SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef satecl het volgende:
HahahhaDat zingen/schreeuwen heb ik nooit begrepen. Hoor je best vaak, gewoon droog zonder extra scheldwoord, maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat in het stadion hoor denk ik altijd: Hier zitten een paar ajacieden die ruzie willen.....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zingen/schreeuwen heb ik nooit begrepen. Hoor je best vaak, gewoon droog zonder extra scheldwoord, maargoed.
Snap het ook niet. Alsof ze bij Barca opeens "Madrid, Madrid" gaan zingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ik dat in het stadion hoor denk ik altijd: Hier zitten een paar ajacieden die ruzie willen.....
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had ik je toch mooi te pakken.
De wedstrijd voor de klassieker van vorig jaar (4-2) ging ook met 2-1 verlorenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef Jimbo het volgende:
Pff wat een kutpot weer trouwens. Hopelijk spelen ze zo kut omdat er geen druk op staat. Een pot zoals dit tegen de neuzen zou hels zijn
resultaten uit t verleden staan niet voor garanties in de toekomst :pquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
De wedstrijd voor de klassieker van vorig jaar (4-2) ging ook met 2-1 verloren
wat een kut goalquote:
Ik vind de goal ook maar niets. De netten moeten veel strakker staan. Het doelpunt daarentegen was weergaloos.quote:
Die trieste Ajax reacties bij dat filmpje ookquote:
quote:
Wat een doelpuntquote:
Uileen aan ajax wel, zitten een beetje op t zelfde wanniveauquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef Slobeend het volgende:
Vraag me af of Achahbar klaar is voor Ajax.
Uileen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uileen aan ajax wel, zitten een beetje op t zelfde wanniveau
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef Maraten het volgende:
Als Immers echt geblesseerd is en Schaken nog niet terug hebben we wel een probleem.
Middenveld met Vormer/Singh, Vilhena en Clasie en dan een aanval met Pelle, Boetius en Annass?
Waar zit het probleem? Achahbar kan zowel op rechterflank als net achter de spits. Dus je zou met twee verdedigende middenvelders kunnen gaan spelen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef Maraten het volgende:
Als Immers echt geblesseerd is en Schaken nog niet terug hebben we wel een probleem.
Middenveld met Vormer/Singh, Vilhena en Clasie en dan een aanval met Pelle, Boetius en Annass?
Ja zo kan het prima, maar het is wel "dun" op de bank dan, en Anass op rechts is ook niet ideaal. Verhoek is geblesseerd ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar zit het probleem? Achahbar kan zowel op rechterflank als net achter de spits. Dus je zou met twee verdedigende middenvelders kunnen gaan spelen?
Ik denk dat er genoeg mogelijkheden zijn om alsnog een prima elftal neer te zetten.
Is Verhoek trouwens ook geblesseerd? Die kan anders toch ook op de rechterflank? Niet ideaal, maar hij heeft er wel ervaring.
Uitleen sorry.quote:
Waarom kom je hier altijd stoken? Moet je iets compenseren ofzo? Daar lijkt het verdacht veel op.quote:
Waarbij de 2-1 gescoord werd uit een onterecht gegeven penalty en de 2-2 onterecht werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:51 schreef Devv het volgende:
Maak je niet dik. Het was maar een oefenwedstrijd.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 23:20:58De blessure waarme Lex #Immers tegen Club Brugge uitviel, lijkt mee te vallen. Koeman zegt tegen Rijnmond dat hij hem uit voorzorg wisselde. reageer retweet
Immers daarentegen.quote:
Zitten supporters bij die zoveel gesnoven hebben dat ze niet meer weten bij welke wedstrijd ze zitten. Ik was 6 jaar geleden bij RKC-Feyenoord en ging de Feyenoord aanhang zingen over de keeper van den haagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Alsof ze bij Barca opeens "Madrid, Madrid" gaan zingen.
Met je respect-UI.quote:
Als Ajacied heb ik tov jullie zeker niets te compenserenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom kom je hier altijd stoken? Moet je iets compenseren ofzo? Daar lijkt het verdacht veel op.
"Met BMI gaan we relle" ?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dus gisteren in Marbella een aantal nieuwe liedjes te zijn ontstaan. Onder andere:
"We willen hasj, coke en Pelle."
Nieuw, van Arcadequote:Op zondag 13 januari 2013 10:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi: Rella in Marbella
De nieuwe bestseller van Dekatria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |