Wat is er mis met De Jong? Vind ik iemand die ook zo bij Feyenoord had kunnen spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:12 schreef ace_eleven het volgende:
T wordt 2-3:
Pelle 1x,Immers 1x, en Boetius 1x
(oja, Fischer en De Jongdoen wat terug)
Hoe dan ook, die punten gaan mee in de bus
De Jong heeft al te vaak gescoord tegen Feyenoord, daar zal het wel mee te maken hebben..quote:Op zondag 13 januari 2013 12:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met De Jong? Vind ik iemand die ook zo bij Feyenoord had kunnen spelen.
Verschillen in de klassieker zijn in 10? jaar niet zo klein geweest en dat is alleen maar een goed teken.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Jong heeft al te vaak gescoord tegen Feyenoord, daar zal het wel mee te maken hebben..
Heb wel een goed gevoel over volgende week, maar dan moeten ze wel met dezelfde instelling spelen als vorig jaar.. Vroeg druk zetten, de beuk erin. Voetballend is 020 helaas beter namelijk..
Is dat nou Denny Landzaat daar in 't midden die loopt te rellen?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dus gisteren in Marbella een aantal nieuwe liedjes te zijn ontstaan. Onder andere:
"We willen hasj, coke en Pelle."
[ afbeelding ]
Stefan
Overigens, die foto's van na de wedstrijd: http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=457
El Ahmadi was er niet bij toen we wonnen vorig jaarquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Btw...vrees dat ons middenveld niet genoeg stootkracht heeft tegen die joden. De rol die El Ahmadi in dat soort wedstrijden vervulde was imo altijd van doorslaggevend belang.
Ach ik ben blij dat we weer meedoen bovenin, maar degene die kampioen wordt heeft meestal de beste verdediging en schopt ze er ook vrij makkelijk in. Feyenoord laat er nog teveel door en is voetballend net niet goed genoeg om kampioen te worden denk ik.. Maar goed, ik hoop dat ik mij vergis.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:35 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Verschillen in de klassieker zijn in 10? jaar niet zo klein geweest en dat is alleen maar een goed teken.
Had het er vannacht nog over. Zie jullie met die 3,5 euro liever 2e worden boven PSV.
Maar als jullie de schaal mogen verdelen kies ik toch voor Eindhoven.
De uitwedstrijd wel en toen speelde hij zeer goedquote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
El Ahmadi was er niet bij toen we wonnen vorig jaar
Niet zo bijdehand doen, ik heb het over die wedstrijd in de Arena. Daar speelde ons middenveld de pannen van het dak. Zoals ik al zei, dat komt in principe vooral doordat El Ahmadi een wedstrijd lang alle gaten dichtliep en ook nog eens voetballend z'n steentje bij kon dragen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
El Ahmadi was er niet bij toen we wonnen vorig jaar
Dat is niet uit je posts op te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 08:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Als Ajacied heb ik tov jullie zeker niets te compenseren
Ben het wel met je eens, een hele goeie middenvelder, Feyenoord voetbalt ook wat offensiever dan vorig jaar, hierdoor ontstaan meer ruimtes en daar weet Ajax normaliter wel gebruik van te makenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen, ik heb het over die wedstrijd in de Arena. Daar speelde ons middenveld de pannen van het dak. Zoals ik al zei, dat komt in principe vooral doordat El Ahmadi een wedstrijd lang alle gaten dichtliep en ook nog eens voetballend z'n steentje bij kon dragen.
Probleem is dat Vilhena en Clasie het met die korte beentjes niet dichtgelopen krijgen, waardoor ze toch wat minder risico in hun spel durven te leggen. Maargoed, dan moet je misschien ook iets anders willen spelen op een gegeven moment en niet vasthouden aan 't spelbeeld van vorig seizoen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, een hele goeie middenvelder, Feyenoord voetbalt ook wat offensiever dan vorig jaar, hierdoor ontstaan meer ruimtes en daar weet Ajax normaliter wel gebruik van te maken
Ook wel pech voor Fernandez eigenlijk. Z'n eerste goede actie in 11 maanden, is het buitenspelquote:
Zoals Pleun ook al zei, heeft dat inderdaad veel te maken met de hoeveelheid doelpunten die hij reeds tegen ons heeft gemaakt, t gaat m altijd net wat te makkelijk af, maar op zich geen onsympathieke speler inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 12:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met De Jong? Vind ik iemand die ook zo bij Feyenoord had kunnen spelen.
Je zag pelle op dat moment ook kijken van "gast..}:( "quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens, die Achahbar heeft nog wel wat te leren moet ik zeggen:
[ afbeelding ]
Waarom blijft die pass uit??? Zo een kansrijke situatie, daar mag hij echt wel meer mee doen..
Als De Pel er 4 inknalt zal het me aan mijn anus roesten wat die allahackbar doet.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb allebei de oefenpotjes gemist, maar verkrijg dezelfde conclusie op basis van de samenvatting. Ik snap dan ook wel dat Koeman niet geheel tevreden is over Achahbar.
Laten we hopen dat hij tenminste 1x de juiste pass geeft komende zondag. En anders een keer goed voor de keeper gezet wordt, want ik geloof wel in zijn kwaliteiten in de afronding
quote:Van Gastel en van Bronckhorst willen beiden verlengen
Feyenoord gaat nog deze week om de tafel met de assistent-trainers Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst om over een verlenging van hun contract te praten. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Beide oudprofs hebben al aangegeven dat ze willen blijven.
Eerder liet Ronald Koeman, die in december met een jaar verlengde, al weten dat hij zijn technische staf geheel in tact wil houden. Van Gastel en Van Bronckhorst willen wel eerst een gesprek met de club hebben.
Van Bronckhorst is nog niet in het bezit van het hoogste trainersdiploma. Hij zit op de cursus voor het hoogste diploma. Voor de winterstop liep hij stage bij Manchester City. Beide assistenten hebben nog geen plannen om op eigen benen te gaan staan. Van van Gastel is bovendien bekend dat hij het liefst op termijn Ronald Koeman opvolgt in De Kuip. Koeman ligt vast tot de zomer van 2015.
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 07:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]. Goede zaak dit.
Zie in van Gastel op termijn ook wel een goede opvolger voor Koeman.
Heb liever dat hij ze tegen ons zo mist...quote:
Denk niet dat het veel met die jongen wordt. Heb nog steeds het idee dat hij HIV heeft opgelopen in zijn tijd in Afrika waardoor zijn weerstand naar de kloten isquote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti speelt vandaag z'n 1e wedstrijd sinds Feyenoord - Excelsior 14 april 2012
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel met die jongen wordt. Heb nog steeds het idee dat hij HIV heeft opgelopen in zijn tijd in Afrika waardoor zijn weerstand naar de kloten is
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel met die jongen wordt. Heb nog steeds het idee dat hij HIV heeft opgelopen in zijn tijd in Afrika waardoor zijn weerstand naar de kloten is
RLY? Bron?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die bron was vaak 30 km lopen, dat helpt ook niet echt mee. Al die malariamuggen elke dag.quote:
Als ie nou gewoon een jas had aangetrokken..quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als een baastwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 14-01-2013 om 14:42:03Bij zijn officiële wedstrijdrentree scoort John Guidetti direct bij de beloften van Manchester City. #Feyenoord reageer retweet
Super Guidetti.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een baastwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 14-01-2013 om 14:42:03Bij zijn officiële wedstrijdrentree scoort John Guidetti direct bij de beloften van Manchester City. #Feyenoord reageer retweet
als ik de volgende open dan krijgt ie de titel Juigen Hoort in de Kuip en zet ik deze in de opquote:Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mag wel tijdelijk in OP, met dit weekend in het achterhoofd wel toepasselijk.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bron was vaak 30 km lopen, dat helpt ook niet echt mee. Al die malariamuggen elke dag.
Aah, wat een liefde voor de medesupporters.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik de volgende open dan krijgt ie de titel Juigen Hoort in de Kuip en zet ik deze in de op
speciaal voor jou
Opgerot staat netjes. Jammer dat we er niet nu al een paar ton voor konden pakken, maar goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leerdam naar Vitesse aan het einde van het seizoen.
Volgens Krabby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |