekenhuis gaat bevallen. Volgens mij krijg je dat in ieder ziekenhuis gewoon hoor, daar betaal je toch ook voor, je krijgt toch zelf ook eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |