Herstel, ik moest tactisch doorschuivenquote:
Hier iig niet. Siggie staat er altijd in als ik tegen Ajax moetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Niek92 het volgende:
Geen idee over hoeveel games ik hier al gepost heb, maar ik had de aandrang om met talentjes te spelen, dus ik ben een nieuwe game met Ajax begonnen. Wat me opvalt is dat de blessures van Sightorsson gescript zijn? Hij speelt een wedstrijd in de voorbereiding, is vervolgens 4 weken geblesseerd. Nadat hij hersteld is, voorzichtig weer gebracht om vervolgens een gebroken been op te lopen, waardoor die minimaal 6 maanden eruit ligt. Volgens mij is dat met iedere game zo, of niet?
In de editor kan je zien dat Siggy een hoge graad qua blessuregevoeligheid heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Niek92 het volgende:
Geen idee over hoeveel games ik hier al gepost heb, maar ik had de aandrang om met talentjes te spelen, dus ik ben een nieuwe game met Ajax begonnen. Wat me opvalt is dat de blessures van Sightorsson gescript zijn? Hij speelt een wedstrijd in de voorbereiding, is vervolgens 4 weken geblesseerd. Nadat hij hersteld is, voorzichtig weer gebracht om vervolgens een gebroken been op te lopen, waardoor die minimaal 6 maanden eruit ligt. Volgens mij is dat met iedere game zo, of niet?
Dan zal het wel aan mij liggen. In ieder geval maar even een nieuwe spits zoeken voor de komende helft van het seizoenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier iig niet. Siggie staat er altijd in als ik tegen Ajax moet
Daar heb ik dus nog nooit in gekeken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de editor kan je zien dat Siggy een hoge graad qua blessuregevoeligheid heeft
Er staan wel meer verborgen attributes daarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. In ieder geval maar even een nieuwe spits zoeken voor de komende helft van het seizoen
[..]
Daar heb ik dus nog nooit in gekeken..
Ik heb liever dat ze het niet doen, anders worden ze redelijk snel weggekaapt door topclubs.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn nu een aantal coaches van mij op zo'n cursus gegaan, maar heb je daar ook daadwerkelijk iets aan of krijgen ze alleen een beter diploma in hun profiel?
Schandalig dat je daar ook gewoon niks tegen kunt doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze het niet doen, anders worden ze redelijk snel weggekaapt door topclubs.
Bij mij is m'n halve staf uit zichzelf gegaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze het niet doen, anders worden ze redelijk snel weggekaapt door topclubs.
Realisme he.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schandalig dat je daar ook gewoon niks tegen kunt doen
Je kan ze een nieuw contract aanbieden en dan bestaat de mogelijkheid dat ze jouw contract accepteren. En in 2013 kan je ook een privégesprek met je coaches doen en daarin vragen of ze willen blijven en het voorstel willen afwijzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schandalig dat je daar ook gewoon niks tegen kunt doen
Ze hebben wel degelijk zin. De stats gaan wel degelijk omhoog van de coaches. Heb het namelijk een keer bijgehouden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn nu een aantal coaches van mij op zo'n cursus gegaan, maar heb je daar ook daadwerkelijk iets aan of krijgen ze alleen een beter diploma in hun profiel?
Ah, prima!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk zin. De stats gaan wel degelijk omhoog van de coaches. Heb het namelijk een keer bijgehouden.
Daarbij krijg je ook meer sterren dus bij de training. (logisch eigenlijk, als de stats van de trainer ook verbeterenquote:
Tegen wie moet je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wales naar de halve finale van het WK
edit: hmm, wordt toch nog knokken voor die 2e plekquote:1. FC Twente 3 6 +6
2. Schalke 04 3 6 +4
3. Stade Rennais 3 6 +0
4. Shamrock 3 0 -10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |