Lezen is niet je sterkste kant..quote:Op zondag 13 januari 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt hij niet
Hij zei in de top 500 VAN DAT JAAR
Okay, ik weet niet waaraan ik deze niet zulke vriendelijke reacties heb verdiend. Je begrijpt het mogelijk niet maar ik geef het nu op, sorry.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant..
Trustequote:
Truste!quote:
heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 08:33 schreef Toekito het volgende:
oh die trut heb ook in R&P lopen klieren vannacht
steeds beetje beter. Blijf alleen op werk beetje op zelfde aantal uren hangen omdat ik het anders niet trek.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen Toek.
Goed hoor, met jou?
Niet te hard van stapel willen lopen he?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
steeds beetje beter. Blijf alleen op werk beetje op zelfde aantal uren hangen omdat ik het anders niet trek.
wil ik wel maar doe ik niet....dan heb ik straks in Feb een probleem.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel willen lopen he?
En dat willen we nietquote:Op zondag 13 januari 2013 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil ik wel maar doe ik niet....dan heb ik straks in Feb een probleem.
Dan hoop ik weer nachten te mogen werken.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat willen we niet
Wat is er in Feb?
Ik hoop het ook voor je, maar als het er niet in zit dan nog even uit stellen toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan hoop ik weer nachten te mogen werken.
Nee dat wil ik zeker niet
uiteraard maar is financieël zo lekker.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, maar als het er niet in zit dan nog even uit stellen toch?
Ja dat is wel zoquote:Op zondag 13 januari 2013 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
uiteraard maar is financieël zo lekker.
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het was gezellig hier vannacht zo te zien.
ja katje was weer op bezoekquote:Op zondag 13 januari 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het was gezellig hier vannacht zo te zien.
En waar ging het over?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Die TT is eng, ik had rond het tijdstip dat dit topic geopend werd nog een heel gesprek over dat nummer.
Lyrics veranderd zodat het een period nummer werd en dat het echt een troll zou zijn als de vrouwen van de 4 bandleden "Sorry, sunday bloody sunday" zouden zeggen in bed.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lyrics veranderd zodat het een period nummer werd en dat het echt een troll zou zijn als de vrouwen van de 4 bandleden "Sorry, sunday bloody sunday" zouden zeggen in bed.
Niet veel boeiends eigenlijk, maar hee, het was al na middernacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |