quote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Europees Recht
Relatievermogensrecht (HC's only)
Burgerlijk Procesrecht 1 (HC's only)
Personen- en Familierecht voor Notariëlen (HC's only)
Notariswet (HC's only)
Bestuursrecht 3
Oh jolly, ik heb ook nog Europees en Bestuurs 3.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bestuursrecht 3
Burgerlijk Procesrecht 1
Rechtseconomie
Inleiding sociaal recht
Rechtssociologie
Europees recht
Ik ben ook van plan om voor het eerste aan het werkgroeponderwijs deel te nemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:12 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Oh jolly, ik heb ook nog Europees en Bestuurs 3.
Europees is echt een rotvak, dus ik ga dit jaar wel alles volgen en netjes doen.
Laten we het daar maar bij houden
Wat heb jij dat goed geschatquote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een vak kiezen dat inhoudelijk iets toevoegt aan de richting waarin je je wil ontwikkelen, tenzij je behoefte hebt aan intellectuele zelfbevrediging m.b.t. een andere tak van sport (ook erg nuttig). Ik schat dan in (uit de losse pols uiteraard) dat bijvoorbeeld internationaal publiekrecht laag in het lijstje staat.
P&F is best simpel, BPR is aardig te doen. Europees en Relatievermogensrecht (en de eerste meer dan de tweede) zijn/waren elk jaar een veldslag.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Europees Recht
Relatievermogensrecht (HC's only)
Burgerlijk Procesrecht 1 (HC's only)
Personen- en Familierecht voor Notariëlen (HC's only)
Notariswet (HC's only)
Bestuursrecht 3
Hmm ja dat hoorde ik alquote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
P&F is best simpel, BPR is aardig te doen. Europees en Relatievermogensrecht (en de eerste meer dan de tweede) zijn/waren elk jaar een veldslag.
Mooi dat iemand anders dat nog even wil beamen, Europees is echt verschrikkelijk, meer dan 1000 aanmeldingen per jaar volgens mij (IO/IB ook), en volgens mij is 50% gemiddelde slagingspercentage.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
P&F is best simpel, BPR is aardig te doen. Europees en Relatievermogensrecht (en de eerste meer dan de tweede) zijn/waren elk jaar een veldslag.
Ja. Tip is dan ook: ga naar die WG's, maak die opdrachten en haal dat bonuspuntquote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef Giku het volgende:
[..]
Mooi dat iemand anders dat nog even wil beamen, Europees is echt verschrikkelijk, meer dan 1000 aanmeldingen per jaar volgens mij (IO/IB ook), en volgens mij is 50% gemiddelde slagingspercentage.
Oja, die was ook wel te doenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ja dat hoorde ik al
Notariswet heb jij niet gehad?
Ja voor jou is alles te doenquote:
Nog veel minder dan dat. Een paar jaar geleden heeft dat tentamen nog voorpagina van de Volkskrant gehaald vanwege het dramatische resultaat. Zoek het artikeltje wel even op.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef Giku het volgende:
[..]
Mooi dat iemand anders dat nog even wil beamen, Europees is echt verschrikkelijk, meer dan 1000 aanmeldingen per jaar volgens mij (IO/IB ook), en volgens mij is 50% gemiddelde slagingspercentage.
Pff waar slaat die tekst op. Of is dit een soort Powned-krant?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Valid het volgende:
Bericht van de VK kan ik zo snel niet vinden, maar hier wel van de Spits. Zie nu dat het over de herkansing van Europees recht in 2010 ging. Op dat tentamen zakte 90% van de 315 studenten die aanwezig waren.
Zelf maak ik me er echter ook niet echt druk om hoor. Heb vorig jaar al wat colleges gekeken uit pure interesse en vond het in elk geval erg interessant. Dat scheelt al de helft.
Spitsquote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff waar slaat die tekst op. Of is dit een soort Powned-krant?
Johoquote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Aan de samenvatting van EIP hadden ze ook wel wat meer moeite mogen besteden.
Wat een halve zinnen staan daar in zeg.. En irritante spelfouten.
Bijzonder inderdaad, had de Spits niet zó laag ingeschat.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff waar slaat die tekst op. Of is dit een soort Powned-krant?
quote:Bij een hertentamen Europees recht kwam de ware aard van Groningen naar boven.Dat Groningers lichtelijk achtergesteld zijn mag geen verrassing heten, maar zó erg zullen ze het toch niet verwacht hebben: van de ruim vijfhonderd studenten die zich inschreven voor een hertentamen van Europees recht, slaagden er slechts dertig in om een voldoende te halen.
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Gewoon bedenken dat de samenvatmonkeys van de JoHo het vak uiteindelijk ook hebben gehaald.
Dus hoe moeilijk kan het nou helemaal zijn.
Haha, dat vraag ik me soms af. Soms kom je echt zulke grove fouten tegen in die samenvattingen dat ik ze eigenlijk niet meer vertrouw zonder ook zelf de literatuur te lezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Paniekzaaierij.
Gewoon bedenken dat de samenvatmonkeys van de JoHo het vak uiteindelijk ook hebben gehaald.
Dus hoe moeilijk kan het nou helemaal zijn.
Nee, geen ervaring mee. Gelet op dat stukje tekst op ocasys vraag ik me af waarom het niet inleiding in de rechtspsychologie heet. Ziet er wel interessant uit overigens. Ik twijfel tussen dit en rechtssociologie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef TvhN het volgende:
RuG'ers hier ervaring met Inleiding Rechtsinformatica?
Zie http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=RGBRI00306.
Die eerste. Bedoel je overigens niet gewoon remedie?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef Speedy_T het volgende:
Het is al een beetje laat en ik ben nogal druk in m'n hoofd, dus ik kom hier ff niet uit. Is het nou:
1. Zowel maatregel A als B wordt als een effective remedy beschouwd.
of
2. Zowel maatregel A als B worden als een effective remedy beschouwd.
Thx. Nee, ik gebruikte even de Engelse spellingquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Die eerste. Bedoel je overigens niet gewoon remedie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |