Ik ken nog de tijd dat je die gozer voor max 2 miljoen over kon nemenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik wil Verratti van PSG maar die wil 25 miljoen eens zien wat ik eraf kan handelen
Mja in begin 12 voordat die nog bij PSG zat!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ken nog de tijd dat je die gozer voor max 2 miljoen over kon nemen
Heb nog nooit Neymar gekocht, maar ik zou denken als poacher met misschien een Target Man naast hem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je het beste uit Neymar halen![]()
Nu 2de seizoen Spurs, voor 48 miljoen gekocht maar hij heeft maar 2x een goal gemaakt en de rest haalt hij maar een 7, valt nauwelijks op.
Zijn lage invloed kan 1 van de redenen zijn. Als inside forward kan het mss werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je het beste uit Neymar halen![]()
Nu 2de seizoen Spurs, voor 48 miljoen gekocht maar hij heeft maar 2x een goal gemaakt en de rest haalt hij maar een 7, valt nauwelijks op.
Ik heb maar 1 spits en dat is Neymarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb nog nooit Neymar gekocht, maar ik zou denken als poacher met misschien een Target Man naast hem?
Heb zelf een vergelijkbare speler die redelijk veel scoort, maar die heb ik in een 4-3-3 formatie als poacher. Naast hem een target man en deep lying forward. Op het middelveld een ball winning midfielder, deep lying playmaker en een advanced playmaker, en nog twee wing backs die redelijk ver opkomen. M'n Target man wordt veel aangespeeld via de flanken en legt de bal dan vaak af aan mijn poacher, terwijl het middelveld vaak mijn DLF aanspeelt, die de bal dan naar mijn poacher speelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 spits en dat is Neymar
Speel 4321 met Lennon en Bale flanken, Isco erachter.
Ik heb iets veranderd. Isco alleen maar steekballen laten geven met zijn 19 passing, Lennen en Bale zelden van afstand laten schieten. Nu begint het eindelijk te lopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb zelf een vergelijkbare speler die redelijk veel scoort, maar die heb ik in een 4-3-3 formatie als poacher. Naast hem een target man en deep lying forward. Op het middelveld een ball winning midfielder, deep lying playmaker en een advanced playmaker, en nog twee wing backs die redelijk ver opkomen. M'n Target man wordt veel aangespeeld via de flanken en legt de bal dan vaak af aan mijn poacher, terwijl het middelveld vaak mijn DLF aanspeelt, die de bal dan naar mijn poacher speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |