tegen de tijd dat die klaargestoomt is, dan is bmi weg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ben ook benieuwd hoe goed/snel Woudenberg kan aansluiten bij de A-selectie. Mocht hij op den duur een goede versterking kunnen zijn voor de A-selectie, zouden we op termijn met:
Woudenberg - BMI - De Vrij - Janmaat
Kunnen gaan spelen. Een echt hele goede linksback missen we natuurlijk nog wel. BMI kan dat wel, maar komt beter tot zijn recht in het centrum.
Gelukkig doet Joris het op het moment ook gewoon goed.
Iemand die daar kijk op heeft? Die dus veel wedstrijden van de jeugd gezien heeft? Betrouwbare reports gehoord heeft?
Zal hij binnenkort ook wel een contract krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar deze gozer. Weer een talent uit de jeugdselectie
Dat zijn tekstenquote:'PSV en Twente in de breedte de beste, wij hebben het beste elftal'
Feyenoord, dat zondag op bezoek gaat bij Ajax, ging samen met de Amsterdammers de winterstop in als gedeeld nummer drie van de Eredivisie, op drie punten van de koplopers PSV en FC Twente. Middenvelder Jordy Clasie ziet zijn ploeg als een serieuze kanshebber voor het kampioenschap.
De lijstaanvoerders uit Eindhoven en Enschede zijn volgens Clasie niet in alle opzichten beter dan de selectie van trainer Ronald Koeman. “Ze hebben miljoenen mogen investeren, maar wij laten nu zien hoe ver je kunt komen met spelers die jezelf opleidt, als je ze dan ook maar de tijd geeft”, vertelt de middenvelder aan Voetbal International. “Want ondanks al die miljoenen staan wij maar drie punten achter.”
Clasie vindt dat Feyenoord niet onder hoeft te doen voor de concurrentie. “PSV en FC Twente hebben dan misschien in de breedte de beste spelers, maar wij stellen dat het beste elftal tegenover.” Over zijn eigen ontwikkeling is de Oranje-international eveneens te spreken. “Ik streef het hoogste na, dus ben ik blij dat het zo voortvarend gaat. Zo had ik het ook voor ogen, toen ik naar Excelsior vertrok, het was precies de stippellijn zoals ik die had getekend: gestaag naar boven”, besluit Clasie.
Ja, vooral onzin eigenlijk. Laat hem dat soort teksten maar lekker voor zich houden.quote:
Dit dus. Dit mag je misschien zeggen als je komende week tegen Ajax, PSV en Fc Twente goed doorkomt. Maar zelfs dan liever niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral onzin eigenlijk. Laat hem dat soort teksten maar lekker voor zich houden.
Inderdaad, we hebben nog niets gepresteerd tegen de topploegen, dus om dan die afweging te maken is nogal dom. We doen het verder wel leuk tegen de kleintjes, dus als je deze reeks doorkomt, dan ligt er nog wel een aardig schema tot het eind, kansloos zijn we niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Dit mag je misschien zeggen als je komende week tegen Ajax, PSV en Fc Twente goed doorkomt. Maar zelfs dan liever niet.
Zelfs dan vind ik het onzin.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Dit mag je misschien zeggen als je komende week tegen Ajax, PSV en Fc Twente goed doorkomt. Maar zelfs dan liever niet.
quote:Dat de Klassieker van aankomende zondag geleid wordt door Pol van Boekel is voor de meeste voetballiefhebbers geen enkel probleem. De aanstelling van één van zijn assistenten doet echter wel stof opwaaien. Het betreft assistent-scheidsrechter Mario Diks, in het dagelijks leven werkzaam als hypotheekadviseur bij AEGON, de hoofdsponsor van Ajax.
Dit werd woensdag publiekelijk bekend gemaakt door supporterssite FeijenoordCasuals, na een tip die leidde naar de profielensite Linkedin. Het is nog niet bekend wat de reactie is van de KNVB, maar de voetbalbond is normaliter wel toegespits op het tegengaan van berichten omtrent mogelijke belangenverstrengeling.
Aan de andere kant van t veld een grensrechter werkend bij ASR en t is opgelostquote:
Ik zie de KNVB dat ook nog wel weigeren hoor. Onthoud dat zij het waren die de bekerfinale in 2'en kniptenquote:
Ja, laat je vooral maar afschepen en straal geen vertrouwen uit. En als je al een iele piele beetje vertrouwen hebt, moet je dat vooral voor je houdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral onzin eigenlijk. Laat hem dat soort teksten maar lekker voor zich houden.
Laten we t wel hopen zeg!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
We gaan naar die snelkookpan en we pakken ze daar. 0-2.
Misplaatste arrogantie. Elke topper behalve die tegen Ajax is kansloos verloren gegaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, laat je vooral maar afschepen en straal geen vertrouwen uit. En als je al een iele piele beetje vertrouwen hebt, moet je dat vooral voor je houden
Hoe meer zelfvertrouwen hij heeft hoe beter ie zal spelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie. Elke topper behalve die tegen Ajax is kansloos verloren gegaan.
Kampioen word je dan ook niet tegen de toppers.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie. Elke topper behalve die tegen Ajax is kansloos verloren gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |