Oh, gelukkigquote:Op woensdag 16 januari 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verkeerd gelezen trouwens, Ajax won met een penal van HSC '21, JVC trapte Excelsior er uit, die twee uitslagen stonden onder mekaar
quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, hardbevochten maar uiteindelijk makkelijke zege op Stade Rennais: 3-0Sta nu 2e in de groep, onder Schalke (allebei 9 punten maar Schalke heeft minder goals gemaakt).
FM doet hier blijkbaar niks mee, Ajax was veel beter en ik verloorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou FM ook doen aan onderlinge dealtjes?
Ik moet nu de laatste wedstrijd van het seizoen uit bij Ajax spelen. Zij hebben een punt nodig om kampioen te worden, ik heb een punt nodig om me te plaatsen voor de Europa League zonder play-offs te hoeven spelen. In het echt zou dit dus sowieso 0-0 worden, ben benieuwd wat FM ermee doet
Ik speel meestal met PSV, en heb zoiets van ik ga lekker van mijn eigen kracht uit, i.p.v. dat ik me aanpas aan de tegenstander. In ieder geval in de competitie. Dus dan speel ik eigenlijk altijd met dezelfde tactiek, zowel uit als thuis. Wel heb ik altijd 2 tactieken on the side, de een heel aanvallend, bijvoorbeeld voor bekerwedstrijden tegen amateurs, en een heel verdedigende tactiek, voor Europese duels tegen topclubs, of om een wedstrijd in het laatste gedeelte "op slot" te gooien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Fargo het volgende:
Blijft iedereen hier over het algemeen bij één speelstijl, die men zowel uit als thuis gebruikt. Eventueel licht aangepast bij blessures/schorsingen? Of wordt er veelal gespeeld met een systeen voor thuis- en een apart systeem voor uitduels.
Ik doe namelijk eigenlijk altijd het eerste, maar ik maak me zorgen, want ik heb halverwege de tweede periode (Jupiler League) nog geen uitduel gewonnen, terwijl ik thuis slechts één keer heb gelijkgespeeld en de rest gewonnen.
Toch maar eens beraden op een ander systeem bij uitduels...
Moet wel ja, tenzij de club met het lagere doelsaldo altijd wordt voorgetrokken in FM12. Ik heb al van Schalke verloren, maar dacht dat zoiets pas aan het eind van de rit beslist werd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Onderling resultaat.
Op het vergrootglas klikken, dan kan komt het tevoorschijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:37 schreef Me_Joeder het volgende:
Is het zoekveld dat normaal rechtsboven zat nog ergens terug te vinden in fm13?
Nu je het zegt... er was een 10% clausule.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet alles gaat naar je transferbudget he, en misschien was er een clausule dat een bepaald percentage nog naar feyenoord gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |