quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
Druk hier![]()
Voor als je niets te doen hebt, http://go.3fm.nl/festivals-esns/live
11 streams van Eurosonic Noorderslag
Doe Maar Nie Nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en op ned. 3 ook Noordeslag.........spannend wie krijgt er de Popprijs nou hoorde al fluisteren Doe Maar, ik dacht dat die allang dood en begraven waren
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik begraaf niks, jij begint te piepen voor er uberhaupt is ingegrepen. Er wordt op 1 onderwerp strak gemodereerd met een duidelijke reden, die zelfs jij moet begrijpen. Nu begin je bijna preventief richting mods te leuren. Beetje overbodig.
nooit wat aan gevonden aan die hele groepquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.
Neeh geen fans hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nooit wat aan gevonden aan die hele groepsorry voor de fans
Gelukkig, pak van mijn hart, je hebt muziek en muziek hequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke OP Pietje, daar zul je lang op hebben zitten zweten...
Gewoon doorposten dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heb Pietje al ter verantwoording geroepen, geen linken van streams zo is het einde zoek
![]()
Nee alle gekheid op mijn bezemsteel, de OP van Pullup vond ik leuk, Noordeslag duurt maar een avond, dus morgen hebben we een oude OP
post me de Kolere, maar ff Marvin afluisteren, zucht blijft een prachtfantastichweergaloos Nummertjequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
Gaaf Pietje! Ik kijk Handsome Poets in de kleine zaal op stream #1 nu
quote:
Nah, gooi 'm d'r maar in schat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke OP Pietje, daar zul je lang op hebben zitten zweten...
Nope...maar ik heb nix met dat gespam...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
Gher, nou niet zo gek gaan doen he
Goed, ik heb er net mijn eerste ban in 7 jaar opzittenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]Remmie, gesjellig je dacht ff, zal eens kijken wat er in de RLS allemaal gebeurd, nou weinig, bijna niks
Hoe gaat het met je?
Huh, jij whaaaaaaaaaaaaaaa ik ook hoor daar niet van, maar jij een ban, wat heb je nu weer allemaal uitgevreten, zeker in Politiek hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, ik heb er net mijn eerste ban in 7 jaar opzitten
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, jij whaaaaaaaaaaaaaaa ik ook hoor daar niet van, maar jij een ban, wat heb je nu weer allemaal uitgevreten, zeker in Politiek he
quote:
En de rest daar hé?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
nog een schitterend nummertje dat nu uit me nieuwe Lappie schalkt
Konfusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]mag ik nu door naar de volgende ronde, hahaha ging er af en toe hard aan toe daar. Las je wel eens, echt ze waren het meestal nooit met je eens, kusje erop
maar jij een Ban, echt ben helemaal confuus of hoe je dat ook schrijft
Hear hear..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.
Behalve dan dat hier niets offtopic is gekkiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de rest daar hé?
MUZ / Wat luister je nu? #2028
Lekker hoor een beetje Mod spelen... het is eenvoudiger dan ik dacht...
Thanks heksiequote:
Ohhnee? dan volg je het hier toch niet goed druiloortje...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve dan dat hier niets offtopic is gekkie
Bedoel jij niet Paultje Poets?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
Gaaf Pietje! Ik kijk Handsome Poets in de kleine zaal op stream #1 nu
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhnee? dan volg je het hier toch niet goed druiloortje...
- niet doen -quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij wil óók Mod worden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
- niet doen -kijk zelf ik kan het
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Paultje Poets?
quote:
Hee voor je het weet is het maandag..... je huiswerk, weet je welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet voor de pvdavvd.quote:
I know, je bent veel linkserder dan ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet voor de pvdavvd.
Heej.. je inbreng wordt al wat meer inhoudelijk..ga zo door!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef pos het volgende:
[..]
Hee voor je het weet is het maandag..... je huiswerk, weet je wel
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, je bent veel linkserder dan ik
Ik kom uit een VVD-nestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.
In bed gaan de meeste mensen dood ..mja goed jij bent al een sarcofaagbewonerquote:Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Ik ga naar bed... niemand bezwaar ga ik gemakshalve aannemen...
Genoeg sleetje gegleden vandaag, mijn liefje heeft iets anders verzonnen ivm het oude 'oud en nieuw' morgenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
ik ben er ook weg van, slaap lekker.....behalve voor Zoa, die moet nog sleetje rijden
hij wel sneeuw, in Amsterdam nog geen vlokje
Thnx, kan ik van jouw inbreng, jammergenoeg, niet zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej.. je inbreng wordt al wat meer inhoudelijk..ga zo door!
Nahh, ik ben speciaal voor jou nog zo laat opgebleven om je te bedanken voor deze hartverwarmende bijdrage weer...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:24 schreef pos het volgende:
[..]
Thnx, kan ik van jouw inbreng, jammergenoeg, niet zeggen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent al net zo gek dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks, het is 11u, rustig laten hameren en je muziek wat harder zetten?
Ik drink niet thuisquote:Op zondag 13 januari 2013 11:07 schreef jacqhassel het volgende:
Op zaterdag avond minder drinken een optie .;)
Je wil mij niet met een hamer bezig zien, dus neequote:
nog gekker danquote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil mij niet met een hamer bezig zien, dus nee
hehehe kijk, dat zijn ideeenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef jacqhassel het volgende:
De hamaraar een botte bijl geven![]()
![]()
en las dus verkeerd dacht dat je een hameraar in je hoofd had sorry
Vast wegens rood fanatisme! Ik hoop dat het lang genoeg was!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
extreem rechts of extreem links, allebeiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon super rechts, alleen je weet het nog niet.
Aanbellen, vragen of je kan helpen met teringherrie makenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:54 schreef BendeBielzen het volgende:
mogguhhhh wat doe je aan een zondagse hameraar?
Met hun hoofden?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Aanbellen, vragen of je kan helpen met teringherrie maken
Hebben ze extra voor jou gedaan anders bleef je maar spelenquote:
Lekker spruitjesquote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
Eten aangepast aan mijn bloemmetjesjurk spruitjes![]()
Ook heerlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Chili con Carne ronde 2! Tis nu lekkerder!
Als je het te snel opwarmt wel maar het gaat toch niet heel naar binnenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook heerlijk.
Gaan die bonen niet stuk als je dat weer opwarmt?
Dat is waar.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als je het te snel opwarmt wel maar het gaat toch niet heel naar binnen
Mijn ervaring is dat ze dan juist kapot gaan lolquote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Je kan het natuurlijk ook in de magnetron doen, blijven ze ook heel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |