Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Hoe lekker om op een zachte boezem je hoofd ten ruste te leggen en je ogen te sluiten
Maar dan wordt het warm, hoor je haar ademen, hoor je de hartslag... Gaat dat jou niet heel snel irriteren ?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende: Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Geloof me, als je wakker wordt en er ligt iemand aan je piemel te zuigen of haarzelf op je klaar te rijden. Dan wordt jij lekker wakker.
Andersom heb ik ook nooit klachten gekregen als ik haar wakker maakte op die manier
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?
Ben ik hier dan de enige botte boer, die dan denkt "joh, laat me nog ff lekker slapen, ik roep wel als ik wakker ben, probeer het dan nog eens"?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.