Als de correcte spelling nou niet op de verpakking zou staan was het allemaal een stuk acceptabelerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat TS Bapao verkeerd schrijft?
Ja maar wie bewaart nou de verpakking van een broodje bapao, ik bedoel je kan hem toch niet meer ruilenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als de correcte spelling nou niet op de verpakking zou staan was het allemaal een stuk acceptabeler
Tuurlijk wel, je kan ze ook au bain marie opwarrumuh.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef Geelman het volgende:
Ik heb geen magnetron, dus ik kan die dingen niet eens eten!
Gewoon in kokend water gooien dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan ze ook au bain marie opwarrumuh.
Neenee, pan kokend water met daarop een vergietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon in kokend water gooien dus?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee in de frituurpan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad, verzin je eigen woordgrap of zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Piye het volgende:
Mensen die te veel new kids hebben gekeken en denken dat het hilarisch is om "(broodje) bakpauw" of iets soortgelijks te zeggen.
C-c-c-c-combobreaker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |