abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121589934
Ik snap het ook niet. Zelfs als ik mijn zoontje van 6 'vakantie' laat schrijven schrijft hij het zo 'vakansie'. Dat is nog lang niet zo erg als 'vercansie'
pi_121589993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap het ook niet. Zelfs als ik mijn zoontje van 6 'vakantie' laat schrijven schrijft hij het zo 'vakansie'. Dat is nog lang niet zo erg als 'vercansie'
Mijn moeder schrijft 'vacantie' :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_121590028
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef vencodark het volgende:
Die slechte spelling, waarom!? ;(
Ik tik zelf overal gewoon zo goed mogelijk en dat je eens iets misdoet, ok maar sommige doen alsof ze net in NL zijn komen wonen ofzo!
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren ^O^
Daarom ook altijd: Groter als zeggen, gegarandeerd beet.

Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!

Ik snap dat nooit :? Die mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
pi_121590664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren ^O^

Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!

Ik snap dat nooit :? Die mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
Mensen doen zich blijkbaar graag dommer voor dan ze (hopelijk) zijn.
Over dat laatste, mijn moeder gereageerd ook weleens op mij. Dat vind ik niet zo raar hoor. Je moet er niet meer waarde aan hechten dan nodig is. Overigen woon ik trouwens niet meer thuis, misschien doel je dus echt alleen op die situatie, als mensen wel bij elkaar wonen.

[ Bericht 4% gewijzigd door vencodark op 15-01-2013 14:38:20 ]
pi_121591356
quote:

[..]

Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon) :P
Robert Moog died for our synths
pi_121592654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon) :P
Ja, dat is inderdaad de reden. :')
Overigens zijn er genoeg ouders en kinderen die niet meer bij elkaar onder 1 dak leven en o.a. via Facebook weleens een bericht naar elkaar sturen. Niet alles op Facebook wordt gedaan om interessant te doen of wat dan ook.
pi_121602845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad de reden. :')
Overigens zijn er genoeg ouders en kinderen die niet meer bij elkaar onder 1 dak leven en o.a. via Facebook weleens een bericht naar elkaar sturen. Niet alles op Facebook wordt gedaan om interessant te doen of wat dan ook.
Wel vrijwel alles. Voor communicatie onderling heb je toch ook whatsapp/sms/telefoon enzo? Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.

Ps: Mensen die hun cijfers (uiteraard alleen de 7+ cijfers) op facebook zetten, valt me ook ineens op... Epic fail
pi_121603189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.

Euhm nee dus. :)
pi_121603206
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohnee je doet het omdat je gewoon een prive 1 op 1 gesprek wilt houden :')
pi_121603290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:31 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Ohnee je doet het omdat je gewoon een prive 1 op 1 gesprek wilt houden :')
Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja. ^O^
pi_121603295
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

:')
pi_121603491
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja. ^O^
Dat zou dan nog wel de enige (naast promotie of weldadigheidsdoelstellingen) legitieme reden zijn om een bericht op facebook te zetten inderdaad...

Maar dan weet je ook wat er gebeurt he ;) (Haren)
pi_121603494
quote:

[..]

Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 18:42:07 #89
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_121603578
Stelletjes die samen 1 facebook-account hebben ;( :'(______!!!!!
F.K.A. SuperwormJim
pi_121603628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?
Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...

Schrijft iemand iets verkeerdtdtd, heb je altijd mensen die er als de kippen bij zijn om zoiets te verbeteren. De reden daarachter is simpel : Zelf een beetje stoer/interessant over willen komen.
( Mocht je diegene echt willen helpen, stuur je toch een priveberichtje met een heel verhaal over het werkt met het kofschip). Maar dat gebeurt nooit...

Dat soort mensen zijn gewoon kneiters irritant.
pi_121608171
Al die spelfouten....zit toch standaard spellingscontrole op tegenwoordig.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:21:42 #92
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121608373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:43 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...

Schrijft iemand iets verkeerdtdtd, heb je altijd mensen die er als de kippen bij zijn om zoiets te verbeteren. De reden daarachter is simpel : Zelf een beetje stoer/interessant over willen komen.
( Mocht je diegene echt willen helpen, stuur je toch een priveberichtje met een heel verhaal over het werkt met het kofschip). Maar dat gebeurt nooit...

Dat soort mensen zijn gewoon kneiters irritant.
Ok stelletje hokboeren
pi_121608419
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:21 schreef padlarf het volgende:

[..]

Lekker jonge !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:24:11 #94
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121608504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Lekker jonge !
Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.
Ok stelletje hokboeren
pi_121608657
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef padlarf het volgende:

[..]

Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.
Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:29:00 #96
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121608788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzo
Je bedoelt stukjes tekst selecteren en dan ctrl+b? koste me 10 seconden. :)

Even alle flauwheid op een stokje, consequent taalfouten van iemand en plein publique verbeteren is inderdaad erg irritant, dat ben ik met je eens.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:05:11 #97
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121610799

:r :r :r
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:07:16 #98
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121610919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]

:r :r :r
Zouden mensen die dit soort dingen delen zich nou oprecht goed voelen mocht er ooit iemand een medicijn uitvinden? :') En zou er nou ooit ook maar ÉÉN iemand door zo'n plaatje hebben gedacht 'Verrek, je hebt gelijk! Als ik met prei scheld doe ik veel minder mensen pijn!'?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:07:43 #99
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121610942
Overigens is een van mijn grootste ergernis al die uitnodigingen voor evenementen die ik ontvang. En dan niet leuke evenementen, maar een optreden van een of andere slechte band van een vriend van een vriend in een donker cafe, of een eng obscuur dubstepfeest met onbekende DJ's :')
pi_121616870

Dit soort cryptische shit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')