Tot op een bepaalde hoogte. Heb nooit gezegd dat mensen vermoord moeten worden dat maak jij ervan. Het is niet zo dat de blanken na de afschaffing van de slavernij opeens niet racistisch meer zijn. Ik denk dat er meer achterzit. Ik heb echter geen zin in deze discussie je weet mijn mening over en uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo je wou toch de zwarten lekker racistisch laten zijn want dat was eerlijk toch?
Ja, want dat is echt te vergelijken met elkaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers
Je faalt!
Niet? Lees het stuk eens eerst.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want dat is echt te vergelijken met elkaar.
Blanken kunnen zeker geen echte Afrikaan zijn hè?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Tot op een bepaalde hoogte. Heb nooit gezegd dat mensen vermoord moeten worden dat maak jij ervan. Het is niet zo dat de blanken na de afschaffing van de slavernij opeens niet racistisch meer zijn. Ik denk dat er meer achterzit. Ik heb echter geen zin in deze discussie je weet mijn mening over en uit.
Allereerst gaat het hier om een Noord-Afrikaanse gemeenschap die op dat moment net zo ver ontwikkeld was als de landen die ze aanvielen. En tegelijkertijd werden zij zelf ook aangevallen. Het was, zogezegd, een gelijke strijd van twee kanten die zich ook op burgers richten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet? Lees het stuk eens eerst.
Ja hoor, ze kunnen er geboren zijn. Maar hun aanwezigheid is wel ten kosten van de zwarte Afrikaan gegaan. Of vind jij dat ze daar op een positieve wijze welvaart hebben gebracht?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blanken kunnen zeker geen echte Afrikaan zijn hè?
Je weet dat er genoeg mensen waren die bang zijn/waren dat Obama stiekem moslim is, dat hij geen echte Amerikaan is. Met andere woorden, vanwege zijn (vaders) afkomst werd hij door sommigen dus wel degelijk gediscrimineerd en in een bepaalde hoek gedreven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Obama is een verademing? Dus jij vindt het wel een goed idee om een wet te ondertekenen waarbij je iemand, zonder enig vorm van proces, onbeperkt mag vasthouden?
WASHINGTON (DPA, BELGA) - De Amerikaanse militairen krijgen het onbeperkte recht om over de hele wereld mensen die verdacht worden van terrorisme, voor onbepaalde duur vast te zetten zonder enige vorm van proces.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=BF3KBTO1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |