SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaalt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Haha tweede eigen goal volgens mijPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
En 0-3 penalty LampardPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Shirt verkoopquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Dos37 het volgende:
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaaltsd![]()
Haha hij mist gewoon ook nog een penalty dat moet wel de slechtste prestatie ooit in één wedstrijd. Van Walters dusPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.![]()
Beetje jammer van Sport 1 dat we de laatste minuten van Fulham niet mogen zien.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Hij is altijd topquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
![]()
Arme jongen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
0 - 1 Lukaku 19'quote:
0 - 2 Lukaku 69'
82' Kebe 1 - 2
88' Le Fondre (pen) 2 - 2
90' Pogrebnjak 3 - 2sd![]()
quote:![]()
![]()
Goede spelert, past precies bij Swansea.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Opstelling Manchester United:
De Gea
Evra, Vidic, Evans, Rafael
Cleverley, Carrick
Young, Kagawa, Valencia
Van Persie
Opstelling Liverpool:
Reina
JOhnson, Agger, Skrtel, Wisdom
Gerrard, Lucas
Sterling, Henderson, Downing
Suarezmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Hmm Alex gaat dus niet meer met Ferdinand en Vidic spelenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
City op 10 punten zetten vandaag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Toch wel Ferdinand en Vidic opstelling hierboven klopt nietPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik hoop dit,quote:Op zondag 13 januari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
Ik verwacht wel dat ManU wint maar hoop op Liverpoolmaar ik vrees dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd naar Kagawa. Ik vind het wel een baasje maar hij heeft het nog niet echt kunnen laten zien dit jaar. Ook hopen dat Valencia weer zijn vorm van vorig jaar kan terugvinden.![]()
Ja, gek, Evans speelde goed dit seizoen en Rio deze wedstrijd erin zetten is toch wel een risico. Misschien om Suarez uit zijn spel te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel Ferdinand en Vidic opstelling hierboven klopt nietOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Mourinho zal er vandaag ook zijn. Hoe vaak zal ie in beeld komen
Hoop op Liverpool, verwacht United.
Mooi opwarmertje voor de wedstrijd van 17 uur!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is dan wel weer jammer jaquote:
Goed stukje! Van vP's schoten is de helft op doel, en de helft daarvan is een goal. Gemiddeld dus maar 4 kansen nodig om te scoren, ongelofelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef alors het volgende:
Fowler over de twee spitsen van vandaag
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20987252
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
Eensquote:Op zondag 13 januari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd. Die mag niet in de schaduw staat van Luiz.![]()
![]()
Hoop dat Suarez de winnende maakt na een grote fout van Evra.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb er zelf wel een maar loopt wel een minuutje of iets meer achter, niet voor Sopcast.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:46 schreef Piethur het volgende:
Is er nog ergens goede stream? Sopcast?![]()
Ongelofelijk wat een held
![]()
Wat zit ie nou altijd ja te knikken als ie scoort ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie anders?
- Dearest (UI)![]()
Wat een held
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Arviepie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gerrard een topper?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.![]()
Niet zien dat ze bij Suarez eindelijk ECHT proberen te voetballenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.Dit gaat gewoon echt veel tijd kosten als ze op dit niveau zo willen spelen.
![]()
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gerrard speelt dit soort wedstrijden gewoon op 80% or... dit gaat zo makkelijk voor hem. Wat een heldquote:![]()
![]()
![]()
Suarez een topperquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
"You get what you've paid for. Top money, top player." zei de commentator over V Persie.
Wat dat betreft had Liverpool pech met Caroll![]()
![]()
In potentiequote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.hij is 32
RvP; Feyenoord
Helaas over the hill.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.![]()
Yep, jij kijkt niet zoveel voetbal zeker ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sterling vind ik ook nog wel een aardige speler, maar voor de rest heb je gelijk. Dat inkoopbeleid inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.. Downing, Henderson, Carroll allemaal gehaald voor enorme bedragen.
![]()
Michuquote:Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, hoe noem je anders de nummer 2 topscorer van de PL?RvP; Feyenoord
Voetbal wel, schoonspringen nietquote:Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, jij kijkt niet zoveel voetbal zeker ?RvP; Feyenoord
Houthagger goed vindenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:59 schreef Syntix het volgende:
Agger, Reina, Lucas zijn anders ook prima spelers
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Leuke spelers voor een Sunderland inderdaad. Dat niveau moet Liverpool niet nastreven.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:59 schreef Syntix het volgende:
Agger, Reina, Lucas zijn anders ook prima spelersAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En Reinavoor een topclub wat Liverpool wil zijn een veel te matige keeper.
Oei, einde knie.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
schijnt ook nog best hoog op de loonlijst te staanquote:Op zondag 13 januari 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
quote:
RvP; Feyenoord
Sinds Dudek is het niks meer.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
schijnt ook nog best hoog op de loonlijst te staan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh nee in de herhaling toch niet zo erg. Dacht dat hij met uitgestrekt been in kwam.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Hij kan niet eens dribbelen__
Reina is ook een topkeeperquote:Op zondag 13 januari 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Hij kan niet eens dribbelen
RvP; Feyenoord
Wat een loeder ben jij zeg. Kruip je ook 1 voor 1 bij ze in bed Savonds ofzo?quote:
Suarez speelt de bal tenminste nog naar dezelfde kleur, iets waar de anderen bij Liverpool nogal moeite mee hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Suarez zal waarschijnlijk het grootste deel van de wedstrijd onzichtbaar blijven (omdat ie simpelweg nauwelijks aanvoer krijgt), maar hij heeft altijd wel een momentje met een geniale passeeractie ofzoiets.![]()
#arsmciquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Niet tegen Vidic.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
Suarez zal waarschijnlijk het grootste deel van de wedstrijd onzichtbaar blijven (omdat ie simpelweg nauwelijks aanvoer krijgt), maar hij heeft altijd wel een momentje met een geniale passeeractie ofzoiets.RvP; Feyenoord
Ik snap ook echt niet waarom hij heeft bijgetekend.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
Suarez zal waarschijnlijk het grootste deel van de wedstrijd onzichtbaar blijven (omdat ie simpelweg nauwelijks aanvoer krijgt), maar hij heeft altijd wel een momentje met een geniale passeeractie ofzoiets.know'm sayin?
word? word.![]()
Downing en Sterling zijn de companen van Suarez in de aanval. Dan weet je al genoeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooral Downingquote:Op zondag 13 januari 2013 15:09 schreef Pedroso het volgende:
Downing en Sterling zijn de companen van Suarez in de aanval. Dan weet je al genoeg.
Ik snap niet dat ze Sturridge er niet in doen vanaf de start, die is beter dan DowningRvP; Feyenoord
Eens Downing is wel een echt een flutaankoop. Sterling daarentegen komt er wel die jongen is pas 18.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vooral Downing
Ik snap niet dat ze Sturridge er niet in doen vanaf de start, die is beter dan Downing![]()
Vidic had het door.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef Syntix het volgende:
Suarez die echt IEDEREEN probeert te poorten![]()
Is dan ook niet voor niets een van de beste centrale verdedigers ter wereld.quote:RvP; Feyenoord
Klopt. Beest van een speler.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dan ook niet voor niets een van de beste centrale verdedigers ter wereld.![]()
suarez heeft echt een iq van 30 kijk hou die mang uit ze ogen kijkt danRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Skipper Thomas Vermaelen will return to the starting Xl after being a substitute for the 2-2 draw at Swansea City in the FA Cup last Sunday, partnering Laurent Koscielny in central defence.
Olivier Giroud has passed a fitness test on his knee and will be in the match-day squad, along with fit-again Abou Diaby.
But Arsenal will give a late test to Mikel Arteta, who is struggling with a calf injury.
Mertesacker has been a key figure in Arsenal's defence this season, starting 17 of their 20 league matches and arguably being the most consistent of the team’s back four.![]()
Ik ben ZO blij dat die hoer niet achter z'n standbeen langs scoort.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Er staat nog geen standbeeld van 'm, laat staan in het doelgebied.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben ZO blij dat die hoer niet achter z'n standbeeld langs scoort.sig verwijderd door FA![]()
Agger en Skrtel hebben volgens mij serieus een IQ van 75.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
suarez heeft echt een iq van 30 kijk hou die mang uit ze ogen kijkt dan![]()
Tot de goal was het wel aardig maar niet dusdanig dat je verwacht dat ze wel even 3 punten kwamen ophalenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef TheFastOne het volgende:
Liverpool heeft echt helemaal niets in te brengen.![]()
Het is nog steeds maar 1-0.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot de goal was het wel aardig maar niet dusdanig dat je verwacht dat ze wel even 3 punten kwamen ophalen![]()
Dat zijn teksten mensen!!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben ZO blij dat die hoer niet achter z'n standbeeld langs scoort.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er staat nog geen standbeeld van 'm, laat staan in het doelgebied.
know'm sayin?
word? word.![]()
[..]
Er staat nog geen standbeeld van 'm, laat staan in het doelgebied.
Wel aardig inderdaad. Tot kansen resulteerde het bij beide ploegen niet echt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tot de goal was het wel aardig maar niet dusdanig dat je verwacht dat ze wel even 3 punten kwamen ophalen![]()
[..]
Er staat nog geen standbeeld van 'm, laat staan in het doelgebied.![]()
![]()
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben ZO blij dat die hoer niet achter z'n standbeen langs scoort.
RvP; Feyenoord
Die steekpass van Suarez op zichzelf wil nog niet echt lukken vandaag.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Te veel standbeelden in de wegquote:Op zondag 13 januari 2013 15:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die steekpass van Suarez op zichzelf wil nog niet echt lukken vandaag.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te veel standbeelden in de weg
RvP; Feyenoord
Van Persie is een klasbak, maar hij wordt ook wel iets te veel geprezen. Hij had er nog twee kunnen maken deze helft, en dat doet ie niet. Beetje rommelige wedstrijd, ik heb het idee dat er heel wat spelers elkaar in de weg lopen op het middenveld.![]()
De kans op 2-0 is velen malen hoger dan die op 1-1quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef Kopsterk het volgende:
Suarez moet echt alles alleen doen vandaag. Tegen Vidic en Ferdinand gaat dat niet lukken.![]()
Drama van Liverpool, lijkt op de 1e helft tegen Chelsea op the bridge, toen konden ze het nog omdraaien maar nu denk ik niet. Verwacht 3-0.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:23 schreef AmaninFull het volgende:
Van Persie is een klasbak, maar hij wordt ook wel iets te veel geprezen. Hij had er nog twee kunnen maken deze helft, en dat doet ie niet. Beetje rommelige wedstrijd, ik heb het idee dat er heel wat spelers elkaar in de weg lopen op het middenveld.
Hij wordt helemaal niet teveel geprezen.RvP; Feyenoord
Gerrard geeft hem af en toe nog wel eens een goede pass.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:24 schreef S0nic het volgende:
Ik snap echt niet dat Suarez 15 goals heeft gemaakt met die downies om hem heen![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:23 schreef AmaninFull het volgende:
Van Persie is een klasbak, maar hij wordt ook wel iets te veel geprezen. Hij had er nog twee kunnen maken deze helft, en dat doet ie niet. Beetje rommelige wedstrijd, ik heb het idee dat er heel wat spelers elkaar in de weg lopen op het middenveld.![]()
Op match of the day zijn ze altijd lyrisch over hem, de Nederlandse pers is een ander verhaal.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wordt helemaal niet teveel geprezen.![]()
De Nederlandse pers is dan ook Cruijff minded en die is verzot op Sneijder. RvP is by far de beste Nederlandse speler.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:28 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Op match of the day zijn ze altijd lyrisch over hem, de Nederlandse pers is een ander verhaal.RvP; Feyenoord
Momenteel wel, maar Sneijder is dat ook geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Nederlandse pers is dan ook Cruijff minded en die is verzot op Sneijder. RvP is by far de beste Nederlandse speler.![]()
Match of the day porto - benfica bij sport1wat een falers. Man U - Liverpool en Man City - Arsenal is wel even iets beter
![]()
![]()
![]()
Sinds Hulk niet meer in Portugal speelt is er geen reet meer aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:31 schreef Syntix het volgende:
Match of the day porto - benfica bij sport1wat een falers. Man U - Liverpool en Man City - Arsenal is wel even iets beter
RvP; Feyenoord
Sneijder heeft het voor Nederland altijd tien keer beter gedaan dan RVP. RvP voor Oranje is gewoon een groot drama geweest, hij heeft oprecht nooit een acceptabel niveau gehaald in een belangrijke wedstrijd voor Oranje, echt onbegrijpelijk. Dan moet ik denken aan de wedstrijd tegen Denemarken waar ie als een jong hert dat net leert lopen struikelt en een 100% kans om zeep helpt, zucht.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Nederlandse pers is dan ook Cruijff minded en die is verzot op Sneijder. RvP is by far de beste Nederlandse speler.![]()
Sneijder is by far de beste NL speler. Al is het maar omdat hij van de Ajax school komtquote:Op zondag 13 januari 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Nederlandse pers is dan ook Cruijff minded en die is verzot op Sneijder. RvP is by far de beste Nederlandse speler..
![]()
Hoe dan ook RvP is momenteel de enige topspeler van NL, dat laat hij wekelijks zienquote:Op zondag 13 januari 2013 15:32 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Sneijder heeft het voor Nederland altijd tien keer beter gedaan dan RVP. RvP voor Oranje is gewoon een groot drama geweest, hij heeft oprecht nooit een acceptabel niveau gehaald in een belangrijke wedstrijd voor Oranje, echt onbegrijpelijk. Dan moet ik denken aan de wedstrijd tegen Denemarken waar ie als een jong hert dat net leert lopen struikelt en een 100% kans om zeep helpt, zucht.![]()
Het Nederlands elftal is niet belangrijk. Een grote domme kut poppenkast is het interland voetbalquote:Op zondag 13 januari 2013 15:32 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Sneijder heeft het voor Nederland altijd tien keer beter gedaan dan RVP. RvP voor Oranje is gewoon een groot drama geweest, hij heeft oprecht nooit een acceptabel niveau gehaald in een belangrijke wedstrijd voor Oranje, echt onbegrijpelijk. Dan moet ik denken aan de wedstrijd tegen Denemarken waar ie als een jong hert dat net leert lopen struikelt en een 100% kans om zeep helpt, zucht.Speel je lekker met Sneijder en Robben, wat een feest.
RvP; Feyenoord
Verblind zijn door ajaxfapquote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sneijder is by far de beste NL speler. Al is het maar omdat hij van de Ajax school komt.
know'm sayin?
word? word.![]()
haten op robbenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal is niet belangrijk. Een grote domme kut poppenkast is het interland voetbalSpeel je lekker met Sneijder en Robben, wat een feest.
die gast heeft al blessure genoeg
graag op anoniem![]()
Dat is ook weer onzin, werkte heel goed in 2010, was uitgewerkt in 2012quote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal is niet belangrijk. Een grote domme kut poppenkast is het interland voetbalSpeel je lekker met Sneijder en Robben, wat een feest.
![]()
Sneijder was tot 2 jaar geleden Nederlands beste speler maar vindt tegenwoordig de ballen van Yolanthe belangrijker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft 1x gewerkt, verder ook nooit. Daarbij is van Persie niet eens zo slecht in Oranje, loopt 1 op 2, net als Huntelaar terwijl RvP ook erg vaak in zijn begin periode als vleugelspeler speelde.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin, werkte heel goed in 2010, was uitgewerkt in 2012RvP; Feyenoord
En toch zijn WK's en EK's de enige voetbaltoernooien waar hele bevolkingen naar kijken en in meeleven. Ik heb liever dat Nederland wereldkampioen wordt dan dat Ajax de CL wint (ik ben ajacied) en ik denk dat veel mensen er zo over denken. (voordat mensen 'ad rem' gaan doen, dan ajax verwisselen met hun favoriete club)quote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Liever dat Feyenoord kampioen wordt dan dat Nederland het WK wint.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:37 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
En toch zijn WK's en EK's de enige voetbaltoernooien waar hele bevolkingen naar kijken en in meeleven. Ik heb liever dat Nederland wereldkampioen wordt dan dat Ajax de CL wint (ik ben ajacied) en ik denk dat veel mensen er zo over denken. (voordat mensen 'ad rem' gaan doen, dan ajax verwisselen met hun favoriete club)RvP; Feyenoord
Ik ben niet tegen Van Persie, in deze vorm zou het team eens om hem heen gebouwd moeten worden, wie weet gaat het nog gebeurenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft 1x gewerkt, verder ook nooit. Daarbij is van Persie niet eens zo slecht in Oranje, loopt 1 op 2, net als Huntelaar terwijl RvP ook erg vaak in zijn begin periode als vleugelspeler speelde.![]()
Het kan prima met Sneijder alleen moet Sneijder dan niet op 10 staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Van Persie, in deze vorm zou het team eens om hem heen gebouwd moeten worden, wie weet gaat het nog gebeurenRvP; Feyenoord
We spelen met twee 10's. Wie dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het kan prima met Sneijder alleen moet Sneijder dan niet op 10 staan.![]()
Dan nog is de kans groot dat RVP het niet klaarspeelt, hij en Oranje gaan gewoon niet samen. On topic: zie ik dat verkeerd of speelt die kneus Carrick mee bij Utd? Ik me altijd afgevraagd hoe het komt dat er naast topspelers ook amateurs als O'Shea, Carrick en Evans meespelen, en ik zou veel liever met Nani/Valencia spelen dan met Young.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Van Persie, in deze vorm zou het team eens om hem heen gebouwd moeten worden, wie weet gaat het nog gebeuren![]()
LW - RvP - RWquote:
Sneijder - CM
CDM
LB - CB - CB - RB
GK
Dus niet met een 10 maar met de punt naar achteren. RvP heeft de ruimte nodig.RvP; Feyenoord
Carrick is heel erg goed hoor, fantastische en gigantisch onderschatte speler.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:40 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dan nog is de kans groot dat RVP het niet klaarspeelt, hij en Oranje gaan gewoon niet samen. On topic: zie ik dat verkeerd of speelt die kneus Carrick mee bij Utd? Ik me altijd afgevraagd hoe het komt dat er naast topspelers ook amateurs als O'Shea, Carrick en Evans meespelen, en ik zou veel liever met Nani/Valencia spelen dan met Young.RvP; Feyenoord
Lekker 25.000 per wedstrijd binnenharkenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SneijderLekker in Turkije voetballen.
Waar gaat het over
Snelle Egel![]()
Precies dat zeg ik, twee 10's. Je speelt met twee aanvallende middenvelders met de punt naar achteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
LW - RvP - RW
Sneijder - CM
CDM
LB - CB - CB - RB
GK
Dus niet met een 10 maar met de punt naar achteren. RvP heeft de ruimte nodig.![]()
Sneijder met zn bananenpasses kkoverrated maar dit is pl topic dus geen nl elftal onzinRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Het is tijd voor Sturridge.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nee, je speelt met een 10 en 2 controleurs of met 1 controleur en 2 CM's.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Precies dat zeg ik, twee 10's. Je speelt met twee aanvallende middenvelders met de punt naar achteren.RvP; Feyenoord
Dat ie wat gaat laten zien dus, voor de duidelijkheid
Welbeck
RvP; Feyenoord
Arteta geblesseerdtwitter:m8arteta twitterde op zondag 13-01-2013 om 15:43:58So gutted 2 b injured 2day...I played every minute so far and wanted to keep going and help the team!I'll do my best 2 come back asap!! reageer retweet
Meen je dat serieus? Ik denk dat een Overtoom of Hutchinson zijn rol moeiteloos zouden kunnen overnemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Carrick is heel erg goed hoor, fantastische en gigantisch onderschatte speler.![]()
Ja dat lag wel in de lijn der verwachting.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Arteta geblesseerdtwitter:m8arteta twitterde op zondag 13-01-2013 om 15:43:58So gutted 2 b injured 2day...I played every minute so far and wanted to keep going and help the team!I'll do my best 2 come back asap!! reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
Heerlijk
Die had Buttner ook gemaakt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooie assist, maar jammer dat ie em nooit eens a la Ronaldo neemt, gewoon vol op de wreef. Ik geniet echt van afstandsschoten. (mooiste afstandsschot Ronaldo voor Man U tegen Porto als men het zich nog kan herinneren)![]()
Ja dat motto past wel bij jouw clubjequote:RvP; Feyenoord
past idd goed bij unitedquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat motto past wel bij jouw clubje![]()
![]()
mooie goal was dat jaquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef AmaninFull het volgende:
Mooie assist, maar jammer dat ie em nooit eens a la Ronaldo neemt, gewoon vol op de wreef. Ik geniet echt van afstandsschoten. (mooiste afstandsschot Ronaldo voor Man U tegen Porto als men het zich nog kan herinneren)Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Ronaldo schiet 100 keer in 10 wedstrijden van 35 meter of verder en 1 gaat erinquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef AmaninFull het volgende:
Mooie assist, maar jammer dat ie em nooit eens a la Ronaldo neemt, gewoon vol op de wreef. Ik geniet echt van afstandsschoten. (mooiste afstandsschot Ronaldo voor Man U tegen Porto als men het zich nog kan herinneren)Liever een speler die effectief schiet en niet continue van zo godsgruwelijk ver.
RvP; Feyenoord
Godver DeGea pak eens een bal vast manPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA fuck u united!
Gerrard![]()
RvP; Feyenoord
quote:Jij bent wel zo vreselijk triest.
RvP; Feyenoord
Je overdrijft, Ronaldo is vrij efficient daarin, laatst nog tegen 1 of andere Spaanse laagvlieger en tegen Man City, hij doet het echt heel vaak.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo schiet 100 keer in 10 wedstrijden van 35 meter of verder en 1 gaat erinLiever een speler die effectief schiet en niet continue van zo godsgruwelijk ver.
![]()
quote:hatersquote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]Jij bent wel zo vreselijk triest.
![]()
![]()
Nee, normale mensen.quote:RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:49 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA fuck u united!
Gerrard![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol die supporter die een trekgebaar deed
Wanker
know'm sayin?
word? word.![]()
Evra geel altijd goed
Negro
Puhteeto puhtaatoquote:Diaby ipv Arteta.twitter:Arsenal twitterde op zondag 13-01-2013 om 16:06:11Arsenal team: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Diaby, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Podolski, Walcott #AFCvMCFC reageer retweet
Liverpool nu heer en meester, matig ploegje dat United.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:ArsenalGent twitterde op zondag 13-01-2013 om 16:07:45#GentsXI: Sesley, Sailor, Vermington, Costerley, Gibbois, Dolby, Wilshère, Cousins, Oxlade-Chamberlain, Ponsonby, Fenton. reageer retweet
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:ArsenalGent twitterde op zondag 13-01-2013 om 16:07:45#GentsXI: Sesley, Sailor, Vermington, Costerley, Gibbois, Dolby, Wilshère, Cousins, Oxlade-Chamberlain, Ponsonby, Fenton. reageer retweet
all your heroes are whores![]()
Overigens maakt Van Persie zo de 3-1, dus United fappers pak de tissues maar vast.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ox heeft het gewoon niet nodig met zijn bazennaam
know'm sayin?
word? word.![]()
Eens. Ze worden ook bang. Verdediger voor middenvelder.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef Freak188 het volgende:
Man Utd is toch maar zwak hoor. Beetje druk erop en ze bezwijken zowat.
Come on Liverpool!![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef alors het volgende:
[..]Ox heeft het gewoon niet nodig met zijn bazennaam
![]()
![]()
Overigens is Diaby erin wel prima, beetje power op het middenveld.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Is die Cleverley een broertje van Buttner ?Ze lijken wel op elkaar he? Buttner is iets meer kampsjaak.
know'm sayin?
word? word.![]()
... voor een verdediger ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:11 schreef Syntix het volgende:
Wat een mietjes bij United. Weer een verdediger erin.know'm sayin?
word? word.![]()
Henderson, die zou je voor je verdriet nog niet opstellen. 20 Miljoen voor 'm afgetikt vorig jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wellbeck
Welbeck
kampsjaakquote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef alors het volgende:
[..]Ze lijken wel op elkaar he? Buttner is iets meer kampsjaak.
- Dearest (UI)![]()
Heerlijk slot!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: