SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de opzekop-foto's, Photobucket is stom vandaag.
Als je wat koopt dat met pakketpost moet: ik heb nog een doos vol met dingen die niet interessant genoeg waren voor op de foto, maar die stop k er dan wel bij om een doos te vullen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef innepin het volgende:
* Deryan baby de Luxe, één keer gebruiktnieuwprijs 65 euro ofzo? Vraagprijs 37,50.
* aantal slaapzakken 68-80 (Hema), een paar gewone versies en een paar extra dikke, zelfs met afritsbare mouwen. Ik kon ze nu even niet vindenmaar indien er interesse is ga ik foto's maken.
[ afbeelding ]
Babyhanddoek van de V&D, is nog lekker zacht, niet al te vaak gebruikt. Met capuchon-of-zoiets.
[ afbeelding ]
Omslagdoek wit met berenhoofdje op capuchon en oortjes. Is geen handdoek, daar is ie veel te zacht voor, 't is echt een knuffelbaar ding.
Te koop, voor kleine meisjes:Slaapzakken ben ik in geïnteresseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de opzekop-foto's, Photobucket is stom vandaag.
Als je wat koopt dat met pakketpost moet: ik heb nog een doos vol met dingen die niet interessant genoeg waren voor op de foto, maar die stop k er dan wel bij om een doos te vullen.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze nog van Mexx
[ afbeelding ]
Oh, hij is veeeeel mooier dan zo op de fotoquote:
Kreas dinkje net?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, hij is veeeeel mooier dan zo op de foto
En wat hast ien prachtig jonkje
ooh, nou ga ik rammelen!quote:
Mijn kleine scheetopstokquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
T zou er 1 van mij kunnen zijn poepstok! althans herkenbaar koppie voor mij
Ik ben er helemaal weg van! Nu krijgt ie tot z'n 12e tuinbroekjes aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ooh, nou ga ik rammelen!
En ik was toevallig net op verzoek van Harry wat babyfilmpjes aan het kijken waarop hij rond schoof in dat broekje
Vanaf wanneer kunnen ze die aan? Die roze en die bontlaarsjes zijn echt te liefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef bellelena het volgende:
Omg die roze laarsjes met strikjes![]()
![]()
Ik weet niet wat ik krijg, maar voor die 5 euro.........
Ik heb Innepin een dm gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ img]http://i50.tinypic.com/5umv10.jpg[/img]
Ergens in het eerste jaar denk ik, maar ik heb er ook nog niet echt veel verstand vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen ze die aan? Die roze en die bontlaarsjes zijn echt te lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |