Het proletariaat zoals te zien in Probleemwijken is al reeds voor het middaguur dronken.quote:
Bespeur ik hier een tautologie beste Frank?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het proletariaat zoals te zien in Probleemwijken is al reeds voor het middaguur dronken.
Jazeker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een tautologie beste Frank?
De Nederlandse taal. Wat doe je?quote:
Staceyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Je ex op een website tegenkomen waar je haar in haar functie als toiletjuffrouw op de voetbalclub het zo juist triest verloren hebbende thuis spelende team ziet verwennen, allemaal tegelijk!![]()
Nou dat is ook een zware dobber vrind, dat kan ik je wel vertellen
Je wil niet weten hoe verbazingwekkend makkelijk je een heel vriendinnengroepje kan afwerken als je t slim aanpaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Pharkus het volgende:
Misschien niet handig om je pijlen te richten op vriendinnen van je ex. Dat leer je in je puberjaren.
Zo jij hebt ook echt niet in de gaten wie wie neukt hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef yurian het volgende:
Elke twee weken treffen wij steeds dezelfde groep meiden in de kroeg. Allemaal begin dertig, gescheiden en geil als boter. Ze moeten dan ook wel scoren, want de kinderen zijn dat weekend bij hun vader en dan kunnen ze eindelijk hun gang gaan. Ik heb een aantal van die dames meerdere keren mee naar huis gehad en ze laten je geen moment met rust![]()
Zulke regelingen zijn perfect voor vrijgezelle mannen als ons
Jij bent dus ook een ex van haar? nou dat geld van die rijlessen zou zij mij nog terug gaan betalen maar nooit iets van gezien! en dat terwijl zij in 1x haar rijbewijs haaldequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |