japquote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
Dus leerdam is pleite in de zomer en van El abdellaoui (o.i.d.) zijn we nu al af?
Ik wens ze veel plezier met zo'n beperkte voetballer.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef TC03 het volgende:
Niet bij Feyenoord willen tekenen en dan naar Vitesse gaan. Goeie grap dit.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef tammepiet het volgende:
Grappig dat je Drenthe aanhaalt. Speelde slechts 2 Klassiekers.
0-4 en 2-4 pakkie in de Kuip.Wat moet je compenseren jongen, vertel het eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kost teveel commissiequote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef DonRaja het volgende:
Nog steeds geen Amex op de Feyenoordsite om kaartjes te kopen...
Klopt, maar met mijn Belgische bankrekening kom ik er ook niet door. Dan maar weer langsgaan deze week.quote:
Toch netjes.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef TC03 het volgende:
Even iets anders: alhoewel Verhoek geen topper is, heb ik toch veel liever Verhoek dan Cabral. Vind de ruil nog steeds prima.
[..]
Zoveel faal in 1 postquote:Zweed voor Feyenoord?
Nu Feyenoord de strijd om Oscar Hiljemark met PSV heeft verloren, staat Victor Claesson bovenaan het verlanglijstje van Feyenoord. Althans, dat weet de Zweedse krant Expressen. De 21-jarige speler van IF Elfsborg zou moeten worden aangetrokken met het oog op eht naderende vertrek van Ruud Vormer en mogelijk ook de gewilde Jordy Clasie.
Nee. En daarnaast is die Claesson een aanvallende middenvelder, dus eerder een 10 dan controleur. Tevens is hij 22.quote:
Ik vond het al een raar verhaal, ik had wat interviews van vormer gelezen en daaruit kon ik opmaken dat hij echt voor zijn kans wil gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. En daarnaast is die Claesson een aanvallende middenvelder, dus eerder een 10 dan controleur. Tevens is hij 22.'
Persoonlijk vind ik dat Vormer absoluut niet weg moet aangezien hij gewoon dé vervanger van Clasie is als hij weggaat. Bij Roda speelde hij echt zeer sterk. Dwingend, degelijk, een controleur zoals het moet. Die kwaliteit is hij heus niet verloren.
Jawel, ik zag ze net nog in de lijst staan.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
ijn dr voor y of w nog kaarten voor twente? Nee zeker?
Y alleen. Feyenoord.nl, wel eens van gehoord?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:54 schreef Jimbo het volgende:
ijn dr voor y of w nog kaarten voor twente? Nee zeker?
Vormer gaat niet weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toch wel jammer, nuttige speler.
Waar gaat Vormer heen??
Ja daar kan ik dus niet inloggen he...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Y alleen. Feyenoord.nl, wel eens van gehoord?
Thnx. Zal morgen eens kijken...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, ik zag ze net nog in de lijst staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |