SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tammepiet op 13-01-2013 09:23:27 ]
Maar dan nu alvast John Heitinga vastleggen, anders gaat ie aan onze neus voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:58 schreef tammepiet het volgende:
Toby is zwakjes. Die lange wisselpass die hij vroeger had heeft hij ook afgeleerd. Zonder problemen te vervangen.
Komende zomer lozen voor een miljoen of 5. Iedereen blij.
Die kans wordt natuurlijk steeds groter want er is geen burgemeester die Ajax in zijn stad wil, zeker niet op zo'n korte termijnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als Vitesse gewoon uitgesloten wordt en Ajax fluitend naar de volgende ronde gaat.
Noodzakelijk kwaad, maar wat ik al zei er zit geen stad/plaats te wachten op extra politie inzetquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:09 schreef tammepiet het volgende:
Naar topictitel:VertonghenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop er op. Midweekse wedstrijd minder is alleen maar mooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als Vitesse gewoon uitgesloten wordt en Ajax fluitend naar de volgende ronde gaat.
Dat weet ik, maar als Alderweireld echt zo goed is als Jean beweert dan had hij ze er wel uitgespeeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet eens in de basis bij belgië. Kompany, Vermaelen en Vertonghen lopen daar ook nog rond he.
Geld.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou het een doodzonde vinden als Ajax Djuricic niet haalde, grootste talent in de eredivisie. (naast Fischer)
Wat is de hoofdprijs? ik zou tot zes miljoen gaan voor deze jongen hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geld.
Ze vragen een hoofdprijs voor hem. Nu Overmars (zakenman) de boel heeft overgenomen, gaat er geen cent teveel uit aan spelers. Cruijff heeft het voor elkaar gekregen om alle Ajacieden te overtuigen dat dit de enige weg is om een gezond voetbalclub te blijven.
100% vertrouwen in eigen opleiding. En dat maakt Ajax uniek.
Stel dat Fischer zich ontwikkeld tot een betere speler dan Djuricic. Scheelt je 4 miljoen. Plus kans dat het buitenland Fischer koopt voor 7 miljoen +quote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Wat is de hoofdprijs? ik zou tot zes miljoen gaan voor deze jongen hoor.
Hij loopt teveel met de bal, hij is goed maar vind het niet echt een Ajax speler, vraag me dus af of hij op een lijstje staatquote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou het een doodzonde vinden als Ajax Djuricic niet haalde, grootste talent in de eredivisie. (naast Fischer)
Klopt, daarom is Ajax verstandig bezigquote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef Marsenal het volgende:
En Heerenveen gaat ook wel meer dan dat willen van Ajax, zeker nu het zo slecht gaat in Friesland. Die vraagprijs wordt gewoon 10 miljoen of meer. Dat is ie niet waard, maar zonder Djuricic weten ze zeker dat het linkerrijtje onhaalbaar is.
Als ze van stoute dingetjes met elkaar de sterren van de hemel gaan voetballen moeten ze dat lekker gaan doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
seedorf
en wat zijn die lucas en viktor toch een stel nichten samen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
Nog 2 uurtjes en de bois gaan klaren.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
Nog 2 uurtjes en de bois gaan klaren.
Waar speelt Vvvvvicky?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef tammepiet het volgende:
Veltman, Derk, Sana basis.
Babel en Goalbein zitten op de bank.
Precies.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? We hebben hem lang niet zien acteren.
Vaak genoeg om te zien dat die gozer er niks van bakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? We hebben hem lang niet zien acteren.
Laatste kans?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
Laatste kans voor Sana hoop ik. Hoewel Boerrigter er ook weinig van bakt. Beetje de lamme en de blinde
Je weet dat deze jongen uit de Zweedse competitie komt hobbelen waar ze dit jaar eind maart begonnen? Die was aan gort half december.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te zien dat die gozer er niks van bakt.
Tegen de Kakkies hoop ik. Het stadion gaat los als Ebe afscheid neemt. Daar zullen die slaven wel van in hun broekkie kakken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er al een datum bekend waarop Ebecilio afscheid zal nemen van het publiek?
Waarschijnlijk een testomanial voor hem vlak voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er al een datum bekend waarop Ebecilio afscheid zal nemen van het publiek?
Nee. We verlangen gewoon naar Ajax.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Oefenwedstrijdje en we worden allemaal weer gek hier, JEZUS CHRISTUS MENSEN. Calm the fuck down, m'echt.
Laten we dat na de winterstop niet een retarded manier proberen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee. We verlangen gewoon naar Ajax.
Ja, vind het ook onnodig om al te gaan huilen dat bepaalde spelers wel / niet spelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we dat na de winterstop niet een retarded manier proberen.
Het is een oefenwedstrijd, vergeet dat niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, vind het ook onnodig om al te gaan huilen dat bepaalde spelers wel / niet spelen.
Al mis ik Vicky F wel
Joh.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Het is een oefenwedstrijd, vergeet dat niet.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 13-01-2013 om 18:59:27De bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax vindt mogelijk plaats in het Koning Willem II Stadion in Tilburg. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Kijk eens op page 1.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:14 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 13-01-2013 om 18:59:27De bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax vindt mogelijk plaats in het Koning Willem II Stadion in Tilburg. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Sana speelde z'n laatste goede pot NAC thuis. Volgens mij ging hij na die tijd op rechts.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ff dimmen. Volgende week is er nog een oefenwedstrijd.
twitter:arjanboekholt twitterde op zondag 13-01-2013 om 20:08:35Was het portugees ik dacht braziliaans #vasaja reageer retweet
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
twitter:arjanboekholt twitterde op zondag 13-01-2013 om 20:08:35Was het portugees ik dacht braziliaans #vasaja reageer retweet
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja, mooi tochquote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef MrStock het volgende:
Hmm, volgens die Brazilianen speelt Ajax met een 2-2-2-2-2 opstelling
Inderdaad, zag het ook net.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef MrStock het volgende:
Hmm, volgens die Brazilianen speelt Ajax met een 2-2-2-2-2 opstelling
Ik vind Alderweireld niet zo goed, maar Heitinga vind ik eigenlijk nog minder. Maar ik geloof niet dat we hieruit gaan komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Alderweireld echt zo goed is als Jean beweert dan had hij ze er wel uitgespeeld.
Alderweireld heeft bij Ajax nooit echt z'n belofte ingelost en je moet je afvragen of hij dat ooit echt was. Heeft toch altijd in de schaduw van Vertonghen gestaan en nu Jantje weg is gaat hij weer in de schaduw van Moisander staan.
Ik vind Toby een aardige verdediger en volgens mij is het best een goeie gast maar veel liever een 29 jarige Heitinga.
Over 2 jaar hoeft Sjonnie inderdaad niet terug te komen.
Sinds wanneer groeit er gras in de woestijn?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ga je gvd helemaal naar Brazilië om je voor te bereiden op de tweede seizoenshelft, moet je op zo'n godvergeten kutveld spelen.
En alles om geld
Ik verheug mezelf nu al op het WKquote:
En dat in de zomer..quote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik verheug mezelf nu al op het WK
Zo'n 12 miljoen ja. Zijn gewoon afspraken met Aegon dit. Mag ook wel nadat het veroveren van China helemaal niks van is doorgegaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ga je gvd helemaal naar Brazilië om je voor te bereiden op de tweede seizoenshelft, moet je op zo'n godvergeten kutveld spelen.
En alles om geld
Ja, dat ding zou op elk ander veld hard over de zijlijn gerold zijn...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Assassin92 het volgende:
Zagen jullie hoe die bal net binnen bleef?Viel gewoon in 1 keer dood uit de lucht doordat ie op een zandhoop kwam.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef MrStock het volgende:
[s]95%[/s] 99,9999% van de Nederlandse amateurvelden zien der nog beter uit :/
subtopper volgens mijquote:Op zondag 13 januari 2013 20:24 schreef MrStock het volgende:
Hoe goed is Vasco da Gama? Want dan kan ik het in perspectief plaatsen. Tevens weet je dan gelijk of Neymar enig tegenstand heeft in dat land...
Daar ben ik het wel deels mee eens maar een beetje voetbal speel je op Gras of iig een veld wat voor minstens 95% uit eenzelfde materiaal besta... Oh wacht 95% zand...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
We zijn toch geen mietjes ? Ben het eens met de Boer. het is niet anders. Je moet dealen met de omstandigheden waarin je bent.
Die centrale verdediger Dede is wel een harde baasquote:Op zondag 13 januari 2013 20:24 schreef MrStock het volgende:
Hoe goed is Vasco da Gama? Want dan kan ik het in perspectief plaatsen. Tevens weet je dan gelijk of Neymar enig tegenstand heeft in dat land...
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 13-01-2013 om 20:25:58Vasco da Gama - #Ajax verzandt nu al in een gezapig potje voetbal. #vasaja reageer retweet
Ja, snap niet dat Boerrigter, Kolbein, Boilesen niet in de basis begonnen zijn. Lekker ritme op doen in deze zandbak. Als ze dit blessurevrij hadden doorgekomen dan zijn er klaar voor !quote:Op zondag 13 januari 2013 20:24 schreef tammepiet het volgende:
Had een ideaal veld geweest om Boilesen een kwartier voor tijd in te brengen.
Tegenwoordig heb je bij amateurclubs ook kunstgras met rubberen bolletjes.... Is ook niet meer 95% zelfde materiaal en sloopt ook nog eens je wasmachinequote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel deels mee eens maar een beetje voetbal speel je op Gras of iig een veld wat voor minstens 95% uit eenzelfde materiaal besta... Oh wacht 95% zand...
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef Devz het volgende:
Goed verdedigd weer, versterkingen zijn duidelijk niet nodig.
Klopt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef Devz het volgende:
Goed verdedigd weer, versterkingen zijn duidelijk niet nodig.
Hoezo maakt dat Ajax uniek? Volgens mij doet Feyenoord hetzelfde.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geld.
Ze vragen een hoofdprijs voor hem. Nu Overmars (zakenman) de boel heeft overgenomen, gaat er geen cent teveel uit aan spelers. Cruijff heeft het voor elkaar gekregen om alle Ajacieden te overtuigen dat dit de enige weg is om een gezond voetbalclub te blijven.
100% vertrouwen in eigen opleiding. En dat maakt Ajax uniek.
wat is een feyenoord? Ajaxquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat Ajax uniek? Volgens mij doet Feyenoord hetzelfde.
Omdat ze geen geld hebben ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat jullie bijna niet meer bestonden.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die kunnen niet anders idd.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat dat ze geen geld hebben ja.
Het kleine beetje geld dat ze hebben geven ze gelijk weer uit ja. So far het beleid.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
http://www.nu.nl/sport/29(...)t-bij-feyenoord.html
Nieuws niet gevolgd? Pellč is gewoon gekocht hoor
Ja precies dit dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kleine beetje geld dat ze hebben geven ze gelijk weer uit ja. So far het beleid.
Jij zegt dat Ajax uniek is omdat ze 100% vertrouwen in de eigen opleiding heeft. Nu heeft Ajax er een handje van om zichzelf al snel de beste te noemen, maar ik zeg alleen dat Feyenoord dat ook doet, wat Ajax dus niet uniek maakt. De reden daarvan doet er niet toe.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat jullie bijna niet meer bestonden.
Feijenoord heeft geen keus. Ajax wel.
GC / Negers & Tattoosquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Enchanter het volgende:
Waarom hebben sommige negers eigenlijk tattoo's ?
Het budget is niet opgemaakt, zoals Van Geel heeft gezegd. Verder is twee miljoen voor een spits als Pellč, in de situatie waarin Feyenoord zit, natuurlijk niks.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kleine beetje geld dat ze hebben geven ze gelijk weer uit ja. So far het beleid.
Dat zou er nog eens bij moeten komen idd.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Het budget is niet opgemaakt, zoals Van Geel heeft gezegd
Dat was m'n punt ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Verder is twee miljoen voor een spits als Pellč, in de situatie waarin Feyenoord zit, natuurlijk niks.
Dit ook ja, echt niks ditquote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Doet pijn aan de ogen deze deze wedstrijd.
Klopt. Feyenoord heeft ook wel het geluk gehad dat Parma er financieel niet zo lekker voorstaat, zodat ze die twee miljoen eigenlijk niet konden weigeren.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Stiggie het volgende:
Pelle is wel een geweldige aankoop natuurlijk die geen drol heeft gekost
Zelfs Koeman zn stoutste verwachtingen overtroffen....
Ken je hem niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is die pedrinho? dan, waar se commentator al de hele wedstrijd op loopt te tappen.
Ah, ik schaam mij inderdaad wel momenteel.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ken je hem niet?![]()
[ afbeelding ]
Prachtige carričre, vandaag zijn afscheid.
Hoe wil je snelheid in je spel leggen als je op zand speelt? Ik weet niet of het een grap was of niet, maar de commentator wist zelfs te melden dat het zand groen was geverfd om het nog enigszins te verhullen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Stiggie het volgende:
Ze spelen ook echt met een kaksnelheid... maarja 30 graden en kutveld. Die drie dingen gecombineerd is dodelijk voor het voetbal dat ze willen spelen
Gewoon op halve kracht spelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Stiggie het volgende:
Ze spelen ook echt met een kaksnelheid... maarja 30 graden en kutveld. Die drie dingen gecombineerd is dodelijk voor het voetbal dat ze willen spelen
Wij hebben Eriksenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er loopt wel een Braziliaans international tussen
Een carriere waar Brutil Hosé jaloers op zal zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ken je hem niet?![]()
[ afbeelding ]
Prachtige carričre, vandaag zijn afscheid.
Alleen Reinder Nummerdor en Richard Schuil zouden het op dit moment beter doen op dit veld.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Stiggie het volgende:
Ah een ouderwets gevaarlijk Vermeer momentje wat we al een poosje niet meer hebben gezien!
Ja, zal wel iddquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef MrStock het volgende:
Ach, voor zijn gevoel is dat gewoon voetballen op het strand, een vakantie dus
mooi dat dit in een oefenpot gebeurt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Stiggie het volgende:
Ah een ouderwets gevaarlijk Vermeer momentje wat we al een poosje niet meer hebben gezien!
Vandaag neem ik hem z'n slechte ballen eens niet kwalijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen verneukt echt letterlijk iedere bal
Mn pa koopt alleen maar Fey, Psv, Twente vs Ajaxquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef MrStock het volgende:
Je weet pas dat het een knollenveld is als je er 7eu voor betaald hebt....
Zeker. 14 jaar profvoetballer zijn en +- 170 wedstrijden hebben gespeeld.quote:
Wat is er met dat veld?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
ik schakel pas net in, maar wat een veld_!
Vriendschappelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:38 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Waarom wordt daar geen kaart voor gegeven?
Eenoogquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen, Lukoki, Ligeon, Andersen, Denswil, Hoesen en nog iemand erin.
Ook al is het vriendschappelijk, zulke dingen hoeven niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Wat schiet je ermee op
Tis Brazilie...What did you expect?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ook al is het vriendschappelijk, zulke dingen hoeven niet.
Die is er al af geloof ik...Helaasquote:Op zondag 13 januari 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
Enohdat hij carlos roberto nog even kapot mag maken.
Die rechter valt precies in mijn straatjequote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef badboynova het volgende:
Doe maar ook zulke ballenjongensmeiden in de Arena
[ afbeelding ]
10 minuten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson, weer eens speelminuten in Ajax I. Hoe lang duurt het nog voor hij iets breekt of verbrijzelt?
Stoot zijn hoofd tegen het vliegtuig bij de ingang, ernstige hersenschudding aljes.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Kolbeinn Sigthorsson, weer eens speelminuten in Ajax I. Hoe lang duurt het nog voor hij iets breekt of verbrijzelt?
quote:
Daarom is hij de komende 3 jaar ook directeur marketing.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was te verwachten natuurlijk, na een 'heel' jaartje JCU.
True. Slim ook ofc. Tis ook logisch, maar lijkt me toch een behoorlijke stap (te groot..?) voor vd Sar om ook hierna al AD te worden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom is hij de komende 3 jaar ook directeur marketing.
In 3 jaar leer je veel.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Slim ook ofc. Tis ook logisch, maar lijkt me toch een behoorlijke stap (te groot..?) voor vd Sar om ook hierna al AD te worden.
Fijn voor de spieren zal 't zijn, van een week 30 graden naar de min in straks.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen is heel gebleven volgens mij, dat is het voornaamste. Nu lekker een graadje of 35 terug in temperatuur en voetballen maar. Wel op een goed veld, dat dan weer wel.
Maakt echt niet veel uit hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Fijn voor de spieren zal 't zijn, van een week 30 graden naar de min in straks.
Schaatsers gaan ook midden in de winter naar de warmte, als het even uitkomt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, ze zijn niet van glas ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
siggy welquote:Op maandag 14 januari 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, ze zijn niet van glas ofzo
inkoppertjequote:
Vind je ze knap dan? Ik heb wel knapperde meisjes gezienquote:Op maandag 14 januari 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En je doet dat niet eens om die chicks...
Op een foto met alleen maar kerels verder, zijn ze beiden miss Universe.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vind je ze knap dan? Ik heb wel knapperde meisjes gezien
eriksenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een foto met alleen maar kerels verder, zijn ze beiden miss Universe.
We kunnen wel een paar van die lui uit de haven op dat dak pleuren. Sneeuwruimen voor je eten slaaf.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef tammepiet het volgende:
Beter houden ze met een politieheli het dak sneeuwvrij voor zondag.
Frank de Boer.quote:'Veltman kan ik zo inzetten'
Frank de Boer is in De Telegraaf erg te spreken over Joel Veltman en Stefano Denswil. Volgens de oefenmeester zijn de centrumverdedigers allebei eigenlijk al klaar voor het grote werk.
'Joel Veltman kan ik zo inzetten. Dat geldt ook voor Stefano Denswil', vertelt De Boer. 'We zijn verder dan vorig jaar, de spelers voelen de automatismen beter aan.'
'De afgelopen week was om het gevoel weer terug te krijgen waarmee we de eerste seizoenshelft geëindigd zijn tegen FC Utrecht. Ook al werd dat gelijk, daar zaten de beste fases in tot dusver in de competitie. Lef tonen en durven, dat wil ik constant zien en die lef zag ik tijdens de trainingspartijen in Rio ook terug. Dat geeft een heel goed gevoel, maar als je zondag tegen Feyenoord dramatisch zou spelen, is dat opeens weg.'
Ja, staat 1-1 in de tweede helft nu.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Neem aan dat Bazoer vandaag weer in actie komt met Jong Ajax.
Zal een van de weinige spelers zijn in Nederland die baalt dat de winterstop weer bijna voorbij is
twitter:
twitter:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 14-01-2013 om 15:34:21Riechedly Bazoer maakt met een mooi schot bijna zijn eerste Ajax-goal. Echter zit de doelman van Telstar er goed bij. #ajatel reageer retweet
quote:Babel wijst Swansea af
Het Britse medium meldt dat de club van hoofdtrainer Michael Laudrup een contractvoorstel heeft ingediend bij de speler.
Babel zou echter hebben aangegeven geen behoefte te hebben aan een winters vertrek bij Ajax. De aanvaller wil pas aankomende zomer naar aanbiedingen kijken, wanneer zijn contract bij Ajax is afgelopen.
Klopt, terwijl ie jonger is dan Boerrigter.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef Oleeeh het volgende:
Voor mijn gevoel is Babel al een oude voetballer
Briljant inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Tyron het volgende:
Had iemand dat filmpjen van Fischer en Andersen al gezien? http://ajax.bbvms.com/view/default/2106928.html
Wat een mannetje die Fischer![]()
Aan het eind
Zou je niet zo verwachten. Mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Tyron het volgende:
Had iemand dat filmpjen van Fischer en Andersen al gezien? http://ajax.bbvms.com/view/default/2106928.html
Aan het eind
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We kunnen wel een paar van die lui uit de haven op dat dak pleuren. Sneeuwruimen voor je eten slaaf.
ja klopt echt mooi filmpje inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Tyron het volgende:
Aan het eind
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:09 schreef tammepiet het volgende:
Iedere Ajacied is toch wel verplicht België en Denemarken te supporten tegen die tijd.
Oranje heb ik na het WK helemaal niets meer mee. Louis
Belgiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:09 schreef tammepiet het volgende:
Iedere Ajacied is toch wel verplicht België en Denemarken te supporten tegen die tijd.
Oranje heb ik na het WK helemaal niets meer mee. Louis
Ik eet er altijd lekker, van mij mag het blijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belgie.
Al begraven ze dat jostiland diep onder het beton zou ik het nog niet missen.
Dat heb ik met Frankrijk en het Franse gedeelte van Belgie...Vlaanderen mag van mij blijven hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belgie.
Al begraven ze dat jostiland diep onder het beton zou ik het nog niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |