Er zijn wel supermarkten open, maar niet smack down in the centre.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
Zelfs in metropool Zwolle is in iedere wijk één supermarkt open. En dat is in de bible belt.
Precies, en dat is waar ik woonquote:Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn wel supermarkten open, maar niet smack down in the centre.
Verkapte ik woon in het centrum en dus ben ik cool postquote:
Dan ga je naar het station, of Euroborg. Sowieso lekker weer.quote:
Heb zelf vorige week na zes weken wachten m'n maatpak opgehaald bij Suit Supply, tevens uit die lijn. Ben er ook erg over te spreken, ziet er prachtig uit en zit als gegoten.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, heb daar maar 's iets van hun Suit Up lijn besteld. Erik was er tevreden over, zag er goed uit dus ik heb me er ook maar aan gewaagd.
je hebt me doorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Verkapte ik woon in het centrum en dus ben ik cool post
Ik heb er zin inquote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb zelf vorige week na zes weken wachten m'n maatpak opgehaald bij Suit Supply, tevens uit die lijn. Ben er ook erg over te spreken, ziet er prachtig uit en zit als gegoten.
Ik heb een keer na een feest van Simplon naar Vinkenhuizen gelopenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan ga je naar het station, of Euroborg. Sowieso lekker weer.
Terwijl het minder dan 10 minuten lopen naar het station was
Ik heb wel vaker vanuit het centrum naar Euroborg gewandeld toen.
Wowquote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik woonde in Groningen in de Herestraat. Is dat ook cool?
Wandelen of fietsen als je dronken bent is toch vaak minder vervelend dan nuchter, dat scheelt. Aardig stukje lopen, dat welquote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een keer na een feest van Simplon naar Vinkenhuizen gelopenJezus, wat was dat kut. Onderweg half strompelend uitnuchteren terwijl mijn hele lichaam aan het afsluiten was voor slaapstand
Daar heb je wel gelijk in, het vliegt voorbij dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wandelen of fietsen als je dronken bent is toch vaak minder vervelend dan nuchter, dat scheelt. Aardig stukje lopen, dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Technootjes@simplonquote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef Ties02 het volgende:
Simplon vind ik ook weer echt iets voor jou Tchock
Heb het pak in Amsterdam besteld ja. Weet eerlijk gezegd niet meer hoe die gast heette die me hielp, maar hij wist wel waar hij het over had en heeft mij ook nog wat geholpen met wat (belangrijke) details. Prima personeel dus inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Erg mooie lijn. Heb je ze in Amsterdam besteld? Zo ja: door wie ben je geholpen? Kundig personeel loopt er rond. Ik wist al voor 90% wat ik wilde, maar hij heeft mij toch nog een aantal tweaks aanbevolen die toch erg goed waren.
Dat feest was echt super vet. Dirtyphonics, Black Sun Empire en nog wat dingen die ik me niet meer kan herinnerenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef Ties02 het volgende:
Simplon vind ik ook weer echt iets voor jou Tchock
Mooi dat het jou ook is bevallen. Ik kan niet wachten totdat die van mij binnen is. Welke kleur(stelling) heb je gekozen? En welk model? De Italiaanse snit (Napoli, Roma etc)?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb het pak in Amsterdam besteld ja. Weet eerlijk gezegd niet meer hoe die gast heette die me hielp, maar hij wist wel waar hij het over had en heeft mij ook nog wat geholpen met wat (belangrijke) details. Prima personeel dus inderdaad
Verder ben ik dat nummer van jou nu al voor de ~5e keer aan het beluisteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat feest was echt super vet. Dirtyphonics, Black Sun Empire en nog wat dingen die ik me niet meer kan herinneren![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verder ben ik dat nummer van jou nu al voor de ~5e keer aan het beluisteren.
Doe maarquote:Op zondag 13 januari 2013 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]yay! Peace is echt mijn grote act voor dit jaar. Debuutalbum zit er aan te komen
Zal ik je wat meer sturen?
DM's onderweg.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe maar
Zoals ik al vaker heb geopperd is mijn muzieksmaak erg breed, ik luister gewoon naar wat ik mooi vind. Dit klinkt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |