quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
Druk hier![]()
Voor als je niets te doen hebt, http://go.3fm.nl/festivals-esns/live
11 streams van Eurosonic Noorderslag
Doe Maar Nie Nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en op ned. 3 ook Noordeslag.........spannend wie krijgt er de Popprijs nou hoorde al fluisteren Doe Maar, ik dacht dat die allang dood en begraven waren
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik begraaf niks, jij begint te piepen voor er uberhaupt is ingegrepen. Er wordt op 1 onderwerp strak gemodereerd met een duidelijke reden, die zelfs jij moet begrijpen. Nu begin je bijna preventief richting mods te leuren. Beetje overbodig.
nooit wat aan gevonden aan die hele groepquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.
Neeh geen fans hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nooit wat aan gevonden aan die hele groepsorry voor de fans
Gelukkig, pak van mijn hart, je hebt muziek en muziek hequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke OP Pietje, daar zul je lang op hebben zitten zweten...
Gewoon doorposten dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heb Pietje al ter verantwoording geroepen, geen linken van streams zo is het einde zoek
![]()
Nee alle gekheid op mijn bezemsteel, de OP van Pullup vond ik leuk, Noordeslag duurt maar een avond, dus morgen hebben we een oude OP
post me de Kolere, maar ff Marvin afluisteren, zucht blijft een prachtfantastichweergaloos Nummertjequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
Gaaf Pietje! Ik kijk Handsome Poets in de kleine zaal op stream #1 nu
quote:
Nah, gooi 'm d'r maar in schat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke OP Pietje, daar zul je lang op hebben zitten zweten...
Nope...maar ik heb nix met dat gespam...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Gher, nou niet zo gek gaan doen he
Goed, ik heb er net mijn eerste ban in 7 jaar opzittenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]Remmie, gesjellig je dacht ff, zal eens kijken wat er in de RLS allemaal gebeurd, nou weinig, bijna niks
Hoe gaat het met je?
Huh, jij whaaaaaaaaaaaaaaa ik ook hoor daar niet van, maar jij een ban, wat heb je nu weer allemaal uitgevreten, zeker in Politiek hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, ik heb er net mijn eerste ban in 7 jaar opzitten
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, jij whaaaaaaaaaaaaaaa ik ook hoor daar niet van, maar jij een ban, wat heb je nu weer allemaal uitgevreten, zeker in Politiek he
quote:
En de rest daar hé?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
nog een schitterend nummertje dat nu uit me nieuwe Lappie schalkt
Konfusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]mag ik nu door naar de volgende ronde, hahaha ging er af en toe hard aan toe daar. Las je wel eens, echt ze waren het meestal nooit met je eens, kusje erop
maar jij een Ban, echt ben helemaal confuus of hoe je dat ook schrijft
Hear hear..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.
Behalve dan dat hier niets offtopic is gekkiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de rest daar hé?
MUZ / Wat luister je nu? #2028
Lekker hoor een beetje Mod spelen... het is eenvoudiger dan ik dacht...
Thanks heksiequote:
Ohhnee? dan volg je het hier toch niet goed druiloortje...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve dan dat hier niets offtopic is gekkie
Bedoel jij niet Paultje Poets?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
Gaaf Pietje! Ik kijk Handsome Poets in de kleine zaal op stream #1 nu
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhnee? dan volg je het hier toch niet goed druiloortje...
- niet doen -quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij wil óók Mod worden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
- niet doen -kijk zelf ik kan het
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Paultje Poets?
quote:
Hee voor je het weet is het maandag..... je huiswerk, weet je welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet voor de pvdavvd.quote:
I know, je bent veel linkserder dan ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet voor de pvdavvd.
Heej.. je inbreng wordt al wat meer inhoudelijk..ga zo door!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef pos het volgende:
[..]
Hee voor je het weet is het maandag..... je huiswerk, weet je wel
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, je bent veel linkserder dan ik
Ik kom uit een VVD-nestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.
In bed gaan de meeste mensen dood ..mja goed jij bent al een sarcofaagbewonerquote:Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Ik ga naar bed... niemand bezwaar ga ik gemakshalve aannemen...
Genoeg sleetje gegleden vandaag, mijn liefje heeft iets anders verzonnen ivm het oude 'oud en nieuw' morgenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
ik ben er ook weg van, slaap lekker.....behalve voor Zoa, die moet nog sleetje rijden
hij wel sneeuw, in Amsterdam nog geen vlokje
Thnx, kan ik van jouw inbreng, jammergenoeg, niet zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej.. je inbreng wordt al wat meer inhoudelijk..ga zo door!
Nahh, ik ben speciaal voor jou nog zo laat opgebleven om je te bedanken voor deze hartverwarmende bijdrage weer...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:24 schreef pos het volgende:
[..]
Thnx, kan ik van jouw inbreng, jammergenoeg, niet zeggen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent al net zo gek dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks, het is 11u, rustig laten hameren en je muziek wat harder zetten?
Ik drink niet thuisquote:Op zondag 13 januari 2013 11:07 schreef jacqhassel het volgende:
Op zaterdag avond minder drinken een optie .;)
Je wil mij niet met een hamer bezig zien, dus neequote:
nog gekker danquote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil mij niet met een hamer bezig zien, dus nee
hehehe kijk, dat zijn ideeenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef jacqhassel het volgende:
De hamaraar een botte bijl geven![]()
![]()
en las dus verkeerd dacht dat je een hameraar in je hoofd had sorry
Vast wegens rood fanatisme! Ik hoop dat het lang genoeg was!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
extreem rechts of extreem links, allebeiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.
Aanbellen, vragen of je kan helpen met teringherrie makenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:54 schreef BendeBielzen het volgende:
mogguhhhh wat doe je aan een zondagse hameraar?
Met hun hoofden?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Aanbellen, vragen of je kan helpen met teringherrie maken
Hebben ze extra voor jou gedaan anders bleef je maar spelenquote:
Lekker spruitjesquote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
Eten aangepast aan mijn bloemmetjesjurk spruitjes![]()
Ook heerlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Chili con Carne ronde 2! Tis nu lekkerder!
Als je het te snel opwarmt wel maar het gaat toch niet heel naar binnenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook heerlijk.
Gaan die bonen niet stuk als je dat weer opwarmt?
Dat is waar.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je het te snel opwarmt wel maar het gaat toch niet heel naar binnen
Mijn ervaring is dat ze dan juist kapot gaan lolquote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Je kan het natuurlijk ook in de magnetron doen, blijven ze ook heel.
Toch geen plofkip he?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Kipfilet, prei champions roerbakken en dan lekker sausje erbij en rijst
Prei en champignons, geloof niet dat ik die combi al eens gegeten heb.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
En als je er helemaal niet uitkomt kun je altijd nog naar de Chinees![]()
Dat klinkt niet heel erg appetijtelijk, "groente resten". Maar goed, als je ze aan gort kookt en door een puree stampt dan is het achter je huig te krijgen.quote:
toastjes,salades, kipgerechten, varkensgerechten, konijneboutjes onder het genot van wijnen , champagne en wodka .. tis oud 'oud en nieuw'quote:Op zondag 13 januari 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
En, wat eten we vanavond?
Aardappelen groente en vlees of iets gewaagders?
Zo hey!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
toastjes,salades, kipgerechten, varkensgerechten, konijneboutjes onder het genot van wijnen , champagne en wodka .. tis oud 'oud en nieuw'
Inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg appetijtelijk, "groente resten". Maar goed, als je ze aan gort kookt en door een puree stampt dan is het achter je huig te krijgen.
Bah..... groenten resten......quote:Op zondag 13 januari 2013 15:58 schreef pullup het volgende:
De uilen zijn er weer![]()
Stampie met groente resten vanavond.
Erg geinig ik heb dat erg vaak meegezongenquote:
Ze draaien het nog dikwijls in de kroeg. Altijd feest.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg geinig ik heb dat erg vaak meegezongen
Gewerkt vandaag en geen zin om iets nieuws te halenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef pos het volgende:
[..]
Bah..... groenten resten......
Inspiratie door de maaltijden van hdngmw ?
Bejaardesoos?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze draaien het nog dikwijls in de kroeg. Altijd feest.
Sorry, pullup maar groente restjes klinkt goor...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewerkt vandaag en geen zin om iets nieuws te halenook dit moet goed te maken zijn
Neenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, pullup maar groente restjes klinkt goor...
Bestel wat
joh, doe niet zo flauw! fotoos willen we!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
NeenEn ik ga ook geen foto maken om te bewijzen dat het wel lekker kan zijn want het ziet er waarschijnlijk ook zo uit als het klinkt
Ik ken jullie, daarna moet het zeker ook op stream.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
joh, doe niet zo flauw! fotoos willen we!
Thaise salade met biefstukquote:Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit. Zijn dat biefstukreepjes?
Damn... je hebt ons door...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken jullie, daarna moet het zeker ook op stream.
Duurt nog wel een paar uurtjes.quote:
Dank jequote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
NeenEn ik ga ook geen foto maken om te bewijzen dat het wel lekker kan zijn want het ziet er waarschijnlijk ook zo uit als het klinkt
Wij eten al een poosje vroeg, omdat ik zo nodig een serie moest volgen om 10 over 5 door de weeks.quote:
Echt niet... Tonja dr Chili rules!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo raar hoor. Met restjes kun je de lekkerste dingen maken.
Misschien eet Pullup vanavond wel het lekkerste van ons allemaal
Goede voornemen van hem, als je leest dat er veel voedsel wordt weggegooid!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo raar hoor. Met restjes kun je de lekkerste dingen maken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Nope geen plofkip, althans hij zei net geen plof toen ik het in de pan liet glijdenquote:
Prettige jaarwisseling dan of gelukkig nieuwjaar, wat het nu ook isquote:Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
toastjes,salades, kipgerechten, varkensgerechten, konijneboutjes onder het genot van wijnen , champagne en wodka .. tis oud 'oud en nieuw'
lolquote:Op zondag 13 januari 2013 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope geen plofkip, althans hij zei net geen plof toen ik het in de pan liet glijden
Save water, shower with friends!!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede voornemen van hem, als je leest dat er veel voedsel wordt weggegooid!
Dat ook jaquote:
Met dat schaatsen heb ik echt niksquote:Op zondag 13 januari 2013 16:37 schreef pullup het volgende:
Dat schaatsen hebben we ook weer gehad zie ik.
Ik vind het af en toe wel leuk maar het is te vaak en dit is wat overbodig allemaal, alle Nederlanders winnen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef pos het volgende:
[..]
Met dat schaatsen heb ik echt niks...terwijl mn neef meer dan 10x nederlands kampioen korte baan is geworden en ik vaak ging kijken.
Het staat hier ook op. Vind het irritant en stom...net als wielrennen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel leuk maar het is te vaak en dit is wat overbodig allemaal, alle Nederlanders winnen.
Edit: het is nog niet klaar blijkbaar![]()
Wielrennen vind ik super. Daarnet nog veldrijden gezien een stukje . Kampioenschap van België. Wat een stoere sport zegquote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef pos het volgende:
[..]
Het staat hier ook op. Vind het irritant en stom...net als wielrennen.
Vervelend Annie.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Voor mij is de lol er helemaal af hier ,er schijnt iemand onder mijn naam te posten ,en/of PM's te versturen. Zal proberen mijn gegevens te wissen en hoop dat daar de kous dan mee af is.
Ik kijk ook alles wat met fietsen te maken heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik super. Daarnet nog veldrijden gezien een stukje . Kampioenschap van België. Wat een stoere sport zeg
Volgens mij kan dat helemaal niet, of die persoon moet je ww wetenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Voor mij is de lol er helemaal af hier ,er schijnt iemand onder mijn naam te posten ,en/of PM's te versturen. Zal proberen mijn gegevens te wissen en hoop dat daar de kous dan mee af is.
Vervelend zeg.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
De eerste klassiekers komen er al weer aanquote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk ook alles wat met fietsen te maken heeft
Een neef van mij vriend, fiets alijd meer, thuis op de hometrainer en zweten dat die dan doet ha ha ha ha haquote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De eerste klassiekers komen er al weer aan![]()
Volgende week in Australië begint het wielerseizoen
Of diegene zit je te stangen nuquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Anniebab het volgende:
Ja klopt ik heb griep gehad en kwam daarna weer ns kijken en toen vroeg iemand mij dingen waar ik niets van af weet.
Niet doen Annie, wij weten dat je het niet was, gewoon blijven!!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Lol dat doe ik ook wel eens uit tijdgebrek maar meestal ga ik wel naar buiten hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een neef van mij vriend, fiets alijd meer, thuis op de hometrainer en zweten dat die dan doet ha ha ha ha ha
Bah vervelend, ik zou als ik jou was een van de moderators ff een pmmetje doen, misschien kunnen die nog wat uitzoekenQ!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Anniebab het volgende:
Ja klopt ik heb griep gehad en kwam daarna weer ns kijken en toen vroeg iemand mij dingen waar ik niets van af weet.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol dat doe ik ook wel eens uit tijdgebrek maar meestal ga ik wel naar buiten hoor
Ben meer van het voetballen en tennis. Ook naar Roland Garros geweest een paar jaar terug.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik super. Daarnet nog veldrijden gezien een stukje . Kampioenschap van België. Wat een stoere sport zeg
Dat lijkt me nu een keer leuk om live mee te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef pos het volgende:
[..]
Ben meer van het voetballen en tennis. Ook naar Roland Garros geweest een paar jaar terug.
Was zooo leuk pullup, een aanrader. Via hun side hadden we kaartjes voor de eerste dag. De rest "zwart" gekocht, zodra we de metro uitkwamen. Was echt een te gekke week.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu een keer leuk om live mee te maken.
Gelukkigquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben weer meer op me gemak. Ik begrijp het nu beter, dank jullie wel1
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben weer meer op me gemak. Ik begrijp het nu beter, dank jullie wel1
Gewoon meekletsen anniequote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben weer meer op me gemak. Ik begrijp het nu beter, Dank jullie wel!
Dat heb ik overigens altijd als ik naar Engeland gaquote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef pos het volgende:
Nee niet naar Wimbledon. Sprak in Roland Garros journalisten en die zeiden ook dat het niet zo leuk is als Roland Garros. Als je pech hebt, zei hij nog, regent het 3 dgn.
Ben ooit 2 uur in engeland geweest, stena line, een pub...en weer terugquote:Op zondag 13 januari 2013 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik overigens altijd als ik naar Engeland ga![]()
Ik heb een dag het roeien gezien van de zomer op de spelen en toen was het gelukkig prima
Aha ... en hoe weet jij dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet doen Annie, wij weten dat je het niet was, gewoon blijven!!
En wat niet was ?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha ... en hoe weet jij dat? [ afbeelding ]
Je ww veranderen Annie!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Ik zou best willen weten welke eikel het was eigenlijk...
Stuur even een mailtje naar forum@fok.nl met wie wat en hoe laat enzo. Misschien kunnen ze op IP-adres kijken wie 't was en er wat aan doen. Mods kunnen 't niet iig, helaas.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Ik zou best willen weten welke eikel het was eigenlijk...
quote:
Heeft niks met fok te maken!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Het blijkt op een ustream te zijn geweest, ik begreep het niet goed. Evengoed bedankt!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar forum@fok.nl met wie wat en hoe laat enzo. Misschien kunnen ze op IP-adres kijken wie 't was en er wat aan doen. Mods kunnen 't niet iig, helaas.
Ja prestatie weer hoor!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef Toverheks het volgende:
hollandse zuurkool met worst, lekker justje, groningse grove mosterd..........
Sven en Irene![]()
![]()
echt he Annie, waar een klein land groot in kan zijn, voetballers en schaatsers, daar zijn we toch wel de beste in..................v Persie opende weer met een mooi doelpunt las ik net in de krant.quote:
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij weet meer, dat zie ik al, zeker weer zo'n Kietelkop streek?
Mooi joh die friese paarden, die vind ik zo mooi die dieren!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef Toverheks het volgende:
Irene&Sven in het sleetjedat vind ik minder, echt al was ik wereldkampioen, je kreeg me niet in dat sleetje
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Jian het volgende:
Als die Nederlanders met één been schaatsen en een zwefkei op hun rug, dan worden ze nog gillend van het lachen Europees kampioen, tjongejonge wat spannend
Het is inderdaad ongeveer vergelijkbaar als je bekijkt hoe verspreid die sport beoefent word.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja het is natuurlijk niet zo spannend als dat pijltjesgooien waar jij en die man uit Den Haag zo liries over zijn
we kennen schaatsen absoluut niet met pijltjes gooien vergelijken, pijltjes gooien doe je met een glas bier in je hand, schaatsen en bier gaan niet samenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is inderdaad ongeveer vergelijkbaar als je bekijkt hoe verspreid die sport beoefent word.
We zijn ook wereldkampioen in korfbal als je het met een iets sportievere activiteit wil vergelijken dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we kennen schaatsen absoluut niet met pijltjes gooien vergelijken, pijltjes gooien doe je met een glas bier in je hand, schaatsen en bier gaan niet samen
Kijk, en Hockey niet te vergeten, wielrennen gaan we ook lekker, Marianne Vos onder andere.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn ook wereldkampioen in korfbal als je het met een iets sportievere activiteit wil vergelijken dan.
Volgens Johan Derksen zijn dat B sporten!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
We zijn ook wereldkampioen in korfbal als je het met een iets sportievere activiteit wil vergelijken dan.
Korfbal en ?? waarschijnlijk alles wat niet voetbal is.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen zijn dat B sporten!
Ja dus ook niet serieus te nemen!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Korfbal en ?? waarschijnlijk alles wat niet voetbal is.
Nou als die Johan Derksen het zegt zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dus ook niet serieus te nemen!
korfbal.....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Preciesquote:
Nog even een berichtje van mijn kant.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Dank je voor de duidelijkheid Yvonnequote:Op zondag 13 januari 2013 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even een berichtje van mijn kant.
Dit is écht niet waar.
Dacht ik al, daarom reageerde ik er niet opquote:Op zondag 13 januari 2013 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is écht niet waar.
Hoe komt degene aan jou inlog gegevens dan Annie?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb ook al gezegd dat het op een stream was. maar ik begreep het niet. Sorry ik ben nu eenmaal een leek op dit gebied.
Het schijnt op een ustream geweest te zijn. Ik had begrepen van op Fok, squote:Op zondag 13 januari 2013 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is écht niet waar.
Ja ik zou het niet weten.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hoe komt degene aan jou inlog gegevens dan Annie?
Kan nl niet zomaar
Joh, op heel veel chats en/of fora gebruiken grapjassen mijn volledige naam, ze doen maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Het schijnt op een ustream geweest te zijn. Ik had begrepen van op Fok, s
Sorry ben nou eenmaal een leek op dit gebied.
Op zo'n streamding kun je jezelf de namen geven die je wilt hèquote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hoe komt degene aan jou inlog gegevens dan Annie?
Kan nl niet zomaar
Heb nog nooit op die stream gepost, en ben het nu ook op andere streams niet meer van plan...voegt niks toe en krijg er enkel ellende vanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef jacqhassel het volgende:
Annie ook op ustream klacht indienen en melden als het echt zo is .;)
ja dat klopt maar annie heeft zelf een account met haar naam en dan is die in gebruik en kan niemand anders erop....quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op zo'n streamding kun je jezelf de namen geven die je wilt hè
Annie als je bij opa aangemeld ben. en geregistreerd ben je geregistreerd op heel ustream en kan je met dat account inderdaad op alle streams komenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb nog nooit op die stream gepost, en ben het nu ook op andere streams niet meer van plan...voegt niks toe en krijg er enkel ellende van
Och arme HDNGMW, hij gaat je zeker missen .......quote:Op zondag 13 januari 2013 18:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb nog nooit op die stream gepost, en ben het nu ook op andere streams niet meer van plan...voegt niks toe en krijg er enkel ellende van
en ze hacken je ook op Fok?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Anniebab het volgende:
Haha zal wel meevallen, kwam er sporadisch, word daar niet gemist hoor!!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Och arme HDNGMW, hij gaat je zeker missen .......
Ik mis HDNGMW ook een beetje......quote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Och arme HDNGMW, hij gaat je zeker missen .......
.....quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef jacqhassel het volgende:
Toch vreemd dat iemand onder jou account kon posten
Annie heeft ook nergens anders gepost, maar een lolbroek heeft haar naam misbruikt!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:26 schreef pullup het volgende:
Annie blijf maar veilig hier posten hoor
Lezen schijnt lastig te zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind het vreemd dat er zo lang over doorgepraat wordt, tis nu toch duidelijk?
Vind je het wordt nu alleen maar vreemder maar goedquote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind het vreemd dat er zo lang over doorgepraat wordt, tis nu toch duidelijk?
Jaa, dat is het !!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Anniebab het volgende:
Ja of moedwillig niet gelezen.quote:
Nee hoor voor velen is duidelijk dat gecopieer ook hequote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje verdacht.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Anniebab het volgende:
Ja Annieb, sinds de censuur is het een beetje tam, dus elke oneffenheid is smullen, hèquote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Anniebab het volgende:
Zoals ik al zie, jij weet veel ....quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
Om alle geruchten de kop in te drukken, er is een bericht van mij van een ander forum gekopieerd, en aan iemand gestuurd van een ustreamchat, en als naam Anniebob er onder gezet, dit heeft niets met Fok te maken er er is ook geen wachtwoord gestolen, alleen de naam van Annie misbruikt onder een bericht, Annie weet nu hoe het zit, en heeft niets mee te maken met dat bericht wat verstuurd is.
Gek he als het om mijn bericht gaat. Ja toch niet dan?quote:
Haha ja ik zou net zeggen, er is natuurlijk wel weer leven in de brouwerij...!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Annieb, sinds de censuur is het een beetje tam, dus elke oneffenheid is smullen, hè
Good thinking, ik kijk vragend naar Poezewoes ........quote:Op zondag 13 januari 2013 18:31 schreef pos het volgende:
maar ehh Jian...hebben we het wel tegen "de echte" Annie????
Of tegen de echte Jian?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:31 schreef pos het volgende:
maar ehh Jian...hebben we het wel tegen "de echte" Annie????
Dit is onze echte Anniequote:Op zondag 13 januari 2013 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Good thinking, ik kijk vragend naar Poezewoes ........
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga lekker een rondje om het dorp lopen,hou van deze kou,kijken of ik nog een paar Annies tegenkom!
pas je op voor 1 of andere paling zangerquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga lekker een rondje om het dorp lopen,hou van deze kou,kijken of ik nog een paar Annies tegenkom!
Vast wel !!!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Anniebab het volgende:
We weten ondertussen allang dat het die kittekatters zijnquote:
kittekatters?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
We weten ondertussen allang dat het die kittekatters zijn
Je gaat niet door voor de koelkast!!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
We weten ondertussen allang dat het die kittekatters zijn
Dan zijn het de klippenkoppersquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je gaat niet door voor de koelkast!!
Nou nee misschien iets voor de pers?quote:
Ja dat is waar allemaal aardig en vriendelijk op fokquote:Op zondag 13 januari 2013 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar forum, altijd gedonder, niet zo al hier, vriendelijk en aardig
Ja binnen is beter.quote:
Nou dan is het maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt, hèquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef jacqhassel het volgende:
Als ik het voor het zeggen ad was het elke dag 30 graden![]()
![]()
Dan zouden we binnen de kortste keren door de insecten overspoeld wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
Precies en de boeren willen regen!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
...of sex?...kiezen moet jequote:Op zondag 13 januari 2013 19:05 schreef jacqhassel het volgende:
wat wil jij dan dagelijks Jian regen??????
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Het weer en wat eten we vandaag, dit topic wint zo snel aan diepgang dat ik af en toe even moet bijkomen hoor, latersz
Awww...verlegenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef Jian het volgende:
Het weer en wat eten we vandaag, dit topic wint zo snel aan diepgang dat ik af en toe even moet bijkomen hoor, latersz
Wellus!!!!quote:
Ik werd pas wakker bij de sex ..quote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef pos het volgende:
[..]
Wellus!!!!
btw...nog 9n posts....ehhh moet er noet iemand aftellen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |