abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 05:03:05 #251
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_121623383
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 05:02 schreef Aukje83 het volgende:
[q
Goed bezig, wel. Ninja edits per 10 hier. :D
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_121623387
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 05:03 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

Goed bezig, wel. Ninja edits per 10 hier. :D
ja, ik hoop niet dat je het zag, het was erg stom :D

maar goed ik ga maar naar bed nu. weltrusten :P
pi_121671620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:

[..]

In de trein durf je niet eens iets te zeggen als je ergens last van heb en hier de allergrootste bek, waarom? omdat je hier anoniem kan reageren en je in het echte leven een mietje bent die niks voorstelt, en hier doe je alsof je stoer bent :') je bent niks, dat is een ding wat zeker is, ik weet zeker dat je niet eens ooit meer buiten zou durven komen als ik Shalimar en Anti-feminist weten waar je woont. ;)

van de zomer heeft me beste mattie clip opgenomen hier in me wijk

check vanaf 1:30 je weet niet half wat voor mensen je nu probeert de provoceren meisje :')
jij bent je vriend niet Gulmez, en filmpje niet gekeken btw

je zegt dat ik stoere praatjes heb (wat imo helemaal niet zo is, ik zeg gewoon over allochtonen wat ik denk) en dat ik in RL niks durf maar zelf kan je ook niks bewijzen. je zou voor zover ik weet net zo goed een roodharig Hollands autistje kunnen zijn die door zijn psychische stoornissen zich voordoet als een Turk op een forum.

groetjes
pi_121672048
:O
pi_121681454
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

jij bent je vriend niet Gulmez, en filmpje niet gekeken btw

je zegt dat ik stoere praatjes heb (wat imo helemaal niet zo is, ik zeg gewoon over allochtonen wat ik denk) en dat ik in RL niks durf maar zelf kan je ook niks bewijzen. je zou voor zover ik weet net zo goed een roodharig Hollands autistje kunnen zijn die door zijn psychische stoornissen zich voordoet als een Turk op een forum.

groetjes
Ik heb verschijnende keren verschillende foto's op fok gepost ;) maar en gelukkig heb ik geen rood haar en autisme want dan lijkt me dat niemand je serieus neemt en je vrijwel geen kansen hebt bij de dames. ik ben erg gelukkig met mezelf wat dat betreft.
maar hier laat ik het bij jij je eigen mening.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:31:25 #256
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_121681469
Feministen zijn wel zwaar kut inderdaad.

Maar ik heb niets tegen echte vrouwen.

De vrouwenemacipatie is wel te ver doorgeschoten in zowel Nederland als Fryslan. Dat mag weer wel een tikkeltje terug. Nu worden mannen gediscrimineerd, terwijl ik toch liever zie dat niemand gediscrimineerd wordt, noch de vrouwen, noch de mannen.

Er zitten excuus-Truzen in de politiek, dat is een slechte ontwikkeling en de radicale feministen in de politiek richten ook veel ellende aan. Toch zijn er ook goede vrouwelijke politica te noemen, Winnie Sorghdrager (een D'66 vrouw uit een ver verleden toen D'66 nog iets met democratie en vrijheid op had) en uiteraard Marianne Thieme, maar ook Esther Ouwehand van Dierenpoes. O+ Vrouwen met idealen, geen golddiggers, maar ook geen mannenhaters. Vrouwen met beschaving. *O*

Een wereld zonder meisjes zou geen fijne wereld zijn, want sommige meisjes zijn best lief en hebben een tof karakter (velen helaas niet inderdaad) en hommo worden lukt gewoon niet, want met mannen kan je dan vaak wel een goed gesprek hebben en urenlang over politiek, God en filosofie redeneren, maar mannen zijn niet mooi, te vierkant, te harig, niet lief en stinken enorm. Tijdens een goed gesprek geen probleem, maar als bedpartner toch maar niet, :'(
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:49:53 #257
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_121682249
Zitten weinig sterke karakters bij onder de vrouwen ja. Femke Halsema stond er destijds altijd wel, echter niet mijn politieke voorkeur. Nu moet ik zeggen dat onder de mannen er ook een aantal net zo goed vrouw hadden kunnen zijn, als je de vergelijking dan toch wil maken.
pi_121682433
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.

Haha geweldig _O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:05:26 #259
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121682937
De klacht moet zijn: politiek :') .. en vrouwen. :')

Los van elkaar dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')