SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door tammepiet op 13-01-2013 09:23:27 ]
Maar dan nu alvast John Heitinga vastleggen, anders gaat ie aan onze neus voorbij.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:58 schreef tammepiet het volgende:
Toby is zwakjes. Die lange wisselpass die hij vroeger had heeft hij ook afgeleerd. Zonder problemen te vervangen.
Komende zomer lozen voor een miljoen of 5. Iedereen blij.
Die kans wordt natuurlijk steeds groter want er is geen burgemeester die Ajax in zijn stad wil, zeker niet op zo'n korte termijnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als Vitesse gewoon uitgesloten wordt en Ajax fluitend naar de volgende ronde gaat.
Noodzakelijk kwaad, maar wat ik al zei er zit geen stad/plaats te wachten op extra politie inzetquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:09 schreef tammepiet het volgende:
Naar topictitel:VertonghenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop er op. Midweekse wedstrijd minder is alleen maar mooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als Vitesse gewoon uitgesloten wordt en Ajax fluitend naar de volgende ronde gaat.
Dat weet ik, maar als Alderweireld echt zo goed is als Jean beweert dan had hij ze er wel uitgespeeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet eens in de basis bij belgië. Kompany, Vermaelen en Vertonghen lopen daar ook nog rond he.
Geld.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou het een doodzonde vinden als Ajax Djuricic niet haalde, grootste talent in de eredivisie. (naast Fischer)
Wat is de hoofdprijs? ik zou tot zes miljoen gaan voor deze jongen hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geld.
Ze vragen een hoofdprijs voor hem. Nu Overmars (zakenman) de boel heeft overgenomen, gaat er geen cent teveel uit aan spelers. Cruijff heeft het voor elkaar gekregen om alle Ajacieden te overtuigen dat dit de enige weg is om een gezond voetbalclub te blijven.
100% vertrouwen in eigen opleiding. En dat maakt Ajax uniek.
Stel dat Fischer zich ontwikkeld tot een betere speler dan Djuricic. Scheelt je 4 miljoen. Plus kans dat het buitenland Fischer koopt voor 7 miljoen +quote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Wat is de hoofdprijs? ik zou tot zes miljoen gaan voor deze jongen hoor.
Hij loopt teveel met de bal, hij is goed maar vind het niet echt een Ajax speler, vraag me dus af of hij op een lijstje staatquote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou het een doodzonde vinden als Ajax Djuricic niet haalde, grootste talent in de eredivisie. (naast Fischer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |