En dan snap je de grap nog niet.. ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is Friso.. (ja ik herkende hem eerst ook niet, want bezig houden met het koningshuis)
Ohja, ik herkende hem niet eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Het kan zijn dat je niet hebt meegekregen dat prins Johan Friso al een jaar in coma ligt.. maar het lijkt me toch sterk..
Het duurde welgeteld 2 sec. dat ik niet wist wie het was, maar toen deed ik:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En dan snap je de grap nog niet.. ?
Jij miste nog in mijn mongooltjeslijst, mag ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef along het volgende:
kk helft hier heeft alleen maar vmbo mongooltjes op zijn facebook.
Dat ben jij toch, vmbo'ertje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef along het volgende:
kk helft hier heeft alleen maar vmbo mongooltjes op zijn facebook.
Wat wil je ook. Hij is er nog maar net.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel jaiets met een ketel en de kleur zwart
Zo ver was ik nog nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat wil je ook. Hij is er nog maar net.
vrijdag 18 januari 2013 @ 06:06
Had zeker niks beters te doen.
Gestopt met school, SMOK-kind, zit in de jeugdgevangenis en anders met een groepje kleuters een beetje rappen op de hoek van een straat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog nietniks te doen en misschien zwaar doorgehaald vannacht
coke speed alles jwt
Along:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Gestopt met school, SMOK-kind, zit in de jeugdgevangenis en anders met een groepje kleuters een beetje rappen op de hoek van een straat.
Wuhuhuhu, deze kwam ik op dumpert tegenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Mijn arme ogen. Wat doe je me aan mevrouw?
Boh wat een lekker wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ach... Liefde is blind..... Alcohol maakt blind...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zijn handen op haar buik/zij... brrrr *ril ril ril*
Ik heb hem bij iemand anders gepost die dat soort dingen wel kan waarderen. Hij is nog niet online geweest, en nog 0 likes gekregen :pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Plaatje van Friso levert nog gezeik op ook.. van dezelfde mensen die van die klote 'spreukenplaatjes' posten. Sterf aub.
..... nou ZO blind zal ik NOOIT worden van alcohol..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach... Liefde is blind..... Alcohol maakt blind...
Nou zelfs als ik teveel alcohol heb genuttigd zou ik dat soort dingen niet doen. Jasses en ik moet nog eten. Bah ik had bijna een aangifte gedaan wegens mishandeling van mijn ogen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wuhuhuhu, deze kwam ik op dumpert tegenzal wel heul veul alcohol in het spel zijn... mijn hemel
You're welcomequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik teveel alcohol heb genuttigd zou ik dat soort dingen niet doen. Jasses en ik moet nog eten. Bah ik had bijna een aangifte gedaan wegens mishandeling van mijn ogen.
troost mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |