SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Neuken met fototoestel en dan knuffelen of slapenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
:
Als ik echt slaap heb kan ik toch tijdens alles in slaap vallen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe lekker om op een zachte boezem je hoofd ten ruste te leggen en je ogen te sluitenquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Soms heb je geen keuze, bijv als je geneukt wordt terwijl je slaaptquote:Op zondag 13 januari 2013 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zal ik niet neuken als ik echt slaap heb. Tactisch.
Of gewoon uitgeslapen fototoestel neuken, betere optie.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neuken met fototoestel en dan knuffelen of slapenC'est la vie
Maar dan wordt het warm, hoor je haar ademen, hoor je de hartslag...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lekker om op een zachte boezem je hoofd ten ruste te leggen en je ogen te sluiten
Gaat dat jou niet heel snel irriteren?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Nee, dat vind ik rustgevend.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:43 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar dan wordt het warm, hoor je haar ademen, hoor je de hartslag...
Gaat dat jou niet heel snel irriteren?
Dat vind ik wel tragisch, iemand wakker neuken.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms heb je geen keuze, bijv als je geneukt wordt terwijl je slaapt
C'est la vie
Het is me overkomen en ik heb het gedaan. Alle keren erg geile ervaringen voor beide partijenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik wel tragisch, iemand wakker neuken.
Kom logeren jij.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ik laat het wel weten als het me overkomt.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is me overkomen en ik heb het gedaan. Alle keren erg geile ervaringen voor beide partijenC'est la vie
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Dan ga ik verder met een 19-jarige hosselen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geloof me, als je wakker wordt en er ligt iemand aan je piemel te zuigen of haarzelf op je klaar te rijden. Dan wordt jij lekker wakker.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ik laat het wel weten als het me overkomt.
Andersom heb ik ook nooit klachten gekregen als ik haar wakker maakte op die manier
Wakker geneukt worden![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, als je wakker wordt en er ligt iemand aan je piemel te zuigen of haarzelf op je klaar te rijden. Dan wordt jij lekker wakker.
Andersom heb ik ook nooit klachten gekregen als ik haar wakker maakte op die manierOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Ik zie mezelf ook nog gewoon niet wakker worden, of gewoon verder willen slapen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, als je wakker wordt en er ligt iemand aan je piemel te zuigen of haarzelf op je klaar te rijden. Dan wordt jij lekker wakker.
Andersom heb ik ook nooit klachten gekregen als ik haar wakker maakte op die manier
Ja ik ben een beetje lomp.C'est la vie
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook nog gewoon niet wakker worden, of gewoon verder willen slapen.
Ja ik ben een beetje lomp.![]()
![]()
Kijk, zij weet waar ze over praatquote:quote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?Kom maar een keer terug als je wat ervaring hebt (beide)quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook nog gewoon niet wakker worden, of gewoon verder willen slapen.
Ja ik ben een beetje lomp."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Vriendin van me had een scharrel die haar wakker wou neuken. Zij bleef gewoon slapen, dus hij vond anaal wel een goed plan. Droog. Zij werd wakker van de pijn en heeft m een elleboogje recht op zijn neus gegeven.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andersom heb ik ook nooit klachten gekregen als ik haar wakker maakte op die manier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ghehequote:
Daar heb ik jou niet voor nodig hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Net goedquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendin van me had een scharrel die haar wakker wou neuken. Zij bleef gewoon slapen, dus hij vond anaal wel een goed plan. Droog. Zij werd wakker van de pijn en heeft m een elleboogje recht op zijn neus gegeven.![]()
![]()
Goed, dat is ook gewoon dom, anaal doe je niet droog, plus dat je wel heel zeker moet zijn dat zij dat ook fijn vind.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendin van me had een scharrel die haar wakker wou neuken. Zij bleef gewoon slapen, dus hij vond anaal wel een goed plan. Droog. Zij werd wakker van de pijn en heeft m een elleboogje recht op zijn neus gegeven."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik mag je nu al, jij en ik waarbij praktische behoeftes nog de boventoon voeren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?
C'est la vie
Ah wat sneuquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendin van me had een scharrel die haar wakker wou neuken. Zij bleef gewoon slapen, dus hij vond anaal wel een goed plan. Droog. Zij werd wakker van de pijn en heeft m een elleboogje recht op zijn neus gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Dat heb ik ook. Vaak. Hangt er vanaf bij wie.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Foto, leg het even uitquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Daar heb ik jou niet voor nodig hoor.
![]()
Risico van de wensquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendin van me had een scharrel die haar wakker wou neuken. Zij bleef gewoon slapen, dus hij vond anaal wel een goed plan. Droog. Zij werd wakker van de pijn en heeft m een elleboogje recht op zijn neus gegeven.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zij is een vieze anaalslet wat dat betreft, daar lag het niet aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, dat is ook gewoon dom, anaal doe je niet droog, plus dat je wel heel zeker moet zijn dat zij dat ook fijn vind.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag je nu al, jij en ik waarbij praktische behoeftes nog de boventoon voeren.![]()
Seksen kan de hele dag. Slapen kan alleen als je nog slaperig bent.
1-0 voor de praktische behoefte
Wakker neuken.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C'est la vie
Wat moet er uitgelegd worden?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan had die er ff een klodder glijmiddel op moeten smeren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij is een vieze anaalslet wat dat betreft, daar lag het niet aan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het is niet dat ik het erg zou vinden, maar meer dat ik zou denken "okee dit is goed, lekker maar ik had nog wel 3 uur slaap kunnen gebruiken nu"quote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]![]()
Seksen kan de hele dag. Slapen kan alleen als je nog slaperig bent.
1-0 voor de praktische behoefte
C'est la vie
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had die er ff een klodder glijmiddel op moeten smeren.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Denk je dat jij de enige bent die een vrouw wakker kan neuken?quote:
Rare illusies heeft die manquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben wel bijna altijd als eerste wakkerquote:Op zondag 13 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent die een vrouw wakker kan neuken?
[..]
Rare illusies heeft die man![]()
![]()
Omgekeerde Saab, wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 13 januari 2013 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het erg zou vinden, maar meer dat ik zou denken "okee dit is goed, lekker maar ik had nog wel 3 uur slaap kunnen gebruiken nu"
Ik begrijp jullie nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:55 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Omgekeerde Saab, wij begrijpen elkaar![]()
![]()
Ik ook eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben wel bijna altijd als eerste wakker
Maar je kan ook midden in de nacht wakker geneukt worden en dan verder slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Welnee.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat jij de enige bent die een vrouw wakker kan neuken?
[..]
Rare illusies heeft die man![]()
Wat valt er niet te begrijpen? Dat jij niet hetzelfde zou voelen is een ding, maar begrijpen doe je wel.quote:C'est la vie
Dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk altijd wel.
Maar je kan ook midden in de nacht wakker geneukt worden en dan verder slapen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lichte slaper. Hij hoeft zich maar om te draaien en ik ben al wakkerquote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je kan ook midden in de nacht wakker geneukt worden en dan verder slapen![]()
![]()
Ja niet zo zeuren hoor!!quote:Op zondag 13 januari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lichte slaper. Hij hoeft zich maar om te draaien en ik ben al wakkerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je wakker geneukt wordt denken aan: "ik had nog 3 uur langer kunnen slapen"quote:Op zondag 13 januari 2013 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen? Dat jij niet hetzelfde zou voelen is een ding, maar begrijpen doe je wel.
Nee, dat begrijp ik niet![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb. Ik slaap nog door een verbouwing heen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lichte slaper. Hij hoeft zich maar om te draaien en ik ben al wakker
Dat is ook echt een keer gebeurd.C'est la vie
Slaapseks is weird. Ik droom nog altijd half, waarbij werkelijkheid en droom door elkaar lopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je kan ook midden in de nacht wakker geneukt worden en dan verder slapen
Is de morning after best wel awkward
Ben je nu wel wakker dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb. Ik slaap nog door een verbouwing heen.
Dat is ook echt een keer gebeurd.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gewoon. Omdat. Seks de rest van de dag ook nog kan. En je op dat moment heerlijk ligt te slapen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je wakker geneukt wordt denken aan: "ik had nog 3 uur langer kunnen slapen"
Nee, dat begrijp ik nietOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Er zijn diverse soorten seksquote:Op zondag 13 januari 2013 13:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat. Seks de rest van de dag ook nog kan. En je op dat moment heerlijk ligt te slapen.![]()
![]()
Het is natuurlijk ook een beetje gezeik en ik zou er ook nooit over klagen als het zou gebeuren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je wakker geneukt wordt denken aan: "ik had nog 3 uur langer kunnen slapen"
Nee, dat begrijp ik niet
Ligt natuurlijk ook aan de situatie.
Onrustige nacht, net twee uur in slaap: MENS ROT OP MET JE SEKS
Net 6 uur heerlijk geslapen: Amen, amen, amen, God dank u en amen.C'est la vie
Leer me dit, ik word ook zo snel wakker van shit om me heenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb. Ik slaap nog door een verbouwing heen.
Dat is ook echt een keer gebeurd..
![]()
Soulmatequote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leer me dit, ik word ook zo snel wakker van shit om me heen.
![]()
![]()
Ja, al uren.quote:C'est la vie
Helaas valt dat niet te leren, al oordoppen geprobeerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leer me dit, ik word ook zo snel wakker van shit om me heen.
C'est la vie
Als je dat dan hardop zei zou ik meteen stoppenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje gezeik en ik zou er ook nooit over klagen als het zou gebeuren.
Ligt natuurlijk ook aan de situatie.
Onrustige nacht, net twee uur in slaap: MENS ROT OP MET JE SEKS
Net 6 uur heerlijk geslapen: Amen, amen, amen, God dank u en amen.![]()
![]()
nee, blijf.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
Stomme kou.... Kan dat winterweer niet optyfen??
Ik heb een puber in huis rondlopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat. Seks de rest van de dag ook nog kan. En je op dat moment heerlijk ligt te slapen.
Ik kan echt niet overdags zomaar ff seks hebben hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope. Wil ik nog wel hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas valt dat niet te leren, al oordoppen geprobeerd..
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
Stomme kou.... Kan dat winterweer niet optyfen??![]()
![]()
Hij heeft zelf ook seks.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een puber in huis rondlopen.
Ik kan echt niet overdags zomaar ff seks hebben hoor[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Remind me why don't you!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon het huis uit schoppenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet overdags zomaar ff seks hebben hoorDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat probeerde ik vrijdag!!quote:
Kind was binnen 2 uur weer terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat je je grootste angst onder ogen moet zien.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Puber is banger voor jou dan jij voor hem hoor, wat dit betreftquote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet overdags zomaar ff seks hebben hoor
Nee hoorquote:![]()
Dit is een opzettelijk foute zin
IK BEN NOG NIET KLAAR OM OMA TE WORDENquote:Op zondag 13 januari 2013 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je je grootste angst onder ogen moet zien.
Uhm... duidelijk dat jij mijn puber niet kentquote:Op zondag 13 januari 2013 13:06 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Puber is banger voor jou dan jij voor hem hoor, wat dit betreft
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk je dat ik dat echt zou zeggen?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je dat dan hardop zei zou ik meteen stoppen
Ik denk dat maar aan de buitenkant:
C'est la vie
Je weet het maar nooit hequote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat echt zou zeggen?
Ik denk dat maar aan de buitenkant:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Quote van de dagquote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... duidelijk dat jij mijn puber niet kentC'est la vie
Dan leest ie hier ook mee zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm... duidelijk dat jij mijn puber niet kent
Laat hem steriliseren.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Dit is een opzettelijk foute zin
[..]
IK BEN NOG NIET KLAAR OM OMA TE WORDEN
[..]
Uhm... duidelijk dat jij mijn puber niet kent[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, dat wil hij nietquote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dan leest ie hier ook mee zeker?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tegen de tijd dat ik 45 ben wil ik wel oma wordenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou dit serieus overwegen.quote:C'est la vie
Dan laat je de knoop er weer uithalen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 45 ben wil ik wel oma wordenC'est la vie
Niet een condoom aan Hem Vast.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 45 ben wil ik wel oma worden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waarvoor begripquote:
Hier zoon, bescherming!! Er zitten wel gaatjes in van het nietje maar dat geeft nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder heeft alle hoop naar mij verschoven qua kleinkinderen. Help?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier zoon, bescherming!! Er zitten wel gaatjes in van het nietje maar dat geeft niet
En anders stop je er maar een kurk in.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn moeder heeft alle hoop naar mij verschoven qua kleinkinderen. Help?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeggen dat je onvruchtbaar bent.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn moeder heeft alle hoop naar mij verschoven qua kleinkinderen. Help?
Dat is mijn excuus als mijn moeder straks kleinkinderen wilt en ik ben enigst kind. Dus.
C'est la vie
Je wilt geen kinderen?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn moeder heeft alle hoop naar mij verschoven qua kleinkinderen. Help?![]()
Serieus. Mijn zus Wil alleen maar reizen en feesten, mijn broer is getrouwd met zijn Pc.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Leuk tochquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus. Mijn zus Wil alleen maar reizen en feesten, mijn broer is getrouwd met zijn Pc.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemiddag.
Wat zijn leeuwen toch ook lelijk, eigenlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Houd je zus ook niet eeuwig volquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus. Mijn zus Wil alleen maar reizen en feesten, mijn broer is getrouwd met zijn Pc.![]()
![]()
De komende 5 jaar nog niet. Daarna wel als alles meezit.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Weegschalen zijn idd mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Wat zijn leeuwen toch ook lelijk, eigenlijk.![]()
![]()
Klopt, maar daarnaast heeft ze bindingsangst. En ze heeft geen rammelende Eierstokken.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Houd je zus ook niet eeuwig vol[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier zoon, bescherming!! Er zitten wel gaatjes in van het nietje maar dat geeft niet
Doe je best dan over een x aantal jaarquote:Op zondag 13 januari 2013 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De komende 5 jaar nog niet. Daarna wel als alles meezit.Dan wordt het lastiger ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar daarnaast heeft ze bindingsangst. En ze heeft geen rammelende Eierstokken.![]()
Niks mis mee, dat laatste.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar daarnaast heeft ze bindingsangst. En ze heeft geen rammelende Eierstokken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik oefen wel vast even.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe je best dan over een x aantal jaar
[..]
Dan wordt het lastiger ja.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Impliceer ik dan dat daar wel iets mis mee is?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zolang anticonceptie.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, ik zeg dat er niks mis mee is.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Impliceer ik dan dat daar wel iets mis mee is?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, ik heb er gewoon drie.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Je wil een precieze meting?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sterrenbeelden
C'est la vie
Jij hebt er zeker geenquote:
Grappig wel, ik de 13e met huppel samenquote:.
Ook verschillend qua werking? Digitaal of met tandwieltjes?quote:![]()
Jawel, ik hecht er alleen geen waarde aan.quote:C'est la vie
Hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig wel, ik de 13e met huppel samen.
![]()
![]()
Er is nog een SEX-SCer jarig op de 13dequote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook verschillend qua werking? Digitaal of met tandwieltjes?
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij dan?quote:Wie dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is nog een SEX-SCer jarig op de 13de![]()
![]()
Rival.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Twee digitaal en eentje met gewichten.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook verschillend qua werking? Digitaal of met tandwieltjes?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
My god, ik zit per toeval 'Here comes honey boo boo' te kijken, maar serieus, wat achterlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die moeder is "bekend" van Extreme Couponing en dat gedrocht deed vaak mee in Toddlers and tiara's.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
My god, ik zit per toeval 'Here comes honey boo boo' te kijken, maar serieus, wat achterlijk.
Zo fout dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Leukquote:.
Vette party geven dusquote:.
Digitaal lijkt me fijner, de weegschaal met gewichten moet je nog wel eens opnieuw afstemmen. Ze raden wel atlijd aan om 1 weegschaal te gebruikenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee digitaal en eentje met gewichten..
![]()
I know, van die koter, that is. Maar my god, het is gewoon fascinerend ergensquote:Op zondag 13 januari 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moeder is "bekend" van Extreme Couponing en dat gedrocht deed vaak mee in Toddlers and tiara's.
Zo fout dit.
Gewoon het laagste gewicht pakkenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Digitaal lijkt me fijner, de weegschaal met gewichten moet je nog wel eens opnieuw afstemmen. Ze raden wel atlijd aan om 1 weegschaal te gebruiken.
![]()
![]()
Die met de gewichten wordt niet meer gebruikt, die is meer dan 100 jaar oud.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Vette party geven dus.
[..]
Digitaal lijkt me fijner, de weegschaal met gewichten moet je nog wel eens opnieuw afstemmen. Ze raden wel atlijd aan om 1 weegschaal te gebruiken.
En de ene digitale is klein en de andere groot, there.
Ja, dat kan ookquote:Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon het laagste gewicht pakken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met de gewichten wordt niet meer gebruikt, die is meer dan 100 jaar oud.
En de ene digitale is klein en de andere groot, there.
![]()
![]()
Wat verstaan we onder slaapneuken, trouwens? Letterlijk neuken tijdens het slapen of dromen dat je neukt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wakker geneukt wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef Samzz het volgende:
Wat verstaan we onder slaapneuken, trouwens? Letterlijk neuken tijdens het slapen of dromen dat je neukt?![]()
Ik doelde trouwens alleen op keukenweegschalenquote:.
Ik bedoelde beiden. Omdat die twee bij mij altijd door elkaar lopen. En dan is de droom gebaseerd op wat er werkelijk gebeurt, maar dan wordt het anders vormgegeven.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef Samzz het volgende:
Wat verstaan we onder slaapneuken, trouwens? Letterlijk neuken tijdens het slapen of dromen dat je neukt?
Heel diplomatiek gezegd
Best wel jaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik bedoelde beiden. Omdat die twee bij mij altijd door elkaar lopen. En dan is de droom gebaseerd op wat er werkelijk gebeurt, maar dan wordt het anders vormgegeven.
Heel diplomatiek gezegd![]()
![]()
Wij kijken het nu ookquote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, van die koter, that is. Maar my god, het is gewoon fascinerend ergens.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde trouwens alleen op keukenweegschalen.
![]()
![]()
Ga je nu al in de wij-vorm praten?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik heb er oprecht niet bij nagedacht dat er meer soorten weegschalen zijn. In dat geval heb ik er vierquote:.
In de wij-vorm praten hoort bij stelletjes.quote:
Oké....quote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik bedoelde beiden. Omdat die twee bij mij altijd door elkaar lopen. En dan is de droom gebaseerd op wat er werkelijk gebeurt, maar dan wordt het anders vormgegeven.
Heel diplomatiek gezegd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Misschien dat ze inmiddels al verliefd zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de wij-vorm praten hoort bij stelletjes.![]()
![]()
En ik maar denken dat je 3 persoonsweegschalen had en mezelf afvragend waaromquote:Op zondag 13 januari 2013 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er oprecht niet bij nagedacht dat er meer soorten weegschalen zijn. In dat geval heb ik er vier.
.
![]()
Wat schattig.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
Misschien dat ze inmiddels al verliefd zijn
Ik vind het wel raar dat jij niet denkt aan keukenweegschalenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je 3 persoonsweegschalen had en mezelf afvragend waarom.
.
Dit zijn pas weegschalen:
Wij zijn van adelquote:
Ja en mn visitequote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Misschien dat ze inmiddels al verliefd zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind je? Als ik nou een vrouw was...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat jij niet denkt aan keukenweegschalen.
.
![]()
Ben jij zo vatsig ja?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef GauloisesB. het volgende:
Dit zijn pas weegschalen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die is voor Eviequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, weegbruggen. Maar die heb ik niet in m'n huis.
Pijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef sararaats het volgende:
Een dutje kan wonderen doen maar ik heb nog veel pijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neus en oren nog steeds. Op 23 januari maken ze een ct-scan van m'n sinussen.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Whut?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ook wel eens lekker zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil lekker knuffelen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pas maar op dat muhahahahahahahhaahahahahah het niet leestquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat wil ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil lekker knuffelen
[b]AirwiN schreef [/b]
@#_~(!#~*()&@#@()*# breng je auto naar garage, is het probleem over...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Mja, hij mag best komen knuffelen hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pas maar op dat muhahahahahahahhaahahahahah het niet leest![]()
![]()
Moggequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarop?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben al uren aan het wachten
En tevens http://www.nu.nl/opmerkelijk/3002727/dikke-vrouw-zakt-stoep.htmlIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand hier al ervaring om te Skypen met zijn windows Live ID? Mijn Skype wil er nie mee inloggen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb gewoon aparte skype loginquote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef fietsie het volgende:
Iemand hier al ervaring om te Skypen met zijn windows Live ID? Mijn Skype wil er nie mee inloggen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Op iemand om mee te knuffelenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop?
En tevens http://www.nu.nl/opmerkelijk/3002727/dikke-vrouw-zakt-stoep.html![]()
![]()
Mooi ditquote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef fietsie het volgende:
@#_~(!#~*()&@#@()*# breng je auto naar garage, is het probleem over...
[b]AirwiN schreef [/b]
Donderdag moet ik in een ondergrondse parkeergarage parkeren; als dan het probleem ineens terug is gaat het brandalarm af....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gisteren ging het alarm bij de IKEA ook afquote:Op zondag 13 januari 2013 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Donderdag moet ik in een ondergrondse parkeergarage parkeren; als dan het probleem ineens terug is gaat het brandalarm af....
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie liepen heet aan?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren ging het alarm bij de IKEA ook afProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik stak een peuk opquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op zondag 13 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Mja, hij mag best komen knuffelen hoorMiddag..quote:
Man ik ben kapot
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Teveel gestuurd? Lastige instappers moeten tillen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weten ze in ieder geval dat de brandmelder het doetquote:
Ik had nu wel een goede smoes om even naar een andere auto te gaan kijken
Staat een leuke Mercedes R-Klasse met 200k km op de teller bij de plaatselijke 2ehandsboer...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gister was een hele lange dag.. Van 12 uur 's middags tot 4 uur 's morgens..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Teveel gestuurd? Lastige instappers moeten tillen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dan tussenin lange wachttijd?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gister was een hele lange dag.. Van 12 uur 's middags tot 4 uur 's morgens..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilt mijn minigriepje hebben?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hou maarquote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
krijg ik er een leuke bonus bij?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
diarree?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg ik er een leuke bonus bij?![]()
nee, lekheid graagquote:
Wees maar gerust, ik spytool foto vaak zatquote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pas maar op dat muhahahahahahahhaahahahahah het niet leest.
![]()
ja, lijkt me op dit moment wel fijnquote:
Ik wist ook niet wat ik ervan moest denkenquote:
Ik krijg van de week zuurkool
alleen lekker wanneer je het op witbrood eetquote:
Zuurkool is altijd lekker. Als ik zuurkool maak, heb ik altijd minstens een kwart al opgegeten voor het klaar is.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen lekker wanneer je het op witbrood eet
Oh en ik houd niet van witbrood.
Wijnzuurkool? Of van het vat?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zuurkool is altijd lekker. Als ik zuurkool maak, heb ik altijd minstens een kwart al opgegeten voor het klaar is.
Ik heb in Joure bij de groenteboer zalige zuurkool van het vat gehaald woensdag....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alle zuurkool. Geef het mij allemaal. Ik kan het echt de hele dag door etenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wijnzuurkool? Of van het vat?
Ik heb in Joure bij de groenteboer zalige zuurkool van het vat gehaald woensdag....
ik eet nooit kool. Behalve boerenkool..quote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zuurkool is altijd lekker. Als ik zuurkool maak, heb ik altijd minstens een kwart al opgegeten voor het klaar is.
Zuurkool echt alleen mits stamppot op brood
Wedden dat jij ook witte kool eet?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik eet nooit kool. Behalve boerenkool..
Zuurkool echt alleen mits stamppot op broodOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Same herequote:Op zondag 13 januari 2013 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alle zuurkool. Geef het mij allemaal. Ik kan het echt de hele dag door eten
Op een kerstmarkt in Oldenburg paar jaar geleden de meest zalige gehad: broodje koude zuurkool - warme ham.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nopequote:Op zondag 13 januari 2013 15:53 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Wedden dat jij ook witte kool eet?
Gisteren boerenkool gegetenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik eet nooit kool. Behalve boerenkool..
Zuurkool echt alleen mits stamppot op brood
Het water loopt me in de mondquote:Op zondag 13 januari 2013 15:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here
Op een kerstmarkt in Oldenburg paar jaar geleden de meest zalige gehad: broodje koude zuurkool - warme ham.....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Druk, echt niet normaalquote:Op zondag 13 januari 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoiben helemaal vergeten te vragen hoe je feestje was
![]()
Bij deze: Hoe was je feestje. Duurde 1.5 uur voordat de groep eindelijk compleet was. 80's was redelijk druk, vooral meebleren. 90's was afgeladen maar de liedjes werden steeds afgekapt, hou ik niet van
en de 00's was niet zo interessant, was ook veel minder druk daar
.
![]()
Wat zonde van de muziek zeg... Maar verder wel gezellig gehad? Hebbie nog gehosseldquote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Druk, echt niet normaal. Duurde 1.5 uur voordat de groep eindelijk compleet was. 80's was redelijk druk, vooral meebleren. 90's was afgeladen maar de liedjes werden steeds afgekapt, hou ik niet van
en de 00's was niet zo interessant, was ook veel minder druk daar
.
![]()
![]()
wanneer dan?quote:
Ja hoor, was gezellig en nee, ik heb niet gehosseldquote:Op zondag 13 januari 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zonde van de muziek zeg... Maar verder wel gezellig gehad? Hebbie nog gehosseld. Ik ben al voorzien
.
![]()
whut did i miss?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, was gezellig en nee, ik heb niet gehosseld. Ik ben al voorzien
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 16:14:44 ]![]()
quote:Er is dus geen kool die zuurkool heetquote:Hoe wordt zuurkool gemaakt?
Zuurkool is gemaakt van fijngesneden witte kool. De kool wordt in een grote voorraadput gestopt en bestrooid met zout. Daar bovenop liggen plastic zakken die met water gevuld zijn, als een soort grote waterballonnen. Onder die ballonnen kan geen zuurstof komen en daardoor krijgt de kool na 3 tot 8 weken een zure smaak.
de laatste keer dat ik zuurkool gegeten heb is dan ook ruim 5 jaar terug. Tegenwoordig leef ik op spinazie en champignonsquote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
[..]
Er is dus geen kool die zuurkool heet
Ben jij voorzien?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh geen idee
Ik post er eigenlijk nauwelijks over.
Details willen we![]()
zodat je vanavond er lekker op kunt rukken? Laat dat arme jong alleen. Zodra je je relatie op fok! bekend maakt, weet je dat het een aflopende zaak isquote:
Ik ruk al elke avond met jou in mijn gedachtequote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat je vanavond er lekker op kunt rukken? Laat dat arme jong alleen. Zodra je je relatie op fok! bekend maakt, weet je dat het een aflopende zaak is![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat je vanavond er lekker op kunt rukken? Laat dat arme jong alleen. Zodra je je relatie op fok! bekend maakt, weet je dat het een aflopende zaak is
Lastig wel als je een relatie met een fokker hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 16:20:36 ]![]()
snap ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ruk al elke avond met jou in mijn gedachte![]()
Maar toch..
Wat valt er niet aan te snappen dan?quote:Doe ik sowieso niet op FOK!, wel de ramptoerist bij anderen uithangenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat je vanavond er lekker op kunt rukken? Laat dat arme jong alleen. Zodra je je relatie op fok! bekend maakt, weet je dat het een aflopende zaak is.
![]()
nee hoor, je hoeft er niks over te postenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig wel als je een relatie met een fokker hebt
Oke nvmquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen dan?
[..]
Doe ik sowieso niet op FOK!, wel de ramptoerist bij anderen uithangen.
![]()
leuk voor je
![]()
het probleem is dat er te veel ramptoeristen hier uithangenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen dan?
[..]
Doe ik sowieso niet op FOK!, wel de ramptoerist bij anderen uithangen.
Tjah, ze hoeven het niet te posten he ... Doe ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het probleem is dat er te veel ramptoeristen hier uithangen.
Of prive in dm houden, kan ook.![]()
![]()
soms worden ze gedwongenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ze hoeven het niet te posten he ... Doe ik ook niet.
Of prive in dm houden, kan ook.
Omdat?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, lijkt me op dit moment wel fijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik al sinds vrijdagmorgen erop zit te wachtenquote:
door mensen.. Royco heeft zo ooit ook eens gepost dat ie op mannen valt, omdat Hups en ik vonden dat je in dit tijdperk wel gewoon uit de kast kan komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Door wie dan? Sowieso als iemand echt shit meemaakt toon ik wel begrip hoor.
Uhoh..quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik al sinds vrijdagmorgen erop zit te wachtenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door mensen.. Royco heeft zo ooit ook eens gepost dat ie op mannen valt, omdat Hups en ik vonden dat je in dit tijdperk wel gewoon uit de kast kan komen.
Dat is niet echt te vergelijken.
![]()
Nee, zou wel meevallen.. Maar ik hou er niet van wanneer dingen uitgesteld worden.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt er ook aan deze week![]()
![]()
hoera
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 16:27:12 ]![]()
Hij heeft zijn crush op tijn en jofu toen bekend gemaakt.. Die nu dus ook niet meer met hem smsenquote:
Ongesteld verkeerd ingesteld waardoor uitgesteld.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, zou wel meevallen.. Maar ik hou er niet van wanneer dingen uitgesteld worden.
Op stelten
Anno 2013 WhatsApp je dan ook met elkaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hij heeft zijn crush op tijn en jofu toen bekend gemaakt.. Die nu dus ook niet meer met hem smsen
Of zwanger.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ongesteld verkeerd ingesteld waardoor uitgesteld.
Op steltenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Verkeerd inschatten icm pilgebruik zou het vast niet zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ongesteld verkeerd ingesteld waardoor uitgesteld.
Op stelten
Het zet gewoon niet door, heb al 4 dagen krampen, dus het zit er wel.. Maar het komt er niet uit..
Of er is een maandverbandje in mn baarmoeder blijven plakken. Of ik heb een bloedzuiger in mn vagina. Of euh.. Nee, verder weet ik geen onnozele redenen meer.quote:
Zwanger. Onmogelijk.
Degene die mij gecreeerd heeft zal vast slim genoeg zijn geweest om te zorgen dat ik niet vruchtbaar ben..
En dan in 1 keer *plof*quote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verkeerd inschatten icm pilgebruik zou het vast niet zijn
Het zet gewoon niet door, heb al 4 dagen krampen, dus het zit er wel.. Maar het komt er niet uit..
Grote schoonmaak![]()
![]()
Als diegene echt slim was, had die er wel voor gezorgd dat je er überhaupt niet was geweest. Enige reden tot zorg is er dus wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Degene die mij gecreeerd heeft zal vast slim genoeg zijn geweest om te zorgen dat ik niet vruchtbaar ben..
Ja. Gewoon *plof* 1 week lekheid er in 5 minuten uit. Dat zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan in 1 keer *plof*
Grote schoonmaak
Tuurlijk niet, ik bengeweldig. Maar meer van mij is vast niet goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als diegene echt slim was, had die er wel voor gezorgd dat je er überhaupt niet was geweest. Enige reden tot zorg is er dus wel.
Jammer hoor, klinkt als 2 goede matches.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij heeft zijn crush op tijn en jofu toen bekend gemaakt.. Die nu dus ook niet meer met hem smsen![]()
Waarschijnlijk zal het niet zo gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Gewoon *plof* 1 week lekheid er in 5 minuten uit. Dat zou wel fijn zijn.![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk niet. Jammer wel. Zo'n aan en uitknop lijkt me wel wat.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het niet zo gaan![]()
vond ik dus ook. Maar helaasquote:Op zondag 13 januari 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer hoor, klinkt als 2 goede matches.
Mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door mensen.. Royco heeft zo ooit ook eens gepost dat ie op mannen valt, omdat Hups en ik vonden dat je in dit tijdperk wel gewoon uit de kast kan komen.![]()
Ja *knop aan* FLUSSSSSSSSSSSSHJ* *knop uit* klaaarquote:Op zondag 13 januari 2013 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet. Jammer wel. Zo'n aan en uitknop lijkt me wel wat.![]()
Neuken!?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
En laat lang op zich wachtenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
C'est tres netjesquote:Op zondag 13 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Woensdag een nieuwe telefoon + abo kiezen
Al een idee wat 't wordt?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Toch wel windows mobile hè?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Woensdag een nieuwe telefoon + abo kiezenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Je gelooft zeker niet in toeval?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wraak voor?quote:
Terechtquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Comic Sans in de clip; niet gekeken
[b]AirwiN schreef [/b]
Allebei: zondag 13 januari 2013 @ 16:41:47quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gelooft zeker niet in toeval?
Onschuldig hoor
precies dat!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja *knop aan* FLUSSSSSSSSSSSSHJ* *knop uit* klaaar![]()
Neuken!?
Je moet toch iets doen als je wacht tot de snackbar open gaatquote:Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Allebei: zondag 13 januari 2013 @ 16:41:47
Onschuldig hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: