SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaalt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Haha tweede eigen goal volgens mijPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
En 0-3 penalty LampardPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Shirt verkoopquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Dos37 het volgende:
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaaltsd![]()
Haha hij mist gewoon ook nog een penalty dat moet wel de slechtste prestatie ooit in één wedstrijd. Van Walters dusPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.![]()
Beetje jammer van Sport 1 dat we de laatste minuten van Fulham niet mogen zien.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Hij is altijd topquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
![]()
Arme jongen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
0 - 1 Lukaku 19'quote:
0 - 2 Lukaku 69'
82' Kebe 1 - 2
88' Le Fondre (pen) 2 - 2
90' Pogrebnjak 3 - 2sd![]()
quote:![]()
![]()
Goede spelert, past precies bij Swansea.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Opstelling Manchester United:
De Gea
Evra, Vidic, Evans, Rafael
Cleverley, Carrick
Young, Kagawa, Valencia
Van Persie
Opstelling Liverpool:
Reina
JOhnson, Agger, Skrtel, Wisdom
Gerrard, Lucas
Sterling, Henderson, Downing
Suarezmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Hmm Alex gaat dus niet meer met Ferdinand en Vidic spelenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
City op 10 punten zetten vandaag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Toch wel Ferdinand en Vidic opstelling hierboven klopt nietPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik hoop dit,quote:Op zondag 13 januari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
Ik verwacht wel dat ManU wint maar hoop op Liverpoolmaar ik vrees dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd naar Kagawa. Ik vind het wel een baasje maar hij heeft het nog niet echt kunnen laten zien dit jaar. Ook hopen dat Valencia weer zijn vorm van vorig jaar kan terugvinden.![]()
Ja, gek, Evans speelde goed dit seizoen en Rio deze wedstrijd erin zetten is toch wel een risico. Misschien om Suarez uit zijn spel te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel Ferdinand en Vidic opstelling hierboven klopt nietOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Mourinho zal er vandaag ook zijn. Hoe vaak zal ie in beeld komen
Hoop op Liverpool, verwacht United.
Mooi opwarmertje voor de wedstrijd van 17 uur!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is dan wel weer jammer jaquote:
Goed stukje! Van vP's schoten is de helft op doel, en de helft daarvan is een goal. Gemiddeld dus maar 4 kansen nodig om te scoren, ongelofelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef alors het volgende:
Fowler over de twee spitsen van vandaag
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20987252
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
Eensquote:Op zondag 13 januari 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd. Die mag niet in de schaduw staat van Luiz.![]()
![]()
Hoop dat Suarez de winnende maakt na een grote fout van Evra.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb er zelf wel een maar loopt wel een minuutje of iets meer achter, niet voor Sopcast.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:46 schreef Piethur het volgende:
Is er nog ergens goede stream? Sopcast?![]()
Ongelofelijk wat een held
![]()
Wat zit ie nou altijd ja te knikken als ie scoort ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie anders?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wat een held
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Arviepie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gerrard een topper?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.![]()
Niet zien dat ze bij Suarez eindelijk ECHT proberen te voetballenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.Dit gaat gewoon echt veel tijd kosten als ze op dit niveau zo willen spelen.
![]()
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gerrard speelt dit soort wedstrijden gewoon op 80% or... dit gaat zo makkelijk voor hem. Wat een heldquote:![]()
![]()
![]()
Suarez een topperquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
"You get what you've paid for. Top money, top player." zei de commentator over V Persie.
Wat dat betreft had Liverpool pech met Caroll![]()
![]()
In potentiequote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.hij is 32
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Helaas over the hill.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie erg tegenvallend maar is in potentie wel een topper.![]()
Yep, jij kijkt niet zoveel voetbal zeker ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sterling vind ik ook nog wel een aardige speler, maar voor de rest heb je gelijk. Dat inkoopbeleid inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een beetje een drama elftal bij Liverpool. Suarez en Gerard zijn toppers maar de rest is niet meer dan middelmaat. Aankoopbeleid is om te janken.. Downing, Henderson, Carroll allemaal gehaald voor enorme bedragen.
![]()
Michuquote:Op zondag 13 januari 2013 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, hoe noem je anders de nummer 2 topscorer van de PL?RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: