Niet geaccepteerd gaat te ver. Niet iedereen zal het misschien leuk vinden maar daarom mag het nog welquote:Op zondag 13 januari 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wordt hier toch niet geaccepteerd.
Die stond al in het vorige topicquote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Bij oude mannen van 50 zou je die verwachten in de SCs, bij JNG zou er iets als Nicki Minaj in moeten staan.
50?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Bij oude mannen van 50 zou je die verwachten in de SCs, bij JNG zou er iets als Nicki Minaj in moeten staan.
Wat sv zegt, en ik vond die van lb mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Resize die banners eens naar 640 pixels
Tja want dit is nog slechterquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
ja ga maar alvast huilen want ik ben de enig die het leuk vind. of lach me maar uit ja.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat sv zegt, en ik vond die van lb mooier
jaaaaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
En dan deze als jng hit
Hayley Williams is wel goed.
Bij die naam moet ik altijd aan deze denkenquote:
Zoek op gif resizer o.i.d. op google. Ja rockie vond het nodig nieuwe te makenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?En die van LB hadden gewoon moeten blijven staan inderdaad.
Ja geen zin in die onzin. Modje gooit de ouwe banners er wel weer in.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zoek op gif resizer o.i.d. op google. Ja rockie vond het nodig nieuwe te maken
Kan jij ook, voordat we allemaal sterfen aan oogaidsquote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen zin in die onzin. Modje gooit de ouwe banners er wel weer in.
haahha ja ik vond die van hem ook wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit. Ik vind 'm prima.
Maar die van Bietsj was het tofste
[img=640]quote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?En die van LB hadden gewoon moeten blijven staan inderdaad.
jaaaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
haahha ja ik vond die van hem ook wel leuk eigenlijk
seri?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
O juppie morgen naar de kerk. Leuk!![]()
Voor het eerst sinds jaren.
Wel een vrij grote sekte danquote:Op zondag 13 januari 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
Maar ik heb bij kerken altijd zo het idee van, net een sekte ofzo.
Sinds wanneer?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
Best wel veel negers zijn gelovig. Kerk zit altijd vol met negerinnen enzo
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
Best wel veel negers zijn gelovig. Kerk zit altijd vol met negerinnen enzo
ik word niet eens uitgelachenquote:
Cultuur verneuking meer...quote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is gewoon culturele verrijking, maar ik geloof ook niet
Vertelquote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb bij een sekte gezeten...
Tja. En achteraf gezien klinkt het allemaal best wel dom, allemaal mensen die (opzich wel leuke) gospelliedjes zingen voor iemand van wie je niet weet of ie wel bestaat. Als het niet zo is sta je toch zo voor aap tochlquote:
Cool welke.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb bij een sekte gezeten...
Niet als je naar een mis gaat met Pasen hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word niet eens uitgelachendie sfeer is altijd vervelend vind ik.
Het ergens in geloven (of het al dan niet waar is doet niet eens terzake) kan steun biedenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja. En achteraf gezien klinkt het allemaal best wel dom, allemaal mensen die (opzich wel leuke) gospelliedjes zingen voor iemand van wie je niet weet of ie wel bestaat. Als het niet zo is sta je toch zo voor aap tochl
oh maar dat doe ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je naar een mis gaat met Pasen hoor
Er was hier een sekte en daar ben ik bij gegaan om 'm op te doeken, 1,5 jaar later was die weg, ik kwam de sekte leider tegen, dreigde hem van een gebouw af te gooien en werd opgepakt... dat is de korte versie.quote:
Sfeer ligt aan welke kerk, mijn kerk is net een theater ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word niet eens uitgelachendie sfeer is altijd vervelend vind ik.
Ik geloof twijfelachtig, ik kan er geen steun uit halen ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ergens in geloven (of het al dan niet waar is doet niet eens terzake) kan steun bieden
Wat voor sektequote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er was hier een sekte en daar ben ik bij gegaan om 'm op te doeken, 1,5 jaar later was die weg, ik kwam de sekte leider tegen, dreigde hem van een gebouw af te gooien en werd opgepakt... dat is de korte versie.
oh dan is het niet ergquote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sfeer ligt aan welke kerk, mijn kerk is net een theater ofzo
Voor sommige mensen helpt het bij het verwerken van hun verdriet als ze iemand hebben verloren en ze geloven dat hij of zij het beter heeft in de hemel etc.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik geloof twijfelachtig, ik kan er geen steun uit halen ofzo.
Zo'n sekte gebaseerd op 1 iemand die geloofde contact te hebben met een "god figuur" en dat iedereen bezeten was enzo... excorsisme stuff enzo...quote:
Ik heb altijd heel veel respect voor de mensen die ik neuk.... dus je weet wat je te doen staat als je mijn respect wil.quote:
doe eens zo'n ritueel voorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zo'n sekte gebaseerd op 1 iemand die geloofde contact te hebben met een "god figuur" en dat iedereen bezeten was enzo... excorsisme stuff enzo...
Heb ik wel een aantal keer gedaan.quote:
Ik vind jou een enge persoonlijkheidquote:Op zondag 13 januari 2013 00:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zo'n sekte gebaseerd op 1 iemand die geloofde contact te hebben met een "god figuur" en dat iedereen bezeten was enzo... excorsisme stuff enzo...
Say what?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind jou een enge persoonlijkheid![]()
Ik kan me moeilijk inbeelden hoe jij bent.
Leg het uit nu in geuren en kleurenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb ik wel een aantal keer gedaan.
Dat komt zo onvriendelijk overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind jou een enge persoonlijkheid![]()
Ik kan me moeilijk inbeelden hoe jij bent.
Liever niet, dan verkoopt mijn boek straks niet, overigens, ik heb 1/2 liter ammaretto, 1,5 liter wijn en 1,5 liter bier op, nooo, not right now...quote:Op zondag 13 januari 2013 00:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leg het uit nu in geuren en kleuren
En dan kom ik af en toe al onvriendelijk overquote:
ja godsamme. Hóé moet ik je aanbidden?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hetgeen waarmee jij met ok antwoordde
Schreeuw het van de dakenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Liever niet, dan verkoopt mijn boek straks niet, overigens, ik heb 1/2 liter ammaretto, 1,5 liter wijn en 1,5 liter bier op, nooo, not right now...
Vind ik ook vreemdquote:Op zondag 13 januari 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is het niet. Maar kom op, in een sekte gaan om het te stoppen is toch een beetje vreemd.
4 van mijn vrienden waren geobsedeerd met de sekte en beschadigde zichzelf hiervoor excuse me, als ik dat probeer te stoppen, sekte was gericht op werven van 13-16 jarige. kk op daarmee. Ziek figuur dat je vind dat zoiets vrijheid verdient.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is het niet. Maar kom op, in een sekte gaan om het te stoppen is toch een beetje vreemd.
Dat kan ik je niet zeggen, dat moet je in jezelf vinden. Ik kan je wel mijn rekeningnummer dmen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja godsamme. Hóé moet ik je aanbidden?
Hoe kom je er nou bij dat hij dat vind? Je geeft nu details die eerder niet bekend warenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
4 van mijn vrienden waren geobsedeerd met de sekte en beschadigde zichzelf hiervoor excuse me, als ik dat probeer te stoppen, sekte was gericht op werven van 13-16 jarige. kk op daarmee. Ziek figuur dat je vind dat zoiets vrijheid verdient.
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet zeggen, dat moet je in jezelf vinden. Ik kan je wel mijn rekeningnummer dmen.
Hij had de details niet eens nodig om zijn conclusies te trekkenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat hij dat vind? Je geeft nu details die eerder niet bekend waren
dinsdag vrijquote:Op zondag 13 januari 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, de avond gaat snel. Dat betekent dat ik ook weer bijna naar school moet. Kut.
wat heb je mij gegeven? Op onvoorwaardelijke liefde na dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat is dit hypo? Na alles wat ik je heb gegeven
Jij was toch vrij op woensdagen?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
dinsdag vrijen woensdag en donderdag alleen de avond werken
Lol, ik alleen?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dat sektes door de overheid tegengegaan moeten, niet door mensen zoals jij, die alleenstaan.
deze week op dinsdagquote:
quote:
Ja, weetje wat, we gaan allemaal net zoals jij in een hoekje zitten janken net zolang te de overheid alles voor je gepamperde billetjes gaat oplossen!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
Ik vind dat sektes door de overheid tegengegaan moeten, niet door mensen zoals jij, die alleenstaan.
Waar de fuck heb jij het nou weer over, leer lezen ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Weet ik veel? Of heb je zoveel mensen met je mee weten trekken in die sekte.
Sektes zijn gewoon iets waar ik niks mee te maken wil hebben, heb geleerd op school dat je daar niks mee te maken moet hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, weetje wat, we gaan allemaal net zoals jij in een hoekje zitten janken net zolang te de overheid alles voor je gepamperde billetjes gaat oplossen!
Mijn wijsheidquote:Op zondag 13 januari 2013 01:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat heb je mij gegeven? Op onvoorwaardelijke liefde na dan.
Nee, doe ik niet elke weekquote:
Omdat je een fucking sissy bent ja, jij wil dat alles voor je word opgelost, maar anders dan jou, als er iets fout gaat in mijn omgeving los ik het op ipv dat ik er gewoon afstand van neem.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sektes zijn gewoon iets waar ik niks mee te maken wil hebben, heb geleerd op school dat je daar niks mee te maken moet hebben.
zienquote:Op zondag 13 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
Mijn mobiel is achter mijn bed gevallen, en nu kan ik er niet meer bij
Je kunt je bed niet even verschuiven?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
Er zitten monsters onder je bed, zou niet naar gaan graaien als ik jou wasquote:Op zondag 13 januari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
Knapquote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
ja ik pak hem morgen wel. Ik lig nu al in bed enz. Kan wel zonder mobiel.
Liever een fucking sissy zijn dan zelf gevaar lopen. Ik hou van mezelf.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je een fucking sissy bent ja, jij wil dat alles voor je word opgelost, maar anders dan jou, als er iets fout gaat in mijn omgeving los ik het op ipv dat ik er gewoon afstand van neem.
Dan kan ik je niet meer whatsappen?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
ja ik pak hem morgen wel. Ik lig nu al in bed enz. Kan wel zonder mobiel.
Echt egocentrisch kut mietje, kom regelmatig in L'town, dus zal je vast wel keer tegen komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Liever een fucking sissy zijn dan zelf gevaar lopen. Ik hou van mezelf.
Kleine dingen los ik zelf wel op, maar ik ga niet met weirde sektes bezig ofzo
Wat zonder mobiel kunnen? Als mensen me nodig hebben komen ze maar naar me toequote:
Ja, vanavond even niet schatquote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet meer whatsappen?
Gezellig, kopje koffie bij Le Journal?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echt egocentrisch kut mietje, kom regelmatig in L'town, dus zal je vast wel keer tegen komen.
Stoer zegquote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echt egocentrisch kut mietje, kom regelmatig in L'town, dus zal je vast wel keer tegen komen.
Hoe de hell kan je rustig blijven bij zo'n lozer die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan de wereld om zich heen, die verdient 't om door een of andere jack de prikker een mes door z'n lijf te krijgenquote:
komt wel goed hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan moet ik mezelf in slaap huilen sofje
Vaak genoeg gevochten in deze stad, fucking veel criminelen enzo.quote:
Ik denk niet aan de wereld om mij heen, puur omdat ik me zo ver mogelijk van sektes houd?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe de hell kan je rustig blijven bij zo'n lozer die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan de wereld om zich heen, die verdient 't om door een of andere jack de prikker een mes door z'n lijf te krijgen
En die post heb ik gereport. Ga ff dimmen manquote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoe de hell kan je rustig blijven bij zo'n lozer die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan de wereld om zich heen, die verdient 't om door een of andere jack de prikker een mes door z'n lijf te krijgen
Vecht je ook met schooljongetjes van 16?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vaak genoeg gevochten in deze stad, fucking veel criminelen enzo.
Het ging over vrienden die in de problemen zaten en dat was voor jou geen reden genoeg, dus je bent een egocentrische lozer, ja, idd.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk niet aan de wereld om mij heen, puur omdat ik me zo ver mogelijk van sektes houd?
Welke stad? En wat probeer je hier nu duidelijk mee te maken? Het maakt op mij in ieder geval totaal geen indruk dat je vaak heb gevochten. I couldn't care lessquote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vaak genoeg gevochten in deze stad, fucking veel criminelen enzo.
Laat hem lekker.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die post heb ik gereport. Ga ff dimmen man
Ook wel schooljongetjes van 16 gehad in L'town die een wapen trokken of iets dergelijks.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vecht je ook met schooljongetjes van 16?
Je /care level moet omhoog en je hebt alcohol op en het is laatquote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Internet voelt veilig he, in welke dorp woon jij, bunschoten, urk, volendam?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke stad? En wat probeer je hier nu duidelijk mee te maken? Het maakt op mij in ieder geval totaal geen indruk dat je vaak heb gevochten. I couldn't care less
Lozerquote:Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het ging over vrienden die in de problemen zaten en dat was voor jou geen reden genoeg, dus je bent een egocentrische lozer, ja, idd.
Ja die zitten op de Rietlandenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ook wel schooljongetjes van 16 gehad in L'town die een wapen trokken of iets dergelijks.
LOndon woontiequote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Internet voelt veilig he, in welke dorp woon jij, bunschoten, urk, volendam?
Dan kom je ze verkrachten?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
London, Islington. Ik wil je mijn adres wel geven hoor. Lijkt me leuk je te ontmoetenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ging niet om het adres, als je de opmerking niet snapt ben je schijnbaar nogal wereld vreemd, of 12 jaar oud.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
London, Islington. Ik wil je mijn adres wel geven hoor. Lijkt me leuk je te ontmoeten
Misschien omdat ie niet in NL woont?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ging niet om het adres, als je de opmerking niet snapt ben je schijnbaar nogal wereld vreemd, of 12 jaar oud.
En jij bent nogal vol van jezelf en vind jezelf heel wat. Je bent gewoon een zielig mannetje die dagelijks drugs gebruikt en hier een beetje stoer probeert te doen. Ga met je blokken spelen manquote:Op zondag 13 januari 2013 01:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ging niet om het adres, als je de opmerking niet snapt ben je schijnbaar nogal wereld vreemd, of 12 jaar oud.
Dom ofzo...quote:
Fucking retard.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij bent nogal vol van jezelf en vind jezelf heel wat. Je bent gewoon een zielig mannetje die dagelijks drugs gebruikt en hier een beetje stoer probeert te doen. Ga met je blokken spelen man
ehm maar jij hield het ook niet voor je zefl he..quote:Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
Sowieso snap ik het nut van ruzie gaan maken op FOK! niet, je kan het er ook gewoon bij jezelf houden, dat je mij een mietje, egocentrisch weet ik veel vindt.
Nee, dat zou je liever willen, omdat je dan in je mietjes omgeving kan blijven hangen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
Sowieso snap ik het nut van ruzie gaan maken op FOK! niet, je kan het er ook gewoon bij jezelf houden, dat je mij een mietje, egocentrisch weet ik veel vindt.
Je bent bij hem al gauw een retard en kortzichtig en wat dan ook als je niet precies dezelfde mening als hem hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
Ik ben blij dat jij dat zegt en niet iemand bij ze volle verstandquote:
Dat maak jij er vanquote:Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent bij hem al gauw een retard en kortzichtig en wat dan ook als je niet precies dezelfde mening als hem hebt.
wat hield ik niet voor mezelf dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm maar jij hield het ook niet voor je zefl he..
Als je een ruzie uitlokt kan je 'm krijgen ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat zegt en niet iemand met ze volle verstand
Wat kom je hier eigenlijk doen? Gisteren had je ook al zo'n merkwaardige houding hier. Vraag me af wat je ermee wenst te bereiken
Ja, want daar ben ik ook echt mee bezig en naar op zoekquote:Op zondag 13 januari 2013 01:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als je een ruzie uitlokt kan je 'm krijgen ook.
Wauw, ik heb 2 joints gehad in de afgelopen maand en ineens voel jij je zo veel fucking beter, ga lekker god z'n reet kussen, maar val mij daar niet mee lastig.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want daar ben ik ook echt mee bezig en naar op zoek
Neem anders nog een joint
Oke, is er een andere reden waarom je zo opgefokt reageert? Vertel, FOK! is er om te discussieren.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wauw, ik heb 1 2 joint gehad in de afgelopen maand en ineens voel jij je zo veel fucking beter, ga lekker god z'n reet kussen, maar val mij daar niet mee lastig.
Dus dan heb je gisteren de waarheid niet verteld. Je gaf aan dat je elke dag een joint nodig had omdat je anders spastische aanvallen kreegquote:Op zondag 13 januari 2013 01:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wauw, ik heb 1 2 joint gehad in de afgelopen maand en ineens voel jij je zo veel fucking beter, ga lekker god z'n reet kussen, maar val mij daar niet mee lastig.
Lees maar eens terugquote:Op zondag 13 januari 2013 01:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat hield ik niet voor mezelf dan?![]()
excuus daarvoor als t zo is.
Aawhquote:
Ik heb verteld dat ik een maand was gestopt en dat ik toen spastische aanvallen begon te krijgen wat "Fok-it" afkickverschijnschellen noemde. Beter opletten.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus dan heb je gisteren de waarheid niet verteld. Je gaf aan dat je elke dag een joint nodig had omdat je anders spastische aanvallen kreeg
Maar goed, ik ga je maar eens negeren. Ik heb geen interesse in je en vind je maar raar
'quote:Op zondag 13 januari 2013 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat ik een maand was gestopt en dat ik toen spastische aanvallen begon te krijgen wat "Fok-it" afkickverschijnschellen noemde. Beter opletten.
Omdat jij het vreemd vind dat je vrienden zou proberen uit een sekte te halen. Als andere zo weinig voor jou betekenen dat je dat niet eens voor ze over hebt, sorry hoor, dan ben je zwak.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, is er een andere reden waarom je zo opgefokt reageert? Vertel, FOK! is er om te discussieren.
Zelf in een sekte gaan omdat je vrienden zo naief zijn, vind ik nogal wat.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat jij het vreemd vind dat je vrienden zou proberen uit een sekte te halen. Als andere zo weinig voor jou betekenen dat je dat niet eens voor ze over hebt, sorry hoor, dan ben je zwak.
Nee, zijn geheugen is gewoon focked up, misschien heeft hij problemen ofzo, idk, misschien geraped door een of andere christenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Ja alsof hij elke slowchat terug gaat lezen?
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, zijn geheugen is gewoon focked up, misschien heeft hij problemen ofzo, idk, misschien geraped door een of andere christen
Wow, is ook zo veel moeite he.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zelf in een sekte gaan omdat je vrienden zo naief zijn, vind ik nogal wat.
Hij was toen niet online debiel. En volgens mij vertelde jij mij dat jij ook wel een kleeein beetje last van je geheugen hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, zijn geheugen is gewoon focked up, misschien heeft hij problemen ofzo, idk, misschien geraped door een of andere christen
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, geen moeite maar een sekte. Ik heb op school geleerd dat die wel gevaarlijk en evil zijn enzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wow, is ook zo veel moeite he.
Ja, af en toe wel, maar hij was er bij, want het was gisteren in het gesprek dat ik het nog noemdequote:Op zondag 13 januari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was toen niet online debiel. En volgens mij vertelde jij mij dat jij ook wel een kleeein beetje last van je geheugen hebt.
Ja dat was Stuart. dus hou je opmerkingen maar ff voor je.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, af en toe wel, maar hij was er bij, want het was gisteren in het gesprek dat ik het nog noemde
Je weet dat de paus ook in een soort sekte zit? Daar rapen ze kindertjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, geen moeite maar een sekte. Ik heb op school geleerd dat die wel gevaarlijk en evil zijn enzo.
quote:
Je haalt nu 2 dingen door elkaar, ik heb zitten te zuipen en ik kan het nog volgen. beter opletten.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was Stuart. dus hou je opmerkingen maar ff voor je.
Paus, katholieken enzo heb ik niks mee te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je weet dat de paus ook in een soort sekte zit? Daar rapen ze kindertjes.
Ja vooral zo gaan doen inderdaad. sick fuck. Laat maar hoor, lees die slowchat zelf maar terugquote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dingen door elkaar, ik heb zitten te zuipen en ik kan het nog volgen. beter opletten.
Echt serieus, te dom om te poepenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Paus, katholieken enzo heb ik niks mee te maken.
Doe zelf eerst even. Voor ik alles terug moet quoten voor je, ben je pappie niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vooral zo gaan doen inderdaad. sick fuck. Laat maar hoor, lees die slowchat zelf maar terugkan je het zien.
Waar is Hertog Jan in de aanbieding?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
Het is zaterdag nacht, ga het over lekkere chicks en bier hebben ofzo, stelletje gaylords
Geen idee, ik drink Grolschquote:
Die heb ik beide niet tot mijn beschikking helaasquote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
Het is zaterdag nacht, ga het over lekkere chicks en bier hebben ofzo, stelletje gaylords
Hey vertel dat mijn cijferlijstquote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echt serieus, te dom om te poepen
Ik kan ook wel 10en halen op Kaderquote:
Grolsch is ook oké. Enschede sowieso is al tof. Maar Hertog Jan is #1quote:Op zondag 13 januari 2013 01:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink Grolsch
Nee ik sta alles boven 7 op 4VWOquote:Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kan ook wel 10en halen op Kader
Hertog Janquote:Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Grolsch is ook oké. Enschede sowieso is al tof. Maar Hertog Jan is #1
Die is ook wel oke, m'n moeder haalt die als ze weer eens een goedkope bui heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hertog JanNog liever schultenbrauw
Wereld vreemd ofzo.... Ik heb ook VWO gedaan, maar werd er afgetrapt nadat ik 8 weken in het ziekenhuis had gelegen en die fuckers het te moeilijk vonden om me een jaartje over te laten doenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik sta alles boven 7 op 4VWO![]()
Kader?
Oh kader is kbl?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wereld vreemd ofzo.... Ik heb ook VWO gedaan, maar werd er afgetrapt nadat ik 8 weken in het ziekenhuis had gelegen en die fuckers het te moeilijk vonden om me een jaartje over te laten doen
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:42 schreef supersof het volgende:
Ik moet helemaal uit bed omdat mn kat mn kamer uit wilt. Hij wilt niet eens hier slapen
thuglifequote:Op zondag 13 januari 2013 01:42 schreef supersof het volgende:
Ik moet helemaal uit bed omdat mn kat mn kamer uit wilt. Hij wilt niet eens hier slapen
Jaar daarvoor ook in ziekenhuis gelegen en shit. Nee, ik werd van school gekicked en dan moet je op 3 vmbo beginnenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh kader is kbl?![]()
En je moest dan naar havo, omdat je in het ziekenhuis hebt gelegen? naar mijn idee kan je dan gewoon een jaartje overdoen (tenzij je dat al vaker hebt gedaan)
Dan is het toch logisch? 2x blijven zitten is van school af. Wel lullig dat je dan in het ziekenhuis lag thoughquote:Op zondag 13 januari 2013 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jaar daarvoor ook in ziekenhuis gelegen en shit. Nee, ik werd van school gekicked en dan moet je op 3 vmbo beginnen
ja tochquote:
Ik ken een kerel in 4 vwo die bijna 20 is... gewoon omdat ze dat wel ok vinden en als school mag je gewoon een uitzondering maken. en dat gebeurt ook regelmatig, maar schijnbaar is coma enzo niet voldoende.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch? 2x blijven zitten is van school af. Wel lullig dat je dan in het ziekenhuis lag though
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ken een kerel in 4 vwo die bijna 20 is...
Jongste is zelfs 14...quote:Op zondag 13 januari 2013 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Die zit gewoon tussen de 15-16 jarigen... Das toch niet goed voor zo'n klas
Ohja, die zijn er ook nog. Klassenoverslaankindjes. Meestal van die vervelende egocentrische kutkindjes die door hun ouders gepusht worden tot ze niks meer kunnen dan leren leren leren.quote:
2x blijven zitten dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat op mijn 18de ook nog in 4de van havo haha.
Zelfde verhaal met die kerel van 20.... hij kan overigens best door gaan voor 15 ofzo...quote:Op zondag 13 januari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja, die zijn er ook nog. Klassenoverslaankindjes. Meestal van die vervelende egocentrische kutkindjes die door hun ouders gepusht worden tot ze niks meer kunnen dan leren leren leren.
Heb er 1 in de klas zitten
Jep. School is echt fucked up bij mij.quote:
Oh das wel zieligquote:Op zondag 13 januari 2013 01:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met die kerel van 20.... hij kan overigens best door gaan voor 15 ofzo...
Ik moest alleen groep 2 nog een jaartje extra doen omdat ik nog te kinds, speels weet ik veel was.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep. School is echt fucked up bij mij.
Haha ja dat maakt ook niet veel uit later. Kan alleen maar goed voor je zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moest alleen groep 2 nog een jaartje extra doen omdat ik nog te kinds, speels weet ik veel was.
Ik was dan wel vroege leerling.
Yup, als ik in oktober geboren was zou ik sowieso een jaar extra in groep 1 hadden moeten doenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat maakt ook niet veel uit later. Kan alleen maar goed voor je zijn.
Jij ookquote:
De film of het verschrikkelijke nummer door Adele.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Rockiejj het volgende:
Dat is het enige wat ik zeg over skyfall.
Nice he?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
De film of het verschrikkelijke nummer door Adele.
Ben ik ook niet geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 01:59 schreef JRRY het volgende:
De film lijkt me wel leuk. Maar heb geen zin om ervoor naar de bios te gaan.
Adele heeft wel veel haters.quote:
Begint al geweldig met die intro-clip met muziek erachter. Dan zit je er al gewoon helemaal in. Beste bond die er is sowieso.quote:
Vind dr vreemd..quote:Op zondag 13 januari 2013 02:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Adele heeft wel veel haters.
Maar goed ook.
Toch raar dat ook zoveel mensen van dr lijken te houden.
Ja, kippenvel in mn nek, alles.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begint al geweldig met die intro-clip met muziek erachter. Dan zit je er al gewoon helemaal in. Beste bond die er is sowieso.
Ja, Nameless Because My Mom Is As Lazy And Fat As Only She Can Be Adkins ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind dr vreemd..
Heeft ze nou een kind? En zo ja.. Hoe heet het?
Heb hem nog niet gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Rockiejj het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef Rockiejj het volgende:
Maar nu pitten <3 Slaap lekker doesjis.
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef Rockiejj het volgende:
Maar nu pitten <3 Slaap lekker doesjis.
Zelf ingezongen?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn vrienden zijn levenloos bezig![]()
Lol, is gewoon een toch wel algemeen bekend liedjequote:
Ik ken niet dat soort muziek. Net als die kuikentjesshit ik weiger te luisterenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, is gewoon een toch wel algemeen bekend lietje
Ik ook, ik doe er niet aan meequote:Op zondag 13 januari 2013 02:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken niet dat soort muziek. Net als die kuikentjesshit ik weiger te luisteren
Ik weiger ook... *zucht* laat maar, voor jullie mij weer de boeman maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken niet dat soort muziek. Net als die kuikentjesshit ik weiger te luisteren
Je maakt jezelf tot boeman, anders zouden wij dat toch ook niet zomaar vinden?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weiger ook... *zucht* laat maar, voor jullie mij weer de boeman maken.
Nee, jullie weigeren naar mijn mening te luisteren en maken daarom mij maar tot boemanquote:Op zondag 13 januari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je maakt jezelf tot boeman, anders zouden wij dat toch ook niet zomaar vinden?
Ik ben wel nieuwsgierig wat je nou wou zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weiger ook... *zucht* laat maar, voor jullie mij weer de boeman maken.
Ik kan je mening nu wel dromen dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, jullie weigeren naar mijn mening te luisteren en maken daarom mij maar tot boeman
Kan je niet, want je kleine ongecompliceerde brein-tje kan de simpelste gedachte nog niet volgenquote:
Echt serieus, wat is er mis met jouquote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Gaan we weer.. Ik ben weg hier. leuk dat de volgende zich alweer meldt om de SC hier te vertieften. Slaap lekker
Hou maar opquote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kan je niet, want je kleine ongecompliceerde brein-tje kan de simpelste gedachte nog niet volgen
Jammerquote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Gaan we weer.. Ik ben weg hier. leuk dat de volgende zich alweer meldt om de SC hier te vertieften. Slaap lekker
Als je het maar leuk heb gehad danquote:Op zondag 13 januari 2013 02:40 schreef badschaap het volgende:
fuuuck ben wasted na personeelsgfeest +daarna nog stappe mee de boys. Heb nu nog maar 13.40 over van tot 65 euro
quote:Op zondag 13 januari 2013 02:40 schreef badschaap het volgende:
fuuuck ben wasted na personeelsgfeest +daarna nog stappe mee de boys. Heb nu nog maar 13.40 over van tot 65 euro
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |