#Jaloersisquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Hamast het volgende:
Heb lekker tot 3 uur 's middags uitgeslapen.
Ik niet, ik heb bier.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, ik verveel me dus![]()
[ afbeelding ]
Ik maar tot 11 uur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Hamast het volgende:
Heb lekker tot 3 uur 's middags uitgeslapen.
Zelfs dat niet, wel automatenkoffie, teh horrorquote:
Ben je aan het werk ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, wel automatenkoffie, teh horror
Jaquote:
Drank!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaKlaar om middernacht. Daarna maar eens aan de whisky.
Dat mag toch ja heul nie meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nog steeds geen tieten.
Ik vrees het ja.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.Anders zat er in iedere post van mij wel een pic met tetters.
![]()
Om mij gezelschap te houden natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
En waarom zit ik op zaterdagavond thuis terwijl ik wel meerdere bier-drinken-in-de-stad-aanbiedingen heb gehad?
(.)(.)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.Anders zat er in iedere post van mij wel een pic met tetters.
![]()
Graag gedaan. Dat is dan tien bier.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Barbusse het volgende:
Zo ben jij, Q. Zo ben jij. Het wordt zéér gewaardeerd.
Tis toch net niet hetzelfde he?quote:
En om mn portemonnee wat te ontzien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om mij gezelschap te houden natuurlijk!
Ik las 'tiet'quote:
Here ya go mate!quote:
Kun je er weer tegenaan tot 12 uurquote:
We zullen het ermee moeten doen. De echte tetters zullen tot zondag moeten wachten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je er weer tegenaan tot 12 uur
Ik doe mn best hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Stuur eens wat tieten mijn kant op, dan praten we.
Gewoon meer zuipen. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:12 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat een zware zaterdagavond worden
In mijn spiegel zie ik wel de rest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaat ze ze nou nog een keer laten zien of wat?
Nog meer foute automatenkoffie?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn spiegel zie ik wel de rest.
Pics!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn spiegel zie ik wel de rest.
quote:
quote:
de burj khalifaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Omdat het een saai weekend is, hier een rotje en een romeinse kaars:
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=112400&c=11
Only in Dubaiquote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Die lui hebben echt geld teveel.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Hadden ze bontkragen?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Zwembadverbod voor tien jongens na wangedrag
Of in hun zwembroek?quote:
Godverdomme Air, ik wou net gaan eten.quote:
O hell yeah! BAM!quote:Van harte gefeliciteerd en welkom bij de muziektheaterproductie Rent.
Bedankt voor je tijd, energie en ontzettend goede auditie gisteren.
Wij zijn opnieuw onder de indruk geweest van het niveau van de audities.
Wij zouden jou heel graag bij de productie hebben.
quote:
BIER!!!!quote:
Ik zei bier.quote:
Zzzzzzzquote:Op zondag 13 januari 2013 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was om zeven uur, wel een tijdje terug.
En nu bedtijd....
Bier X22!quote:
Kamertje nodig?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik wist wel dat je een natuurlijke rentboy was
Dank je, maar nee dank jequote:
Zo min mogelijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
Wat hebben jullie uitgespookt dit weekend?
paar uur dierentuin, voor de rest zo min mogelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
Welke?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:31 schreef JoeBravo het volgende:
ierentuin, voor de rest zo min mogelijk.
die waar ik tegenover woon: Burgers Zoo.quote:
Ik kom nooit bij burgers. Beneden mijn standquote:Op maandag 14 januari 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
BurgersBen ik al een tijdje niet meer geweest.
Wat hebben gij dan gedaan dit weekend?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
BurgersBen ik al een tijdje niet meer geweest.
Geslapen, gelezen, zus op visite gehad, beesten schoongemaakt, bouwmarkten afgestruindquote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben gij dan gedaan dit weekend?
Wat zoek je bij de bouwmarkten dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geslapen, gelezen, zus op visite gehad, beesten schoongemaakt, bouwmarkten afgestruind
Handgreepjes voor in de keuken, lampen, plintjes, gordijnen, kapstokken, zulke dingen.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zoek je bij de bouwmarkten dan?
Alles ongeveerquote:Op maandag 14 januari 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handgreepjes voor in de keuken, lampen, plintjes, gordijnen, kapstokken, zulke dingen.
O the usual: auditie, training, date, seks, theaterquote:Op maandag 14 januari 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
Date of booty call?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O the usual: auditie, training, date, seks, theater
Date.quote:
Ik ben er doorquote:Hoe ging de auditie?
Ah dat heeft CL gedaan dit weekendquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Q. het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)digt-in-kroatie.html!
Dat klinkt al aannemelijker.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft ook een ongeluk veroorzaakt
Alleen als je was doorgereden naar India.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was nooit heelhuids thuisgekomen
Dan doe ik deze wel volgende maandquote:Op maandag 14 januari 2013 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja ik ga donderdag ook een leuk retourtje autorijden
http://goo.gl/maps/S6O9l
terugweg met aanhanger dus 2x zo lang
Onderzoek wijst uit dat 9 van de 10 mensen groepsverkrachtingen leuk vinden!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je was doorgereden naar India.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Onderzoek wijst uit dat 9 van de 10 mensen groepsverkrachtingen leuk vinden!
whehehehequote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeie grap, kan me nog goed herinneren toen ik die voor het eerst hoorde. Ik viel echt van mijn dinosaurus van het lachenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je allergisch bent voor alcohol is het vrij lastig om het in een avondje te leren.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, kan iedereen leren zingen? Of is het gewoon iets lichamelijks waardoor je het wel of niet kunt?
Met mijn bezopen kop (of nuchter ergens alleen of met alleen vriending), VALS zingen kan iedereen, ik ook. Het gaat mij om mooi en zuivere zang.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je allergisch bent voor alcohol is het vrij lastig om het in een avondje te leren.
En dan reageren met net zo'n oude comebackquote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie grap, kan me nog goed herinneren toen ik die voor het eerst hoorde. Ik viel echt van mijn dinosaurus van het lachen
Ik denk dat een beetje muzikale aanleg wel vereist is, maar voor de rest kan iedereen het.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met mijn bezopen kop (of nuchter ergens alleen of met alleen vriending), VALS zingen kan iedereen, ik ook. Het gaat mij om mooi en zuivere zang.
Ik denk dat je veel mensen wel een bepaalde mate van klank en toon vastheid kan aanleren.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met mijn bezopen kop (of nuchter ergens alleen of met alleen vriending), VALS zingen kan iedereen, ik ook. Het gaat mij om mooi en zuivere zang.
Zelfs dat lukt me nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij hoeft alleen maar mooi en lief te zijn.
En heul veul oefenen lijkt mijquote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel mensen wel een bepaalde mate van klank en toon vastheid kan aanleren.
Zoals je iedereen wel kan leren een bal in een goal te schoppen. Maar zoals niet iedereen Messi zal worden is er ook voor zang een (groot) gedeelte aangeboren talent en fysieke eigenschappen die iemand een top talent maken.
Zoals ook met alles. Oefening baart kunst en nog twintig ingrediënten als talent, passie, doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En heul veul oefenen lijkt mij
Maar goed, het zal dus wel te doen zijn om met zangles de valsheid uit een zangstem te halen, lijkt mij.
Uuuhmmhmhmmz, ja misschien wel ja.quote:
Nul. I'm inquote:Leuk! En nu? Hoeveel rondes nog te gaan?
hoeft ook niet, jij bent CL, dat is genoegquote:
Techniek vs Natuurquote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, kan iedereen leren zingen? Of is het gewoon iets lichamelijks waardoor je het wel of niet kunt?
Geen date dus. Geen gevoelquote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhmmhmhmmz, ja misschien wel ja.
[..]
Nul. I'm in
Kreeg 2 dagen naderhand een mail dat ze erg onder de indruk waren van de auditie en dat ze me er bij wilden hebben. Weet alleen nog niet welke rol, want deze vrijdag zijn er ookm nog nieuwe audities.
Als Rogerquote:Op maandag 14 januari 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen date dus. Geen gevoel![]()
Niet als Valjean?
Niet iedereen hoeft ook gelijk een operazanger te worden natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Techniek vs Natuur
Zonder natuurlijke aanleg is techniek nog steeds wel te leren, maar gewoon verrekte moeilijk en wordt 't eindresultaat nooit echt "goed" zegmaar. Je kan beter de aanleg hebben en geen techniek, dan andersom, want de techniek is gewoon trucjes en oefening. En dat laatste kan in principe "iedereen".
Ik kreeg bv als commentaar dat ik geen ademhalingstechniek heb en ana m'n (dinand woerthof) kaak moet werken![]()
![]()
Oh ja! Je ziet er enig uit!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Roger
Of als Angel.
Ja echt. Er zit een Angel in het stuk. Een homo. Een danser. En een travo. Joh.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft ook niet, jij bent CL, dat is genoeg
Ouwe lul.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weekendje weg geweest met de mannen. Gezellig in het bungalowpark. En nu heb ik eigenlijk een week vrij nodig om bij te komen![]()
#ouwelullen
"toch best fijn" was het toch? of las ik dat verkeerd?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja! Je ziet er enig uit!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ouwe lul? Geef mij maar liever een Jonge en strakke............... Oh wacht![]()
Mooie rol is dat! Onder een kartonnendoos lekker beetje bij slapen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
eet ik pas na vrijdag, dan zijn er nog andere audities. Zijn ook mensen van de music-all-factory en ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en training. Dus kan best
maar niet te jong hèquote:
RENTquote:Op maandag 14 januari 2013 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie rol is dat! Onder een kartonnendoos lekker beetje bij slapen.
Wat is het stuk eigenlijk?
Rosaria Dawsonquote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
RENT
Is een van de langstlopende musicals op broadway. Over een jaar in t leven van een aantal krakers/vrienden, opkomst van aids etc. Ook verfilmd (met Rosaria Dawson). Gebaseerd op de opera La Boheme van Puccini.
[ afbeelding ]
Mijn auditie was voor de jongen in t groen, links naast de titel
Ik denk: Go big or go home!
Sssst! Dit is een stiltetopicquote:
Nope.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, kunnen jullie me de rest van de middag bezig houden?
Ik heb voor morgen echt mijn afspraken afgezegd in het zuiden van het land.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Q. het volgende:
eeuwvlokken. Mijn treinende collega's zullen wel binnen no-time gillend naar het station rennen in de hoop de allerlaatste trein nog te halen
Vervolgens glij jij op je giegel en heb je een open beenbreuk als je die tien meter naar huis looptquote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Q. het volgende:
Ah, de eerste sneeuwvlokken. Mijn treinende collega's zullen wel binnen no-time gillend naar het station rennen in de hoop de allerlaatste trein nog te halen.
jouw tietuh?quote:
Wijs.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen echt mijn afspraken afgezegd in het zuiden van het land.
Zeker en vast.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens glij jij op je giegel en heb je een open beenbreuk als je die tien meter naar huis loopt
Die kan je verzetten.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb ik al andere afspraken.
Met mijn kussen
Ik ben hier de enige treiner en hier zijn het juist de autorijders die bij de gedachte van 1~5cm al beginnen te praten over thuis werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Q. het volgende:
Ah, de eerste sneeuwvlokken. Mijn treinende collega's zullen wel binnen no-time gillend naar het station rennen in de hoop de allerlaatste trein nog te halen.
Bijna niemand komt hier met de auto, hebben nogal extreem strenge parkeereisen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige treiner en hier zijn het juist de autorijders die bij de gedachte van 1~5cm al beginnen te praten over thuis werken
Ik zou morgen binnenblijven als je niet eens naar de sportschool durft te lopenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Q. het volgende:
Heb ik tenminste wel een goede smoes om weer niet te gaan sporten vanavond.
Ik ook!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef stbabylon het volgende:
station rennen in de hoop de allerlaatste trein nog te halen.
Ik ben hier de enige treiner en hier zijn het juist de autorijders die bij de gedachte van 1~5cm al beginnen te praten over thuis werke
Ook een goed idee. Er is hier waarschijnlijk toch niemand.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou morgen binnenblijven als je niet eens naar de sportschool durft te lopen
Ik ben gestopt met sporten, maar ik doe nog wel aan de sport.. soort van. Zelf niet meer moe maken, maar wel de andere lastig vallen met regels en zo. Eigenlijk veel beter zoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Q. het volgende:
Heb ik tenminste wel een goede smoes om weer niet te gaan sporten vanavond.
ja leuk alleen mensen die iets van die strekking retweeten verpesten de hele kaartquote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
Deze is trouwens best komisch
http://blogs.rtlnieuws.nl/997-hier-sneeuwt-het-al.html
#hiersneeuwthetal
Stelletje mietjes, allemaal. 20 jaar geleden ging ook iedereen gewoon naar het werk, zonder winterbanden!quote:
Vroeger was dan ook alles beter.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, allemaal. 20 jaar geleden ging ook iedereen gewoon naar het werk, zonder winterbanden!
Maar hij werkt in de praktijk totaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
Deze is trouwens best komisch
http://blogs.rtlnieuws.nl/997-hier-sneeuwt-het-al.html
#hiersneeuwthetal
20 jaar geleden kon ik niet thuiswerkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, allemaal. 20 jaar geleden ging ook iedereen gewoon naar het werk, zonder winterbanden!
Toen vulde je nog vakken bij de AH?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
20 jaar geleden kon ik niet thuiswerken
buiten beetje kwakkelende verkoudheid prima en met u?quote:
Druk dan even op het knopje!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de gordijnen nog niet open gedaan
http://www.buienradar.nl/quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
zoveel sneeuw ligt er niet. En er valt ook niets meer
Record! Party!quote:
Toch een beetje een deceptie.quote:Er moet volgens een woordvoerder van de ANWB wel bij worden gezegd dat het oude spitsrecord, 985 kilometer op 8 februari 1999, nog op een oude manier werd geteld. "Als dat op de huidige manier zou worden geteld was het vijftienhonderd kilometer geweest."
We gebruiken andere kilometers tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Record! Party!
[..]
Toch een beetje een deceptie..
Vanwege de kilometerheffing! Dubbel cashen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We gebruiken andere kilometers tegenwoordig?
Wat is dit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Record! Party!
[..]
Toch een beetje een deceptie..
Jij weet ook altijd alles beter!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Tally het volgende:
Nee de nieuwe telling zijn alleen de snelwegen en belangrijke N-wegen en de oude telling is inclusief de files in de steden.
Dan zou als '99 hertelt zou worden op de nieuwe manier, het aantal lager moeten liggen, niet hoger.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Tally het volgende:
Nee de nieuwe telling zijn alleen de snelwegen en belangrijke N-wegen en de oude telling is inclusief de files in de steden.
Dat is wat ze vanmorgen aan het uitleggen warenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou als '99 herteld zou worden op de nieuwe manier, het aantal lager moeten liggen, niet hoger.
Keeeeeeeeeeeeeeeeeb hele grote bloemkoluh! Bloemkoluh BLOEMKOLUH..quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Keeeeeeeeeeeeeeeeeb hele grote bloemkoluh! Bloemkoluh BLOEMKOLUH..
O wat zijn ze grooooooot..
Ik ben een beetje in de carnaval sfeer. De kleine zingt de hele dag: Er staat een paard in de gang
Ik denk dat ze dan maar eens op een herhalingscursus rekenen moeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wat ze vanmorgen aan het uitleggen waren
Ja. Dat wisten we toch al?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Keeeeeeeeeeeeeeeeeb hele grote bloemkoluh! Bloemkoluh BLOEMKOLUH..
O wat zijn ze grooooooot..
quote:Ik ben een beetje in de carnaval sfeer. De kleine zingt de hele dag: Er staat een paard in de gang
Leuk als je nu echt een paard in de gang zetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Tally het volgende:
voor buurvrouw Janssen word verwisseld voor
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk als je nu echt een paard in de gang zet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, maar wat is dat kuikentje piep?
Ik heb er over gehoord en het schijnt gisteren gedraaid te zijn hier op het werk, maar de radio stond heel zacht. Het schijnt kut te zijn, maar ik weet het niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Zitten wij onder dezelfde steen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
1 keer werkt het nog op je lachspieren, daarna wordt het heel hard heel irritant.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er over gehoord en het schijnt gisteren gedraaid te zijn hier op het werk, maar de radio stond heel zacht. Het schijnt kut te zijn, maar ik weet het niet.
Nog meer reden om er bij onder te kruipenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef L-E het volgende:
Ik zit ook onder die steen, en ik blijf er zitten. Mijn croissantjes en ik.
Ik. Klik. Niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 keer werkt het nog op je lachspieren, daarna wordt het heel hard heel irritant.
Ik krijg er jeuk van in m'n keel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 keer werkt het nog op je lachspieren, daarna wordt het heel hard heel irritant.
Wat heb je hem gister toegeschoven?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Aggus, boss man heeft voedselvergiftiging, wat vervelend nu, komt ie niet op kantoor
Ik heb er niks mee te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je hem gister toegeschoven?
Wij geloven je nietquote:
Tsssskquote:
Deel. Mijn. Leed!!quote:
Ik ben toch veel te lief en onschuldig voor zulke praktijken!quote:
Vertel eens over je nieuwe bijbaan. Jij met je vrouwelijke FB-statussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch veel te lief en onschuldig voor zulke praktijken!
OK, nu benje je geloofwaardigheid kwijtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch veel te lief en onschuldig voor zulke praktijken!
Precies!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel eens over je nieuwe bijbaan. Jij met je vrouwelijke FB-statussen.
nu pas? wist niet dat jij zo goedgelovig wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, nu benje je geloofwaardigheid kwijt.
Ik. Weiger.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, nu benje je geloofwaardigheid kwijt.
Hahahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel eens over je nieuwe bijbaan. Jij met je vrouwelijke FB-statussen.
Al eerder hoor, maar het lijkt exponentieel te gaan de laatste tijdquote:
quote:
ik dacht iets aan je te hebben. medeleven van je te kunnen verwachten. tegenvallertje.quote:
Wanneer heb jij ooit iets aan mij gehad dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht iets aan je te hebben. medeleven van je te kunnen verwachten. tegenvallertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |