ik had liever jolingquote:
Dat zeker ja. Gerard Joling alleen is genoeg en heeft intussen meer ervaring dan menig presentator/presentatrice.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker rustig zonder dat Belspelstemmetje
Zie PI.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jammer? Heerlijk dat die doos er niet is..
Ik vermoed ook dat we niks missen, je hebt Geer en de jury, en de schaatsers, het is echt genoegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Gerard Joling alleen is genoeg en heeft intussen meer ervaring dan menig presentator/presentatrice.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoppa, nog effe Geers single promoten
En wel geschreven door Jantje Shitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Hoppa, nog effe Geers single promoten
sterretje die een wiskundige vergelijking oplost is meer verwonderlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie had dat gedacht hè, die hagenees op de schaats
Er zijn zelfs mensen die met carnaval hun (pasgeboren) baby meenemen naar een overvol caféquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat niet veel te druk voor zo'n baby?
waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die met carnaval hun (pasgeboren) baby meenemen naar een overvol café
Ik heb even teruggespoeld (quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
Ik was net even toastjes maken, ik heb iets gemist denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je het wel doen?Ik vind het achterlijk iig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen?
enige die er last van hebben zijn de mensen die de baby horen krijsen boven de muziek uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |