Hij rijdt vanaf ons station *KUCH*prutsperonnetje zonder loket met 1 spoor*KUCH* in het weekend maar om de 2u naar Hasselt, ja...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Zelfs na het bestuderen van de spoorkaart is het me nog niet gelukt locaties te vinden
Wel vind ik 40 minuten wachten wel heel erg veel..
En rijdt die IR trein maar vijf keer per dag op zondag?
Lap, nu weten jullie al waar ik woon.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He vervelend joh. Ik zou er goed van
[ afbeelding ]
We gaan de 26e stukje door belgië scheuren, gade gij ook mee?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Lap, nu weten jullie al waar ik woon.![]()
Spoorlijn 16-15-34 toch (Antwerpen-Luik met de IR). Oja, spoorlijn 40 en HSL4 niet vergeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef b2py het volgende:
[..]
We gaan de 26e stukje door belgië scheuren, gade gij ook mee?
Haha; ikzelf ben wel van de kust afkomstig (daarom dat ik het er net over had met die overstap), maar mijn vriend komt hier vandaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef b2py het volgende:
[..]
We gaan de 26e stukje door belgië scheuren, gade gij ook mee?
HSL 2 komen we niet, dat is Leuven - Luik. Meer - Antwerpen is HSL 4quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Spoorlijn 16-15-34 toch (Antwerpen-Luik met de IR). Oja, spoorlijn 40 en HSL2 niet vergeten.
Ik kom zelf uit het land van de harde gquote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Haha; ikzelf ben wel van de kust afkomstig (daarom dat ik het er net over had met die overstap), maar mijn vriend komt hier vandaan.Leuk accent wel langs deze kanten, moet ik zeggen en ik kom geregeld Nederlanders tegen met ook een leuk accent (Brabants).
Gean wie ut hjir ek noch oer aksenten hawwe? Ik sprek gewoan een echte taal hjer.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit het land van de harde g
Ik moet echt het halve land doorkruisen voordat ik bij een zachte g ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, ga je een stukje met ons rondje mee?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:07 schreef Little_Dolls het volgende:
Verder vind ik die IR-treinen wel best gezellig. Er zijn praktisch alleen vierzits waardoor je veel meer ruimte hebt en meestal staat de airco beter dan in die vieze IC-treinen.![]()
Tja, als ik nu eens wist wie jullie waren hé.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dus, ga je een stukje met ons rondje mee?
Wij zijn een gemengde groep. Ikzelf ben gewoon een reiziger.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, als ik nu eens wist wie jullie waren hé.Soms zie ik wel eens dezelfde kaartjesknippers ja... Of ben je gewoon een reiziger?
Wij zijn geen kaartjesknippers bij de NMBS. Wij doen 26 januari een Nieuwjaarsrondje/Nieuwjaarsmeeting vanuit Nederland naar Belgenlandquote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, als ik nu eens wist wie jullie waren hé.Soms zie ik wel eens dezelfde kaartjesknippers ja... Of ben je gewoon een reiziger?
Dan zal ik waarschijnlijk weer de jonge kneus zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wij zijn een gemengde groep. Ikzelf ben gewoon een reiziger.
Ach zo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Wij zijn geen kaartjesknippers bij de NMBS. Wij doen 26 januari een Nieuwjaarsrondje/Nieuwjaarsmeeting vanuit Nederland naar Belgenland
Boeiend, het grootste deel van de mensen hier is jong. Ik ben 24.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dan zal ik waarschijnlijk weer de jonge kneus zijn.
Ik ben 19quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Boeiend, het grootste deel van de mensen hier is jong. Ik ben 24.
Ouwe zak!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Boeiend, het grootste deel van de mensen hier is jong. Ik ben 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |