Ik ken nog de tijd dat je die gozer voor max 2 miljoen over kon nemenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik wil Verratti van PSG maar die wil 25 miljoen eens zien wat ik eraf kan handelen
Mja in begin 12 voordat die nog bij PSG zat!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ken nog de tijd dat je die gozer voor max 2 miljoen over kon nemen
Heb nog nooit Neymar gekocht, maar ik zou denken als poacher met misschien een Target Man naast hem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je het beste uit Neymar halen![]()
Nu 2de seizoen Spurs, voor 48 miljoen gekocht maar hij heeft maar 2x een goal gemaakt en de rest haalt hij maar een 7, valt nauwelijks op.
Zijn lage invloed kan 1 van de redenen zijn. Als inside forward kan het mss werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je het beste uit Neymar halen![]()
Nu 2de seizoen Spurs, voor 48 miljoen gekocht maar hij heeft maar 2x een goal gemaakt en de rest haalt hij maar een 7, valt nauwelijks op.
Ik heb maar 1 spits en dat is Neymarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb nog nooit Neymar gekocht, maar ik zou denken als poacher met misschien een Target Man naast hem?
Heb zelf een vergelijkbare speler die redelijk veel scoort, maar die heb ik in een 4-3-3 formatie als poacher. Naast hem een target man en deep lying forward. Op het middelveld een ball winning midfielder, deep lying playmaker en een advanced playmaker, en nog twee wing backs die redelijk ver opkomen. M'n Target man wordt veel aangespeeld via de flanken en legt de bal dan vaak af aan mijn poacher, terwijl het middelveld vaak mijn DLF aanspeelt, die de bal dan naar mijn poacher speelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 spits en dat is Neymar
Speel 4321 met Lennon en Bale flanken, Isco erachter.
Ik heb iets veranderd. Isco alleen maar steekballen laten geven met zijn 19 passing, Lennen en Bale zelden van afstand laten schieten. Nu begint het eindelijk te lopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb zelf een vergelijkbare speler die redelijk veel scoort, maar die heb ik in een 4-3-3 formatie als poacher. Naast hem een target man en deep lying forward. Op het middelveld een ball winning midfielder, deep lying playmaker en een advanced playmaker, en nog twee wing backs die redelijk ver opkomen. M'n Target man wordt veel aangespeeld via de flanken en legt de bal dan vaak af aan mijn poacher, terwijl het middelveld vaak mijn DLF aanspeelt, die de bal dan naar mijn poacher speelt.
Mwoh.quote:
Ik zou jou team wel eens tegen mijn team laten spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb iets veranderd. Isco alleen maar steekballen laten geven met zijn 19 passing, Lennen en Bale zelden van afstand laten schieten. Nu begint het eindelijk te lopen
Nee over Iscoquote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het ging hier toch pas geleden over ene Ince?
Laat die nou toevallig bij mijn Blackpool zitten
Ach so...quote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Nee over Isco
Dat is net weer ff een andere
Dat verlies ik toch, ik ben geen tacticus. Ik moet het met hebben van mijn spelers a la Guardiolaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik zou jou team wel eens tegen mijn team laten spelen
Gewoon uit nieuwsgierigheid!!
Oh was niet bedoeld als ik ben daar zo goed in.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verlies ik toch, ik ben geen tacticus. Ik moet het met hebben van mijn spelers a la Guardiola
2de pas. Moet nog een aardige team maken, heb nu alleen een goed aanval.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Oh was niet bedoeld als ik ben daar zo goed in.
Maar meer van beide wel aardige teama., hoeveelste seizoen zit je?
Ga maar alvast achter zouma is echt een baas cvquote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2de pas. Moet nog een aardige team maken, heb nu alleen een goed aanval.
Ik heb die Italiaan van Rubin transfervrij gepakt. Conchetti ofzo, ook een goeiequote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ga maar alvast achter zouma is echt een baas cv
Ik kwam niet verder dan 2024 met Volendamquote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is jullie langste carriere ooit en met welke club(s)?
Van mij met Ajax tot 2027
Net bezig aan het 3e seizoen met Twentequote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is jullie langste carriere ooit en met welke club(s)?
Van mij met Ajax tot 2027
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eerste 6 vriendschappelijke wedstrijden gewonnen met 16 goals voor en 3 tegen in totaal.Tot nu toe alleen Kara en M'Bengue gekocht, ik ben nog bezig met een speler maar ik ben zijn naam vergeten .
Geen idee, maar je ziet wel vaak dat jeugdtrainers niet als jeugdtrainer willen werken en de stap omhoog (naar trainer/ trainer 1e elftal) wel zien zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je trainer -18 aantrekken? Elke keer als ik een iemand van ene club een contract aan bied, zien ze het niet zien zitten. Maar wel om als trainer aan de slag te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |