Dan hoop ik weer nachten te mogen werken.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat willen we niet
Wat is er in Feb?
Ik hoop het ook voor je, maar als het er niet in zit dan nog even uit stellen toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan hoop ik weer nachten te mogen werken.
Nee dat wil ik zeker niet
uiteraard maar is financieël zo lekker.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, maar als het er niet in zit dan nog even uit stellen toch?
Ja dat is wel zoquote:Op zondag 13 januari 2013 09:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
uiteraard maar is financieël zo lekker.
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het was gezellig hier vannacht zo te zien.
ja katje was weer op bezoekquote:Op zondag 13 januari 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het was gezellig hier vannacht zo te zien.
En waar ging het over?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Die TT is eng, ik had rond het tijdstip dat dit topic geopend werd nog een heel gesprek over dat nummer.
Lyrics veranderd zodat het een period nummer werd en dat het echt een troll zou zijn als de vrouwen van de 4 bandleden "Sorry, sunday bloody sunday" zouden zeggen in bed.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lyrics veranderd zodat het een period nummer werd en dat het echt een troll zou zijn als de vrouwen van de 4 bandleden "Sorry, sunday bloody sunday" zouden zeggen in bed.
Niet veel boeiends eigenlijk, maar hee, het was al na middernacht.
#cutforbieberquote:Op zondag 13 januari 2013 11:07 schreef Toekito het volgende:
net als de gesprekken in dit topic rond die tijd RN
Yeah, hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh can you feel the love, Toekito?
Je zegt zulke lieve dingen de laatste tijd *ahumquote:
Hij blijft grappigquote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://failblog.cheezburger.com/tag/cutforbieber
en toch voel ik liefde. Verbaasd?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je zegt zulke lieve dingen de laatste tijd *ahum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |