Niet geaccepteerd gaat te ver. Niet iedereen zal het misschien leuk vinden maar daarom mag het nog welquote:Op zondag 13 januari 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wordt hier toch niet geaccepteerd.
Die stond al in het vorige topicquote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Bij oude mannen van 50 zou je die verwachten in de SCs, bij JNG zou er iets als Nicki Minaj in moeten staan.
50?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Bij oude mannen van 50 zou je die verwachten in de SCs, bij JNG zou er iets als Nicki Minaj in moeten staan.
Wat sv zegt, en ik vond die van lb mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Resize die banners eens naar 640 pixels
Tja want dit is nog slechterquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
ja ga maar alvast huilen want ik ben de enig die het leuk vind. of lach me maar uit ja.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat sv zegt, en ik vond die van lb mooier
jaaaaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
En dan deze als jng hit
Hayley Williams is wel goed.
Bij die naam moet ik altijd aan deze denkenquote:
Zoek op gif resizer o.i.d. op google. Ja rockie vond het nodig nieuwe te makenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?En die van LB hadden gewoon moeten blijven staan inderdaad.
Ja geen zin in die onzin. Modje gooit de ouwe banners er wel weer in.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zoek op gif resizer o.i.d. op google. Ja rockie vond het nodig nieuwe te maken
Kan jij ook, voordat we allemaal sterfen aan oogaidsquote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen zin in die onzin. Modje gooit de ouwe banners er wel weer in.
haahha ja ik vond die van hem ook wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit. Ik vind 'm prima.
Maar die van Bietsj was het tofste
[img=640]quote:Op zondag 13 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?En die van LB hadden gewoon moeten blijven staan inderdaad.
jaaaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
haahha ja ik vond die van hem ook wel leuk eigenlijk
seri?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
O juppie morgen naar de kerk. Leuk!![]()
Voor het eerst sinds jaren.
Wel een vrij grote sekte danquote:Op zondag 13 januari 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
Maar ik heb bij kerken altijd zo het idee van, net een sekte ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |