Die wil ik wel! En die geruite blousjes, als ze tenminste 92 zijn en niet 86/92...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hema maat 92, te klein gekocht
[ afbeelding ]
Nog even m'n vraag in de herhalingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:16 schreef __Isis__ het volgende:
Ik zoek (met spoed) mooie winterse jongens jumpsuits in maat 56. Iemand nog iets leuks liggen?![]()
o is het een jongenspakje,haha, ik had hem voor Nena gekocht, die het nu niet meer past, dus als hem iemand hem wil...quote:
Ja! 98 vooralquote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef PureEvil het volgende:
Dames, ik kwam net een doos met jongenskleding tegen op zolder, paar dingen maat 92, verder 98/104 of groter.vooral blousjes, en paar spijkerbroeken (dacht 104) Verder nog een nieuw paar schoenen maat 28 (waarschijnlijk van schoenenreus/scapino oid..) en een bruine winterjas met mickey mouse erop maat 98. Interesse? Dan maak ik foto's
ik zoek longsleeves en tshirts maat 104.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef PureEvil het volgende:
Dames, ik kwam net een doos met jongenskleding tegen op zolder, paar dingen maat 92, verder 98/104 of groter.vooral blousjes, en paar spijkerbroeken (dacht 104) Verder nog een nieuw paar schoenen maat 28 (waarschijnlijk van schoenenreus/scapino oid..) en een bruine winterjas met mickey mouse erop maat 98. Interesse? Dan maak ik foto's
euhm, ik ben amper zwanger dus dat zou ik niet wetenquote:
Ow, hahahaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
euhm, ik ben amper zwanger dus dat zou ik niet weten
maar ik ben niet zo'n doorschuiver, nieuwe baby, nieuwe kleding
Ik vind 'm ook unisexquote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef Suikertante het volgende:
Oei ik zie hele lieve dingen, maar geen dingen die ik nog MOET hebben dus ik ga op mijn handen zitten. Anders past het niet meer in de kast![]()
Ik vind het trouwens best wel een unisex pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |