Wel 300% kans dat ik je zachte g ga doen, kan dat nooit latenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ah, toch.
Dus jullie maken gewoon voor de lol een treinrit?
Moet hem eigenlijk even omwisselen, maar de goedkoopste zijn niet meer in productiequote:
Nou zegquote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel 300% kans dat ik je zachte g ga doen, kan dat nooit laten
Je gaat mij toch niet nadoen he? Ik heb nogal een hekel aan westerlingen die denken dat ze Twents kunnen...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ah, toch.
Dit is de planning:quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ah, toch.
Jij ook een Vlaming?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet nadoen he? Ik heb nogal een hekel aan westerlingen die denken dat ze Twents kunnen...
Mijn Twents is niet zo goed, wellicht kan je het me leren?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet nadoen he? Ik heb nogal een hekel aan westerlingen die denken dat ze Twents kunnen...
Een West-Vlaming nadoen? Ik versta ze nieteens (sorry), laat staan nadoenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef b2py het volgende:
[..]
[..]
Moet hem eigenlijk even omwisselen, maar de goedkoopste zijn niet meer in productie
In mijn oorspronkelijk dialect wordt er zelfs geen "ge" gebruikt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet ge blij zijn dat ik er niet bij ben
weer wat geleerdquote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
In mijn oorspronkelijk dialect wordt er zelfs geen "ge" gebruikt.
Amai!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
West-Vlaams. Helaas geen dialect waar ik trots op ben...quote:
Kan jij überhaupt de G uitspreken? Alle West-Vlamingen die ik ken kunnen dat niet, met woorden als muhhenheheuhen (muggengeheugen) tot gevolg :pquote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, hoor. Mijn Nederlands is voor een West-Vlaming best geslaagd. Een harde "g" zal het niet zijn, maar een "h" ook niet!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kan jij überhaupt de G uitspreken? Alle West-Vlamingen die ik ken kunnen dat niet, met woorden als muhhenheheuhen (muggengeheugen) tot gevolg :p
Nee, dat is greavy alquote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dan zal ik waarschijnlijk weer de jonge kneus zijn.
Grote vriend, ik had de planning al gespammed, niet even gegluurd hoe die ging?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
West-Vlaams. Helaas geen dialect waar ik trots op ben...
Enkel als oude mannetjes op tv het praten verschijnt er nog een glimlach op m'n gezicht.
Het dialect van hier![]()
![]()
Ik heb 1968 km staan, van Alba Iulia (Midden-Roemenië) via Budapest, Wien en Würzburg naar Utrecht Centraal. 23:04 weg (na 23:00 vertrekken telt bij de volgende dag bij mijquote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yep
De maximumscore staat hier op 1100 km op een dag, Breda - Frankfurt via Rotterdam.
We hebben het over een vriendin als ik me niet vergisquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Grote vriend, ik had de planning al gespammed, niet even gegluurd hoe die ging?
Ja hoor, ik heb gezien dat jullie langs deze kanten passeren.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Grote vriend, ik had de planning al gespammed, niet even gegluurd hoe die ging?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het over een vriendin als ik me niet vergis
Uwe gaat een stukje meetouren?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gezien dat jullie langs deze kanten passeren.
Grote vriend? Zo heeft nog nooit iemand me genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |