Die wil ik wel! En die geruite blousjes, als ze tenminste 92 zijn en niet 86/92...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hema maat 92, te klein gekocht
[ afbeelding ]
Nog even m'n vraag in de herhalingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:16 schreef __Isis__ het volgende:
Ik zoek (met spoed) mooie winterse jongens jumpsuits in maat 56. Iemand nog iets leuks liggen?![]()
o is het een jongenspakje,haha, ik had hem voor Nena gekocht, die het nu niet meer past, dus als hem iemand hem wil...quote:
Ja! 98 vooralquote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef PureEvil het volgende:
Dames, ik kwam net een doos met jongenskleding tegen op zolder, paar dingen maat 92, verder 98/104 of groter.vooral blousjes, en paar spijkerbroeken (dacht 104) Verder nog een nieuw paar schoenen maat 28 (waarschijnlijk van schoenenreus/scapino oid..) en een bruine winterjas met mickey mouse erop maat 98. Interesse? Dan maak ik foto's
ik zoek longsleeves en tshirts maat 104.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef PureEvil het volgende:
Dames, ik kwam net een doos met jongenskleding tegen op zolder, paar dingen maat 92, verder 98/104 of groter.vooral blousjes, en paar spijkerbroeken (dacht 104) Verder nog een nieuw paar schoenen maat 28 (waarschijnlijk van schoenenreus/scapino oid..) en een bruine winterjas met mickey mouse erop maat 98. Interesse? Dan maak ik foto's
euhm, ik ben amper zwanger dus dat zou ik niet wetenquote:
Ow, hahahaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
euhm, ik ben amper zwanger dus dat zou ik niet weten
maar ik ben niet zo'n doorschuiver, nieuwe baby, nieuwe kleding
Ik vind 'm ook unisexquote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef Suikertante het volgende:
Oei ik zie hele lieve dingen, maar geen dingen die ik nog MOET hebben dus ik ga op mijn handen zitten. Anders past het niet meer in de kast![]()
Ik vind het trouwens best wel een unisex pakje
ik 110quote:Op zondag 13 januari 2013 15:29 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Welke maat?
Ik heb vandaag alles wat ik heb op de foto gezet.
groeten joyce
Ik zag vanmorgen dat die van S echt een pietsie te kort wordt. Dun spijkerstofje, van DPAM, maat 6 mois.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er een tuinbroekje voor jongetjes liggen?
Maatje 62/68 en graag van dun katoen of dun spijkerstof!
Klinkt leuk! Wat zou je er voor willen hebben incl verz?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:16 schreef Sam1993 het volgende:
heb toevallig 2 uur geleden een grijze megegeven aan de moeder van mijn stiefdochter was dun grijs spijkerstof voor een jongetje ik dacht die maat als je wilt kan ik wel vragen of ze hem appart houd wanneer ze hem niet wil? staat geen printje ofzo op dan heb ik hem vrijdag weer terug
Iets te groot denk ik.. Mijntes zit nu in maat 62. 68 zal dus nog veel te groot zijn, ik pas m'n vraag even aanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat die van S echt een pietsie te kort wordt. Dun spijkerstofje, van DPAM, maat 6 mois.
Ohhh die paddestoeltjes zijn zoquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef laziness het volgende:
3 nieuwe rompers, niet gedragen, niet gewassen. Vallen als een grote maat 86/92
[ afbeelding ]
Rompers gaan niet uit de modequote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ohhh die paddestoeltjes zijn zo.. Maar wij hebben pas net de 56 aangetikt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Oh roze. Nee, dat staat m'n manneke niet. Thanks anyway Flowerbox.
Als ze hem zelf niet wil mag je hem hebben voor 3 euro inc?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Wat zou je er voor willen hebben incl verz?
Dat is liefquote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Als ze hem zelf niet wil mag je hem hebben voor 3 euro inc?
Goed gedaan lazi!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Das waar. What the hell doe ze alledrie maarvind ze hartstikke leuk. Passen ze door de brievenbus denk je? Wat wil je er graag voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |