Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wie maakt even een post op die FB gespot pagina waarbij je eindigt met een jongensnaam?
'Ik beeld me in dat ik met mijn frivole handjes zo door jouw zachte kuithaar woel, net als een poesje dat een wollen trui kopjes geeft. Alleen houden wij niet van poesjesquote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.
- Patrick
*proest*quote:Op zondag 13 januari 2013 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ik beeld me in dat ik met mijn frivole handjes zo door jouw zachte kuithaar woel, net als een poesje dat een wollen trui kopjes geeft. Alleen houden wij niet van poesjes'.
Ik kon mijn ogen niet van je afhouden. De symboliek van de nauwe doch rekbare schacht en de uitbundige ring van weelderig haar er om heen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.
- Patrick
Gelukkig nam ik net geen slok van m'n drinken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet van je afhouden. De symboliek van de nauwe doch rekbare schacht en de uitbundige ring van weelderig haar er om heen.
-Jamie
Austin Powersquote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef eriksd het volgende:
Deze wil ik nog een keer in zakelijke omgeving uitspreken.
Over symboliek gesproken: jouw been in mijn nauwe, donkere...quote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet van je afhouden. De symboliek van de nauwe doch rekbare schacht en de uitbundige ring van weelderig haar er om heen.
-Jamie
Haha dat post ik net @ studeersnelquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
Bruce & Valid:
tentamen met antwoorden
andere universiteit, maar zelfde boek
http://www.studeersnel.nl(...)atrecht/14/439/10926
Je bent je gewicht in goud waard.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
Bruce & Valid:
tentamen met antwoorden
andere universiteit, maar zelfde boek
http://www.studeersnel.nl(...)atrecht/14/439/10926
Must...resist...urge...quote:Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over symboliek gesproken: jouw been in mijn nauwe, donkere...
OKE CAN'T DO IT
De urge om grappen te maken. Tchock.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Wat voor urges heb jij wel niet.
Ik ken jouw type wel. Als het slecht valt is het een grapje en als het goed valt gaat je Puerto Ricaanse vriendje Pèdro volgende week mee op de koffie bij pap en mamquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De urge om grappen te maken. Tchock.
Fixed. Verder scherp geanalyseerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken jouw type wel. Als het slecht valt is het een grapje en als het goed valt gaat je Puerto Ricaanse vriendje Pèdro volgende week mee op de koffie bij pap en pap
Heb je mij al gevonden op fb?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken jouw type wel. Als het slecht valt is het een grapje en als het goed valt gaat je Puerto Ricaanse vriendje Pèdro volgende week mee op de koffie bij pap en mam
Ja voor een hippie is het best wel een toffe gozerquote:Op zondag 13 januari 2013 18:50 schreef Yreal het volgende:
T heeft wel een goede muzieksmaak trouwens
Nee man, ik zie allemaal toffe rockbandsquote:Op zondag 13 januari 2013 18:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja voor een hippie is het best wel een toffe gozer
Zitten The Smiths er ook bij?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man, ik zie allemaal toffe rockbands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |