Oooohquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze nog van Mexx
[ afbeelding ]
Dan laat ik die van jou zitten oké? Wel bedankt hoor!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Sam1993 het volgende:
Die is wel leuker poesopstokje. Die van mij zou gewoon een effen kleur zijn en smaller
Je hebt een pm!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef PureEvil het volgende:
baby meisjes:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TS6MJK6L
jongenskleding
http://www.mijnalbum.nl/Album=UEYYJDWS
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan het onderhandelen met mezelf TM, maar ik denk dat je straks een PM van mij hebt
Snap ik helemaal! Heb ik ook een beetje met het kopen voor de kleine man in mijn buik.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef becky27 het volgende:
TM zooooveel leuks maar ik heb zat in 56/ 62 en verder durf ik niet vooruit te kopen
Eva heeft ze afgelopen jaar nog gedragen. Dus dat moet wel lukken. Maarja, ik ken jouw meid niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef -Spring het volgende:
Als het een grote 104 is moet het wel lukken, denk ik.
Hij is idd roze Suikertante :-).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef Suikertante het volgende:
Twente, dat gap pakje is roze toch hè, en niet rood?
Ik houd mijn hart vast voor als jij je jongenskleertjes hebt uitgezocht..
Ik heb er een paar die je voor een zacht prijsje over kunt nemen. We kunnen in 040 afspreken en dan geef ik ze af. Of je komt ze bij me halen, als je interesse hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand misschien nog een niet te duur slaapzakje liggen voor een baby van 0-3 maanden? Hij is nu ongeveer 60 cm en het zou fijn zijn als hij er nog een paar maandjes mee vooruit zou kunnen. Kleur maakt niet zoveel uit, als hij maar niet roze is of erg meisjesachtig.
Hoi, ik weet niet zeker of je nog steeds een tuinbroekje zoekt maar ik heb nog een nieuw tuinbroekje liggen van spijkerstof maar voelt wel echt heel zacht weet niet of je liever wat hardere stof hebt? kan eventueel foto's maken bij intresse apart maar heb hier een foto met een setje erbij.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er een tuinbroekje voor jongetjes liggen?
Maatje 62 en graag van dun katoen of dun spijkerstof!
Hoi, dankjewel! Ik ben inmiddels al ruim voorzienquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:38 schreef hnoa het volgende:
[..]
Hoi, ik weet niet zeker of je nog steeds een tuinbroekje zoekt maar ik heb nog een nieuw tuinbroekje liggen van spijkerstof maar voelt wel echt heel zacht weet niet of je liever wat hardere stof hebt? kan eventueel foto's maken bij intresse apart maar heb hier een foto met een setje erbij.[ afbeelding ]
Oke is goed!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoi, dankjewel! Ik ben inmiddels al ruim voorzien
ik geloof dat ik ze nog heb. twee roze....quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand een pacco ter overname of te leen??
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze nog van Mexx
[ afbeelding ]
Hij is binnen!! Dankjewel Asyniur!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze nog van Mexx
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij is binnen!! Dankjewel Asyniur!![]()
Kan hem van iemand lenen die hem morgen komt brengen. Sorry..quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bij Liene vanaf twee weken gebruikt... Morgen verzenden weet ik niet, maar zaterdag zeker.... Weet alleen niet of je daar wat aan hebt?
geen sorry; ik kan me voorstellen hoe graag je je meisje erin wilt proberen te laten slapen. Succes! ik hoop dat het helpt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
Kan hem van iemand lenen die hem morgen komt brengen. Sorry..
Ik wilde ook al zeggen dat je m van mij over kan nemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
Kan hem van iemand lenen die hem morgen komt brengen. Sorry..
Joahquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Hij is leuk hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de opzekop-foto's, Photobucket is stom vandaag.
Als je wat koopt dat met pakketpost moet: ik heb nog een doos vol met dingen die niet interessant genoeg waren voor op de foto, maar die stop k er dan wel bij om een doos te vullen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef innepin het volgende:
* Deryan baby de Luxe, één keer gebruiktnieuwprijs 65 euro ofzo? Vraagprijs 37,50.
* aantal slaapzakken 68-80 (Hema), een paar gewone versies en een paar extra dikke, zelfs met afritsbare mouwen. Ik kon ze nu even niet vindenmaar indien er interesse is ga ik foto's maken.
[ afbeelding ]
Babyhanddoek van de V&D, is nog lekker zacht, niet al te vaak gebruikt. Met capuchon-of-zoiets.
[ afbeelding ]
Omslagdoek wit met berenhoofdje op capuchon en oortjes. Is geen handdoek, daar is ie veel te zacht voor, 't is echt een knuffelbaar ding.
Te koop, voor kleine meisjes:Slaapzakken ben ik in geïnteresseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de opzekop-foto's, Photobucket is stom vandaag.
Als je wat koopt dat met pakketpost moet: ik heb nog een doos vol met dingen die niet interessant genoeg waren voor op de foto, maar die stop k er dan wel bij om een doos te vullen.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze nog van Mexx
[ afbeelding ]
Oh, hij is veeeeel mooier dan zo op de fotoquote:
Kreas dinkje net?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, hij is veeeeel mooier dan zo op de foto
En wat hast ien prachtig jonkje
ooh, nou ga ik rammelen!quote:
Mijn kleine scheetopstokquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
T zou er 1 van mij kunnen zijn poepstok! althans herkenbaar koppie voor mij
Ik ben er helemaal weg van! Nu krijgt ie tot z'n 12e tuinbroekjes aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ooh, nou ga ik rammelen!
En ik was toevallig net op verzoek van Harry wat babyfilmpjes aan het kijken waarop hij rond schoof in dat broekje
Vanaf wanneer kunnen ze die aan? Die roze en die bontlaarsjes zijn echt te liefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef bellelena het volgende:
Omg die roze laarsjes met strikjes![]()
![]()
Ik weet niet wat ik krijg, maar voor die 5 euro.........
Ik heb Innepin een dm gestuurd![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ img]http://i50.tinypic.com/5umv10.jpg[/img]
Ergens in het eerste jaar denk ik, maar ik heb er ook nog niet echt veel verstand vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen ze die aan? Die roze en die bontlaarsjes zijn echt te lief
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef bellelena het volgende:
Omg die roze laarsjes met strikjes![]()
![]()
Ik weet niet wat ik krijg, maar voor die 5 euro.........
Ik heb Innepin een dm gestuurd![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja O, ga eens slapen. Wij zitten in spanning!
Het is (in mijn ogen) een normale dikte, geen dun ding Troeta.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:22 schreef Troeta het volgende:
Twentemeisje, is dat een normale dikte boxkleed? Dat ik hem zo neer kan leggen in de box bedoel, want ik heb van die dunne kleedjes wat heel onhandig is.
Laziness, wat wil je voor die puzzels hebben?
Ja daarom! Koop ik m in 1x met de broekjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Ja, al geef ik de voorkeur aan een koop in 1x
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja daarom! Koop ik m in 1x met de broekjes :p Nee hoor, snap ikwij komen hier ook om in de houten puzzels, maar Jelte is zo gek op Obabams
(olifanten, en de emomoeder in mij vind dat woord als hij t zegt zoooo lief dat dat echt t enige woord is wat ik structureel NIET verbeter als ik t terugzeg
)
Ik heb deze nog liggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef L-E het volgende:
Heeft er iemand toevallig een stoer boxkleed liggen in rood en/of grijzig? Kan ze online niet echt vinden (niet wat ik wil tenminste).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |