Ik wil de maillotjes wel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
En vond ook nog een pakje met 3 maillotjes... Babyblauw, wit en beige...
Zou dus voor een jongen en meisje kunnen...
Officieel maat 74/80 dacht ik.. als ik mij goed herinner vielen ze iets groot... maat 80 dus
Alleen de beige is 1x gedragen.. rest nieuw
[ afbeelding ]
Een vriendin heeft deze 2 ledikantdekens nog liggen
[ afbeelding ]
3 verschoonkussen hoezen
[ afbeelding ]
En dit palomino vest maat 104
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanmiddag superschattige kleertjes overgenomen van TMzit al de hele avond aan het fluwelen jumpsuitje te voelen
Oh en als ik later groot ben moet ik ook zo'n huis
Oh die jongenssjaal is leukquote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef amaranta het volgende:
Winterspulletjes
Wintersetje voor meisjes (hema) maat 98/104
5 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
roze sjaal, 94 cm lang
50 cent excl
[ afbeelding ]
Lichtblauw setje, muts, schoentjes, wanten (one size)
nieuw
1 euro excl
[ afbeelding ]
jongenssjaal (draagt meneer niet want geen cars)
one size (104 cm) (op het label staat, 'in het begin apart en binnenste buiten wassen)
75 ct excl
[ afbeelding ]
meisjesmutsje prenatal one size
75 ct excl
[ afbeelding ]
wantjes met zelfgepunnikt koord eraan
50ct ecxl
[ afbeelding ]
nieuwe meisjeshandschoenen 2 deligsetje (roze en paars)
maat onbekend, maar aan de grote kant (denk zo vanaf 104)
1 euro excl
[ afbeelding ]
mutsje, klein, nieuw, maat onbekend
1 euro excl
[ afbeelding ]
Klinkt aantrekkelijk maar...... Ik heb al zoveel kleertjes dat ik me afvraag of hij ze uberhaupt allemaal aan kan voor hij de maat uit isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef amaranta het volgende:
Je moet maar eens een keer in mijn jongenskrat komen neuzen, kun je je lol op.
Ik heb zoveeeeeeeeel kleren/spullen/etc.
Oh dat is natuurlijk helemaal relaxed!!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk maar...... Ik heb al zoveel kleertjes dat ik me afvraag of hij ze uberhaupt allemaal aan kan voor hij de maat uit isResultaat van een gulle neef die de volledige kledingkast van zijn zoontje heeft uitgeleend t/m maat 92, los van alles wat we zelf hebben gekocht. En hij past nu net 56
Dit. We hebben dezelfde smaak qua kledingquote:Op zondag 20 januari 2013 17:24 schreef bitterend het volgende:
Graag BJ!! maat 86 van jou meiden moet wel erg tof zijn
Bring it onquote:Op zondag 20 januari 2013 19:01 schreef twentemeisje het volgende:
Hier staat ook de eerste batch maat 74 voor meiden klaar voor upload, nog even wat info toevoegen en dan gooi ik ze hier ook neer.
Er komen ook nog een stapel rompers maat 62/68 en wat kleertjes in 68 bij straks.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
* Tante_Soesa veegt zweet van haar voorhoofd. Zou het gelukt zijn?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Breathe in, breathe out, jij was eerst!
Ik reageer straks beter, want mobiel, maar die woodenbutton 80/86 Hoe valt dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef meissie1595 het volgende:
We gaan alle kleding verkopen.
Staat momenteel allemaal hier op: http://leespleziervoorjou.hyves.nl/fotos/
Die wil ik wel!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ga ook zo uploaden;
ik heb dat Lindexpak van hierboven ook in mt 80; staat alleen nog niet op de foto...
(ik ben nog niet eens op de helft van de kleertjes denk ik... en Liene draagt nog een deel 80/86; dus er komt de komende weken nog veeeeeeel meer)
ja ik als je hem nog hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb een rugsteun voor de slee staan. Gratis op te halen in Eindhoven. Iemand?
Jouw grote dame al in deze maat? Mijn dame ook!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand met meidenkleding in 98 & 104? Vooral jurken? En breedvallende broeken?
Oh! Wat zijn S. en R. hier nog miniquote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Deze is het:
[ afbeelding ]
Ja... 92 zit echt te krap aan alle kanten.. Qua lente zit ze nu op zo'n 94/95 cm maar qua gewicht nog rond de 17quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw grote dame al in deze maat? Mijn dame ook!
Dus ik sluit me bij je oproep aan
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb zowel zomer als winter in alle maten (meiden in verschillende seizoenen he?)
<3quote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef miss_sly het volgende:
Ooh Twentemeisje, wat heb je toch een leuke spulletjes <3
Ik zou bijna een nieuwe mini willen bakken...bijna
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand met meidenkleding in 98 & 104? Vooral jurken? En breedsmalvallende broeken?
En de mijne.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
17 kilo?Dan is ze zwaarder dan mijn oudste!
+ 1quote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Zoë23 het volgende:
Je hebt pm BJ
Hoop dat ik snel genoeg was
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
wow 6 PM's binnen 1 minuuthahaaa, ik ga ff pen en papier pakken
Beterschap !quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef twentemeisje het volgende:
Administratie BJ, administratie! (ik houd hier ook een lijstje bij anders ga ik vreselijk de mist in
).
Ik zie net dat er hier nog een hele stapel in maat 74 en deels 80 ligt, maar ik knal uit elkaar van de koppijn dus dat moet maar tot morgen wachten :-).
68, soms al klein vallende 74 !quote:
Gaat ook snel!quote:
Lief hè.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh! Wat zijn S. en R. hier nog mini.
niet normaal snel !quote:
Die broekjes de blauw/groene variant mt86 hadden Wolf en Niels afgelopen zomer nog aan,geweldige dingen!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je wordt rijk BJ!![]()
Dat zeemanspul had ik zo leuk gevonden voor mijndametje. Helaas hadden ze die niet in de grotere maten.
Mt 80quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
niet normaal snel !
Maar ligt wel erg aan het merk.
En jouw ukkie ?
heeeeeeeeeeeel schattig !quote:
die met die vogel? daar moet ik eens ff naar op zoek, want was een 68 en heb ik al ergens apart gelegd.... maar ooooooo waar????quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die broekjes de blauw/groene variant mt86 hadden Wolf en Niels afgelopen zomer nog aan,geweldige dingen!
BJ,heb ik nog altijd een dibs op dat ene geweldige groene Lindex setje? Als je nog weet waar ik t over heb
Ik heb een donker roze vest van dpam...moet ik foto maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Zoë23 het volgende:
Toch nog 3 vd 4 dingen van BJ haha
Ik zoek nogsteeds lange mouw rompers mt 80! En een rood vest of shirt
Geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]![]()
Ik ken jou niet, of wel?![]()
Donker rozequote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb een donker roze vest van dpam...moet ik foto maken?
Nee,groen jurkje met een boom erop en groen gestreepte legging. Meen dat je die destijds in 68 had gekocht,of 62quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die met die vogel? daar moet ik eens ff naar op zoek, want was een 68 en heb ik al ergens apart gelegd.... maar ooooooo waar????
What did i doquote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef bodpa09 het volgende:
M. gymt nog in die broekjes maat 86.
Gerberaaa!!!!!Je was me voor!
ga het even opzoeken momentquote:
die is leukquote:Op zondag 20 januari 2013 20:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee,groen jurkje met een boom erop en groen gestreepte legging. Meen dat je die destijds in 68 had gekocht,of 62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |