Mijn moeder schrijft 'vacantie'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap het ook niet. Zelfs als ik mijn zoontje van 6 'vakantie' laat schrijven schrijft hij het zo 'vakansie'. Dat is nog lang niet zo erg als 'vercansie'
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeterenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef vencodark het volgende:
Die slechte spelling, waarom!?
Ik tik zelf overal gewoon zo goed mogelijk en dat je eens iets misdoet, ok maar sommige doen alsof ze net in NL zijn komen wonen ofzo!
Mensen doen zich blijkbaar graag dommer voor dan ze (hopelijk) zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren
Daarom ook altijd: Groter als zeggen, gegarandeerd beet.
Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!
Ik snap dat nooitDie mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren
Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!
Ik snap dat nooitDie mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
Ja, dat is inderdaad de reden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon)
Wel vrijwel alles. Voor communicatie onderling heb je toch ook whatsapp/sms/telefoon enzo? Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de reden.![]()
Overigens zijn er genoeg ouders en kinderen die niet meer bij elkaar onder 1 dak leven en o.a. via Facebook weleens een bericht naar elkaar sturen. Niet alles op Facebook wordt gedaan om interessant te doen of wat dan ook.
Euhm nee dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.
Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Ohnee je doet het omdat je gewoon een prive 1 op 1 gesprek wilt houden
Dat zou dan nog wel de enige (naast promotie of weldadigheidsdoelstellingen) legitieme reden zijn om een bericht op facebook te zetten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja.
Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:43 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...
Schrijft iemand iets verkeerdtdtd, heb je altijd mensen die er als de kippen bij zijn om zoiets te verbeteren. De reden daarachter is simpel : Zelf een beetje stoer/interessant over willen komen.
( Mocht je diegene echt willen helpen, stuur je toch een priveberichtje met een heel verhaal over het werkt met het kofschip). Maar dat gebeurt nooit...
Dat soort mensen zijn gewoon kneiters irritant.
Lekker jonge !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.quote:
Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.
Je bedoelt stukjes tekst selecteren en dan ctrl+b? koste me 10 seconden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzo
Zouden mensen die dit soort dingen delen zich nou oprecht goed voelen mocht er ooit iemand een medicijn uitvinden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |