Europa zegelquote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Trade het volgende:
Een vraagje. Moet ik naar Belarus nu een europa- of een wereldzegel plakken? Ik doe altijd Europa, maar het staat helemaal niet op dat lijstje..... (misschien dat er daarom wel twee expired zijn)
Wit-Rusland staat er gewoon tussen op de PostNL site..?!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Trade het volgende:
Een vraagje. Moet ik naar Belarus nu een europa- of een wereldzegel plakken? Ik doe altijd Europa, maar het staat helemaal niet op dat lijstje..... (misschien dat er daarom wel twee expired zijn)
Europazegel:quote:Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf het wel raar vinden dat Noorwegen ontbreekt uit dat lijstje in de OP, terwijl een Europa-zegel echt wel voldoet...
Weet ik, maar in de Openingspost staat een ander lijstjequote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Europazegel:
Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (inclusief Aziatisch deel), San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Balearen, exclusief Canarische eilanden), Tsjechië, Turkije (inclusief Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zweden, Zwitserland.
Wereldzegel:
Alle overige landen
Bij deze dus de juiste voor in de OPquote:Op zondag 13 januari 2013 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar in de Openingspost staat een ander lijstje
Ik zou daar toch eens een klacht over sturen naar PostNL. Dit is wel een heel duidelijk geval van zoekgeraakte post, je hebt het praktisch zwart op wit nu. En jouw post zal niet de enige zijn die nu kwijt is. Het helpt waarschijnlijk niks, maar ik zou er wel melding over makenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, vandaag zijn er 10 kaarten tegelijkertijd expired. 6 op t profiel van mijn dochter en 4 op dat van mij. Ook de verjaardagskaart voor mijn broertje die ik samen met die 10 in de zak van de ako op het station heb gegooid is nooit aangekomen. Die zijn dus ergens tussen de ako en postnl zoekgeraakt.
Je kunt inderdaad altijd bellen! Nee hebt je, ja......quote:Op maandag 14 januari 2013 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou daar toch eens een klacht over sturen naar PostNL. Dit is wel een heel duidelijk geval van zoekgeraakte post, je hebt het praktisch zwart op wit nu. En jouw post zal niet de enige zijn die nu kwijt is. Het helpt waarschijnlijk niks, maar ik zou er wel melding over maken
Nope, het was wel op de particulier kantquote:Op zondag 13 januari 2013 22:26 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Deze toevallig:
http://www.postnl.nl/zake(...)den/index.aspx?tab=2 ?
Ik zal het aanpassen!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Bij deze dus de juiste voor in de OPGeen idee hoe dat werkt...
Thanks!quote:
Vanmorgen inderdaad even gebeld met zowel die Ako, als met PostNL. Beiden zeggen ze dat ze het jammer vinden, maar dat ze er niets aan kunnen doen omdat het niet aangetekend was. De 'dame' van de Ako zei zelfs nog dat ik niets kon bewijzen, want "wie zegt dat u die post bij ons heeft afgegeven en niet gewoon in uw tas heeft laten zitten of misschien zelfs wel helemaal nooit geschreven heeft".quote:Op maandag 14 januari 2013 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou daar toch eens een klacht over sturen naar PostNL. Dit is wel een heel duidelijk geval van zoekgeraakte post, je hebt het praktisch zwart op wit nu. En jouw post zal niet de enige zijn die nu kwijt is. Het helpt waarschijnlijk niks, maar ik zou er wel melding over maken
Mag je zulke dingen wel beweren als je gewoon de dame bent die de telefoon beantwoord? Wat idioot zeg.quote:Ik werd toen toch wel een beetje link, want ik word niet graag voor leugenaar uitgemaakt.
Volgende keer reageren op een koele toon: Begrijp ik het goed dat u mij nu voor leugenaar uitmaakt?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef RoxaneDutch het volgende:
[..]
Mag je zulke dingen wel beweren als je gewoon de dame bent die de telefoon beantwoord? Wat idioot zeg.
En dan hangen ze op xDquote:Volgende keer reageren op een koele toon: Begrijp ik het goed dat u mij nu voor leugenaar uitmaakt?
ik ook niet inderdaad...het heet nog altijd Postcrossing niet old paper garbage-crossing!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Mokkels het volgende:
Hahaha zat op het postcrossing forum te kijken en toen hadden ze dit profiel erop gezet:
http://www.postcrossing.com/user/knitmom7
Ik zou niet blij zijn als ik zoiets zou ontvangen.
Zo geregeld toch? Lelijk pak cornflakes pakken, scheef stuk er uit knippen, postzegel en PC-ID er op en in de brievenbus ermee.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik ook niet inderdaad...het heet nog altijd Postcrossing niet old paper garbage-crossing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |